V podstate nemate na vyber. Oslovi vas pani v telefonu a musite hned souhlasit. Nejde jim o cenu volani, jde jim jen o to upsat se na dva roky. Nebal bych se rict ze operatori pouzivaji hruby natlak a nevahaji se zastrasovanim a vydiranim. Doporucuji vsechny hovory si nahrat. Eurotel hadr. Sebral jsem se a rychle zmizel. Jak se pozdeji ukazalo nebyl jsem zdaleka sam.
Myslím, že máte v tabulce chybu. U One Mobile lze tarify objednávat už docela dlouho... http://www.onemobile.cz/osobni/volani-tarify/ ;-)
Bohužel, nikde není v žádných podmínkách (Vodafone, mBank) napsáno, že na tento tarif nemůžete přejít ze svého stávajícího tarifu pokud k tomuto tarifu máte již zvýhodněný telefon.
Pokud jste se upsal s tarifem a zároveň jste k tarifu dostal mobilní telefon za zvýhodněnou cenu, zavázal jste se, že budete po 24 měsíců plnit určité minimální plnění. Na stránkách VODAFONE k případnému přechodu na jiný tarif píší, že je to možné ale je nutno zachovat ono min. měsíční plnění.
Bohužel, oddělení VODAFONU, kde řeší takzvané speciální tarify vůbec přejít na tento tarif neumožňuje (že nemohu na tento tarif přejít, díky tomu, že mám ke svému stávajícímu tarifu telefon mi bylo sděleno operátorkou na základě vyplnění žádosti přes mBank).
Absolvoval jsme několik telefonátu a zatím bez výsledku.
Klamavá reklama....
Myslim si ze tahle neuvazena akce mBanky neni asi to nejlepsi reseni. Hned jsem si vybavil tu vranu jak seda k druhe vrane. Nyni se asi opravnene budu obavat si vzit jaky koliv jiny produkt od banky, ve strachu abych nekomu zase nenaletel. Asi napriste budu opatrnejsi hlavne ve vztahu k bance.
Zdravím, pokud má někdo z vás v plánu si v nejbližší době založit účet u mBank nabízím promo kód, díky kterému získáte za založení 500 Kč! MBank má NULOVÉ POPLATKY, 0kč za vedení účtu. Skvělé podmínky, spolehlivost,žádné poplatky za vedení účtu, za příchozí ani odchozí platby, žádný povinný zůstatek ! Rychlé, snadné a přehledné transakce! Je to moderní banka nejen pro mladé. Za sebe ji mohu vřele doporučit! Jedinou podmínkou pro zisk 500 Kč je účet první 3 měsíce využívat, kdyby nevyhovoval (což se nestane!) můžete jej pak kdykoli zdarma zrušit. Takže, kdo chce nový výhodný bankovní účet BEZ POPLATKŮ, s vedením účtu ZDARMA a ještě k tomu ZÍSKAT 500 kč?
Zdravím všechny,
hned první vyúčtování, které mi přišlo dnes 16.12.2013 od Vodafonu, nesedí. Mám mVolání mini, tedy za 300 Kč 300 minut, FUP 300 mb, 100 minut do zahraničí. První vyúčtování mi došlo na 453,- Kč, což jsem koukal jako blázen. Když jsem projel detailně vyúčtování ze sámošky, zjistil jsem, že 133 Kč mám naúčtováno za připojení k internetu. To tedy ale nedává smysl, když net má být zahrnut v paušálu, o překročení nemůže být ani řeč, téměř vůbec jsem neserfoval, nemluvě o tom, že za překročení se nic neplatí, pouze má dojít ke zpomalení. Volal jsem tedy ihned na operátora, slečna mi zprvu tvrdila, že je to tím, že se tam překrývali ty dva paušály (ten předchozí a ten stávající), což je tedy opravdu nesmysl, protože za a) předchozí vyúčtování bylo řádně uhrazeno a internet byl opět součástí paušálu, jen fup bylo 150 mb (opět ani náhodou nevyčerpáno), b) k překrytí došlo dva dny tzn. 16.11.2013 mi začalo nové zúčtovací období, ještě pod starým paušálem, dne 18.11.2013 mi aktivovali mVolání mini. Tedy starý paušál běžel dva dny (16. a 17.11.). Na otázku, proč mám tedy za dva dny netu pod starým paušálem platit nesmyslných 133,- kč, když jsem nikde nic nepřekročil a všechno zaplatil, mi slečna nedokázala odpovědět. Tolik přece nestojí ani připojení na internet přes nabíjecí kartu (to je tuším 24 Kč/den nebo tak), takže částka 133,- Kč je skutečně podivná a vysoká. Pokud máte podobnou zkušenost nebo znáte odpověď, napište, díky. Já budu čekat na to, co vymyslí "odborníci" od vodafonu, kteří na to mají čas až 10 dnů.
Já si s operátorkou pokecal a objednal ten tarif od mbank za 300,- dle toho obrázku na www.vodoafone.cz/mvolani, předpokládal jsem, že jde o mvolání mini a né nějaký poskládaný paskvil z jejich stávajících produktů.
Veškeré tyhle informace si musí člověk dohledat. Ve smlouvě, co pak dorazí, nic člověk nenajde. Jen se dočte o 200 extra minutách a min. měsíčním plnění na 249,- Kč vč. DPH po dobu trvání smlouvy.
Taky mě přišlo vyúčtování!!!
Rozdíl u mě dělá něco přes 100 Kč, protože jsem měl původní tarif jen udržovací tarif Odepiš za 12 Kč/měs, tak je jasné, že nemůžu splnit měsíční plnění. Nelíbí se mi, že za část měsíce požadují plnit za celý měsíc!
Ještě jsem zvědav, na volné minuty do zahraničí, to se asi člověk musí strefit fo prvních 100 minut nebo bude to brát i dalších 200 minut z balíčku Extra minut, atd.
Všimli jste si, že VF také upravil ceník, že už tam není +100 min do zahraničí, což je uvedeno v tomto článku. Ale nyní je přepracována, že PLUS zmizel, a dopsáno je 100 min do zahr. z volných minut?
Dnes jsem to vykomunikoval s operátorkou:
- nesplnění min. měsíčního plnění něco přes 100 Kč automaticky a bez námitek vrátila v dobropisu
- mVolání je tarif Fér 599 s 50% slevou na 24 mšsíců + 200 extra minut do všech sítí. Ale pozor 100 min do zahraničí se odebírá z těch prvních 100 minut v rámci tarifu, které jsou společné pro ČR i zahraničí. Až načnete balíček 200 min je to pouze do ČR.
A nezapoměňte že bílé a modré linky (předvolby 81xxxx, 84xxxx) nejsou ve volných jednotkách (neplatí pro O2).
Takže spokojenost a tarif doporučuji, i když je to KOČKOPES, a není to, co bylo slíbeno na začátku. Prostě když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají, prostě marketingový podvodníci jako každej druhej...
Tak ja jsem si dal automatické obnovení tarifu v Samoobsluze Vodafonu a doufal jsem, ze mi to na další 2 roky se stávající slevou prodlouží. Což se taky cca před 2 měsícema potvrdilo a nyni jedu za původních podmínek dal. Nicméně minuly tyden jsem našel v Muj Vodafone informaci, ze jako sorry, ale ze mi musi tarif o 100,- zdražit. Tak jsem hned volal na jejich infolinku, co je to za blbost, kdyz mi to cca před měsícem na další 2 roky prodloužili se stávajícími výhodami a najednou po mne chtějí jen tak o 100Kc vice. Operátor mi řekl, ze to musí prověřit. Tak jsem asi 5 minut čekal na lince s tím, ze přišel a řekl, ze to zdražení je blbost, jelikož on tam o tom vubec nic nemá. Nicméně ted se mi každy den znovu a znovu objevuje v Muj Vodafone informace o zdražení tarifu. Takže jsem z toho dost zmatený a nevím, co bude.