Ano, ale o těchto zákaznících vůbec nehovoříme. Tuto službu jsou nuceni zaplatit i ti, kdo kartu nepoužili, o tom hovoříme. Směrnice EU nutí obchodníka tyto skupiny nerozlišovat. A jelikož obchodník těžko může službu dotovat, nutně z toho vyplývá, že skupina zákazníků je nucena platit za službu, kterou si neobjednali a nepoužili.
Je to nyní dostatečně polopatické i pro tebe?
A co na to kouknout obráceně. Pokud chce obchodník více vydělat, tak bude rád, když k němu budou chodit lidé, co platí hotově i ti, co platí kartou. Pokud bude znevýhodňovat ty, co platí kartou, tak o ně přijde.
Jsem na vozíku. Chcete, abych k vám jezdili nakupovat i vozíčkáři a zvedli vám tržbu? Tak udělejte plošinu pro nájezd. Ale může být ale po vašem, vozíčkáři budou platit poplatek za plošinu, protože je to služba navíc.