Vlákno názorů k článku Multilevel - cesta k bohatství či do pekel? od Casper - Já sám osobně jsem byl rovněž kontaktován jedním...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 2. 2007 18:37

    Casper (neregistrovaný)
    Já sám osobně jsem byl rovněž kontaktován jedním svým kamarádem na ukázání plánu Amwaye – můj první dojem byl sice rozporuplný, neboť jsem si takto vydělávání peněz nepředstavoval, ale neřekl jsem jim hned, že ne, protože moje zvědavost byla silnější. Hned na tomto 1. setkání mi do ruky vrazili kazetu od Zbiga Reka (polský finančník) a knížku Bohatý táta, chudý táta od R. Kyosakiho (vcelku zajímavé životopisné tlachání jednoho havajského Japonce – to je kombinace, co?! :-) ).
    Další setkání proběhlo v bytě jednoho z Amwayáků – bylo tam ještě dost dalších lidí a nám všem ukázali v podstatě úplně stejný plán jako prvně - žeby opakování matka moudrosti? Největší šok jsem pak ale zažil za měsíc na jejich semináři, které se konají pravidelně každý měsíc v Kulturním domě v Havlíčkově Brodě. Za 350 Kč jsem si koupil lístek do sálu plného snad 500 lidmi! Vypadalo to tam, jak na sjezdu KSČM včetně stylizovaného transparentu „Vítejte na dnešním semináři“ a kecpultu na pódiu. Na těch 6 hod., který jsem tam strávil, asi jen tak nezapomenu – připadal jsem si, jako bych na srazu nějaké sekty, která brojí proti lidem z vnějšku – zkrátka proti těm, co „nepochopili“. Byla to jedním slovem OBROVSKÁ manipulace s lidmi! Tato zkušenost natrvalo tak ukončila můj zájem o celou interaktivní e-komerci…
    Samozřejmě, že o mě jako jednu z „oveček“ nechtěli jen tak přijít a zvali mě na tzv. „follow-up“, což znamená objednání startéru za 150 Kč a nákup licence od cca. 2500 Kč (podle počtu produktů v úvodním balíčku až 10000 Kč) a zároveň už ode mě tahali kontakty na další lidi, který bych já sám osobně mohl k nim přitáhnout – dokonce mi říkali, abych si představil, že jsem finančně nezávislý (jejich nejoblíbeněnjší slovní spojení) a co všechno bych si v takovém případě mohl koupit a dovolit a podobný vizionářský představy…
    Ještě doplním k těm jejich produktům: používají silné koncentráty, aby bylo expedování výrobků co nejlevnější a jejich produkty jsou plné chemikálií – odsud ty alergické reakce některých uživatelů, ale nechci jen kritizovat – některé z nich jsou prý fakt dobré a na našem trhu výjimečné...
    Závěrem: Z celého byznysu firmy Amway mají smysl právě jen ty jejich produkty – vydělávat si v jejich multilevelovém systému těžký prachy je pro „normálního“ člověka nesplnitelný cíl, protože málokdo má povahu „šílence“, který by byl schopen pod sebe natahat X desítek až stovek lidí, kteří by v jejich systému nakupovali dohromady v řádu statisíců…
  • 22. 2. 2007 21:34

    Ladar (neregistrovaný)
    To jsem si rada precetla, mam uplne stejnou zkusenost.Uplne bezvadna znama me zlakala na podobnou akci a kdyz jsem ji rekla co si o tom myslim, tak jsme se ve zlem rozesly. Ta chut ziskat dalsiho blbce je vetsi nez udrzet pratelske vztahy.

    Zhnusiko mi to firmu Amway natolik, ze nekupuji ani jeden produkt, ktery jsem do te doby rada pouzivala.
  • 25. 2. 2007 3:24

    edna (neregistrovaný)
    Děkuji za konkrétní názor a zkušenost, často se objevují jen nekonkrétní informace "zahalené v mlžném oparu nicneříkajících kydů"... Utvrdil mě totiž v mém stále rostoucím pocitu značných pochybností o celé věci.
    Mám totiž do úterý čas odmítnout spolupráci s Amway a vrátit knihu "Bohatý táta chudý táta", jakož i knihu "Vaše domácnost je váš zlatý důl" zpět tomu člověku se kterým "budeme vydělávat peníze", zařadit jeho číslo ve svém mobilu na černou listinu a žádného meetingu se nikdy nezůčastnit.
  • 24. 8. 2007 15:06

    Kojot Kid (neregistrovaný)
    A proč si ty Kyde raději nepřečteš ty knížky a rozhoduješ se podle pár řádkových keců lidí, které neznáš na tomto serveru? Asi mají ty knížky víc písmenek, co?!
  • 3. 12. 2007 0:22

    guest (neregistrovaný)
    Je to utopie. A ty jejich hrnce, kde "neumíraj vitamíny " :-D fakt díru do světa neudělaj.
  • 21. 5. 2009 11:03

    guest (neregistrovaný)
    Někdo mi tu krade přezdívku...
    Shodou okolností jsem včera taky dostal nabídku Amway. Mě se na celé té věci nelíbí ta pyramida. Na podobném principu fungují maskovaná letadla typu FamilyG, Leonardo WBC apod. A taky je mi dost proti srsti, aby filtr stál 28 000 a když se stanu členem tak najednou 20 000 Kč... kdoví kolik jsou výrobní náklady, třeba jen 5 tisíc. A řada jejich výrobků je neskutečně drahá. V době internetových obchodů a služby PPL má člověk plno možností kde si co objednat. Třeba i ze zahraničí. Nikdo mě zatím nepřesvědčil o tom, že Amway je za ty peníze lepší a výhodnější.
  • 5. 3. 2007 1:51

    DiDav (neregistrovaný)
    Jsem 13 let spokojený zákazník a uživatel výhradně výrobků Amway. K rozhodnutí mě přivedla zkušenost s kvalitou a citlivostí vůči přírodě....není to totiž chemie jako cokoliv jiného. Hodně mi k tomu pomohlo 90 dnů záruky spokojenosti, které jsem využil za celou dobu jednou a to ještě z vlastní chyby....přesto to přijali.

    Posledních 13 měsíců jsem registrovaný i jako NVP a spolupráce s Amway v organizaci Dextra Y. mi přináší 25-30tisíc měsíčně, osobní růst....moje mamka je v důchodu a k němu si vydělává s Amway 4-7 tis.

    Až budete kritizovat "Amwayaky" podívejte se na to co s vámi dělájí další 3 firmy, které vyrábí drogerii apod.
    Navíc na webu Amway není jen drogerie, ale také 40000 dalších značkových výrobků .....elektronika, potraviny, pneumatiky...

    Také se podívejte na výsledky 40-50let zaměstnání (otroctví za nic)

    Držím palce při vašem bádání!!!
  • 18. 3. 2007 22:31

    m0rg1 (neregistrovaný)
    Naprosto souhlasím s DiDavem, sice mám s Amwayem pouze krátkodobou zkušenost, ale musím uznat že výrobky jsou opravdu velice kvalitní a ani cenově si nestojí nějak zvlášť špatně. Jenom mě fascinuje jak je internet přehlcen tunami těchto spammů ve kterých spousta lidí odsuzuje amway když si to sami ani nevyzkoušeli. Samozřejmě je nutno respektovat že někdo na to nemá vlohy, nebo mu takový styl podnikání nesedí ale kritizovat to takovým stylem jako autor článku se mi zdá přehnané a snaží se pouze znemožnit bussines lidem kteří se tomu věnujou a snaží se sehnat nové potenciální zákazníky takovým poměrně odporným stylem, jakože s ním má tydenní zkušenosti a nebyl spokojen... jednoduše kdo to nevyzkouší na delší dobu tak o tom upřímě řečeno náme co kecat, proto je tam mimo jiné 180denní záruka na vrácení startovacího balíčku.. o kterém se autor nezmínil asi proto, že to není zcela negativní věc..
  • 29. 3. 2007 20:23

    Kaa_cz (neregistrovaný)
    Byl u nás amwayak předvést výrobky. Velice schopný mladík, až ho lituji, že trefil na svého nejhoršího zákazníka v životě. Ale i to je mu ku prospěchu, teď už ho čekají jen světlejší zítřky :-). Pokud je pravda, že chemie v drogerii je přírodního původu, lze jen jásat. Trošku mně zarazilo, jak vehementně vyzdvihují přípravek na nádobí (to je ta věc, co nám i běžné balení vydrží půl roku) protože dnes už snad má myčku kdekdo ne ? my teda už 20let ano. Když pominu univerzální čistič-hnojivo-projimadlo, narazím na zásadní věc. Jak dlouho budu snášet jednu vůni šamponu, jednu chuť obrovské zubní pasty s pidi dávkováním než se z toho pozvracím? Rohodně kratší dobu než vydrží 1 balení. Dále přenešení problému s objemem na zákazníka. Ano, koncentrát snižuje cenu za dopravu (nezapomenout zvýraznit, jak je to ekologické, nejde přeci o peníze že ? :-) ). Na druhou stranu já musím vyhradit místo pro skladování koncentrátů, provádět otravné specielní ředění pomocí specielní odměrky. Pokud mi v koupelně dochází běžný šampon, tekuté mýdlo, všimnu si toho před odchodem na nákup a prostě tam zase něco PŘÍJEMNÉHO (=NĚCO JINÉHO) koupím. Jenže to, že došel koncentrát zjistím jen ve chvíli kdy mi došla lahvička v koupelně a jdu jí doplnit. Samozřejmě protože koncentrát není na očích, zapomněl jsem ho objednat, takže teď chybí a musím vysolit najednou neplánovaně větší obnos za dokoupení objemově desetinového koncentrátu za výhodných 80% peněz deseti běžných balení. O co mi hlavně tedy jde ? Amway se mi snaží tvrdit, že mi nákup těch věcí zjednodušuje a dělá to hlavně pro mně. Jenže já zjišťuji, že: musím dělat věci, které jsem dřív nedělal, při baleních se spotřebou přes několik výplat se zesložití domácí rozpočet, psychicky jsem z toho nas*** a ještě k tomu je mi špatně z opakovaného používání stejných věcí. Kde je proklamovaná SVOBODA ? U spotřebitele bez nároku. Výrobce se mi snaží vnutit CO a JAK mám používat. Přehnali ne ? JÁ jsem zákazník, JÁ mám potřeby a on mi je může za úplatu splnit. Každý jednotlivec je unikát s vlastním mozkem a má vlastní volbu. Nehodlám se stát řadovým členem armády spotřebitelů zasobované armádou dealerů a žít uniformovaný život.
  • 16. 5. 2007 8:33

    blaha (neregistrovaný)
    Myslel jsem si to! Omlouvám se, ale Vy nemáte problém s Amway, Vy jste jen pohodlný a líný =oD a to už nemluvím o tom, co děláte pro naše životní prostředí!
    Ano, m ožná jsem zaujatý, neboť několik let využívám produktů této firmy, ale pro mě je logické dělat to co učím své studenty (jsem středoškolským učitelem biologie) - tedy když né chránit, tak alespoň méně zatěžovat naše ŽP.
  • 20. 1. 2012 10:38

    cvrky (neregistrovaný)

    VŠICHNI, KDO HÁJÍTE AMVAY A MULTILEVEL MARKETING, JSTE JEN OVEČKY S DÁVNO VYMYTÝMI MOZKY. ZPŮSOB ZÍSKÁVÁNÍ NOVÝCH KLIENTŮ A ČELNŮ VAŠÍ SKORO SEKTY JE STEJNÝ JAKO PŘEZ KOPÍRÁK, BYL JSEM 2X NA SCHŮZCE, POKAŽDÉ KECY O KIOSKAIM, FINANČNÍ NEZÁVISLOSTI, TRADICI JIŽ OD ROKU 1959 A MILIONECH SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ, JEDEN HÁČEK JE V TOM ŽE NORMÁLNÍM LIDEM JE TO BUŘT A VY SEKTÁŘI SE TVÁŘÍTE ŽE JE TO NĚCO EXTRA, PŘITOM JE TO JENOM TRAPNÁ SNAHA SKUPINY VYMYTÝCH UBOŽÁKŮ VYTAHNOUT PENÍZE Z DALŠÍCH UBOŽÁKŮ, UMOTAT JE DO VAŠEHO SYSTÉMU A NA OPLÁTKU POSKYTNOUT "VÝROBKY" KTERÉ STOJÍ NEJSPÍŠ ZAHOUBY, PROTOŽE JE VYUŽÍVÁ TAK OMEZENÁ SKUPINA LIDÍ. DOBRÝ VÝROBEK SI SVÉHO KUPCE VŽDYCKY NEJDE A NEMUSÍ MI HO NIKDO VNUCOVAT NA HODINOVÉ SCHŮZCE SPOLEČENSTVA POTRHLÝCH.

  • 3. 12. 2007 0:30

    guest (neregistrovaný)
    Nevím, nevím, jestli 45 000 měsíčně stojí za to dělat "teleshopping" všem svým známým a přátelům...
  • 27. 2. 2008 17:44

    anabela (neregistrovaný)
    Je to fakt, jde to ....ale upřímně řečeno, ne všichni máme tu pověstnou kapičku štěstíčka na rozjezd tak rychle vzhůru. Obě věci jsou stejně důležité. V životě máme však jen málo kdo všechno na co si vzpomeneme.Taky se říká: pomalu, ale j i s t ě . Ani to není tak úplně špatný.....když se něco dělá, tak na nic neřešící kritiku nebývá čas.
  • 27. 5. 2008 10:22

    haha (neregistrovaný)
    Nemohu se ubránit úsměvu, to jako s 45tis. platu měsíčně jezdíš na dovolenou na Sardinii (kam se ubozí obyčejní zaměstnanci v životě nepodívají...)? To je docela dobrý vtip na závěr, skutečně mě to pobavilo, asi žiješ na jiné planetě. Já se teda radši jako prachobyčejný zaměstnanec s polovičním platem podívám třeba do Peru, na Sardinii můžu jezdit v důchodu. Ale i tak si to tam užij, i když já bych doporučila radši Korsiku, která je co bys kamenem dohodil. Tak zlom vaz a až budeš vydělávat tak 10krát tolik (tj. 450tis. měsíčně), tak se třeba místo na Sardinii podíváš i na Hawai.
  • 21. 11. 2008 0:53

    AJ (neregistrovaný)
    Doporučuji přečíst knihy Roberta Kiyosaki. Poté budete vědět ... že 300,- pasivního příjmu je o hodně víc než 30 000,- aktivního příjmu ....... (bližší info : Robert Kiyosaki.-)
    Jo a jesli to nevíte tak výlet(y=všechny) od Amway na Sardinii je All Inclusive, a za další od té doby co nastoupíte do letadla se nestaráte o své kufry, jo a to nejduležitější na konec, když vystoupíte doma s letadla tak jste nic za ten výlet nezaplatili, vše platí fa Amway. Samozřejmě až na vaše cetky, které si koupíte na místě ... hi hi :-)
  • 17. 11. 2010 13:58

    cerna-labut (neregistrovaný)

    Jestli jeste teda nějaký ten důchod, s ohledem na hospodařením státu, budete mít :o)...

  • 19. 6. 2007 10:59

    čtenář (neregistrovaný)
    milej zlatej, jsem jen čtenář a cítím, že si to podivně rovnáš v hlavě. nechceš žít uniformovaný život???? podívej se kolem sebe a řekni mi v čem si jinej než tví kámoši a známí. svobodně si kupuješ to co právě chceš a přitom sleduješ cenovku? jestli piješ pivo, máš nějaké oblíbené, nebo chlemtáš pokaždý něco jinýho? jsem z plzně a hodně lidí tvrdí, že prazdroj je super a nejlepší pivo na světě. jsou NESVOBODNÍ? protože si ho oblíbili? votevři voči, najdi zeď a vobouchej si trochu kebuli, ať se ti to tam trochu srovná. tvoje psaní je křížem krážem velkej chaoz. nedivím se že jsi nas*anej. věř staršímu pánovi: to ti zůstane, když neposlechneš mojí skromnou radu o zdi a hlavě. přeju ti procitnutí a pokud jsem tě pohoršil a naštval, tak je mi to jedno, protože jsou dvě možnosti: a) budeš o tom přemýšlet a to je dobře..... b) prohlásíš mně za troubu a zůstaneš ztejně zmatenej a to je taky dobře. chytrým a moudrým se člověk nerodí, nýbrž stává svými svobodnými volbami a tvůj čas na osobní růst asi ještě nepřišel. držím ti palce ať tě to nemine
  • 27. 2. 2008 17:22

    anabela (neregistrovaný)
    Zůstaňte raději v "anonymní" drogerii...tak vysoká kvalita pro vás opravdu není vhodná. Příjemný nákup.
  • 21. 11. 2008 0:41

    AJ (neregistrovaný)
    Vyber si bud budeš mít svobodu v výrobcích, nebo finanční svobodu (dělat co chceš, s kým chceš, za kolik chceš, ... )
    Na druhou stranu již žijeme každý uniformovaný život = stereotyp = ráno píp píp píp zacvaknutí budíku, wc, koupelna, možná svačina, pak hurá do práce, pak s práce, TV, možná kůň, spát a hurá je to tady znova ....
    ráno píp píp píp zacvaknutí budíku, wc, koupelna, možná svačina, pak hurá do práce, .................
  • 21. 5. 2009 11:27

    guest (neregistrovaný)
    A jak vypadá takový život s MLM? Často zvoní telefon i večer kdy chce mít člověk čas sám na sebe, rodinu, dívat se v klidu na film apod. To si radši odmakám 8 hodin a pak mám volno než být v pohotovosti 24 denně, stále na drátě. Zrovna včera jsem toho byl svědkem kdy mi Amway někdo nabízel.
  • 16. 5. 2010 17:18

    lhorky (neregistrovaný)

    Zdravím,
    nedávno jsem začal s firmou AmWay spolupracovat a nemohu si to vynachválit. Opravdu se tam dají vydělávat peníze. Ze začátku pár stovek a později i tisíce čí desetitisíce. Základ je narazit na správného člověka, který Vás do toho začlení a HLAVNĚ POŘÁDNĚ VYSVĚTLÍ jak to funguje. Já osobně jsem narazil na člověka, který tomu pravdu rozumí a pomáhá mi s tím až jsem osobně s toho překvapen a výsledky se opravdu dostavují. Takže jestli se chcete něco o této firmě více dozvědět, tak mě kontaktujte na email (horky.lukas@vol­ny.cz), já se Vám obratem ozvu. Nikoho do ničeho přemlouvat nebudeme…to se nebojte… Jen Vám ukážeme jak to funguje a kde se ty peníze berou.
    A na závěr chci říct, že toto není pyramida (letadlo).
    Je to legální a je tu 0% rizika. Za registrování nic neplatíte.
    Pěkný den přeji.

  • 8. 8. 2007 12:09

    odry (neregistrovaný)
    Je to Kiyosaki, ne Kyosaki. Podle toho předpokládám, že i se čtením té dané knihy mohl být problém. Knihy totiž mají pointu =o))) Pro příště už budete "chytřejší"...
  • 2. 2. 2008 15:12

    Bamboo (neregistrovaný)
    Kiyosaki je borec... nejdřív si lidi přečtěte pár jeho knížek... a až potom jestli váš to bude zajímat bych osobně šel na seminář o MLM nebo podobné věci... pokud ale máte bohatého a chudého tátu jako " tlachání " tak žijte dál prací pro peníze :-) Good Luck ;-)
  • 30. 1. 2012 2:56

    bez přezdívky

    ... protože jsou hnusní na lidi. Kdyby mi někdo v obchodě řekl klientovi "žijte dál pro peníze" a odešel, tak bych za ním zavřel dveře a už by nebyl můj kolega. To je tak těžké lidem něco vysvětlit a přitom na ně být slušný? Nedivte se, že pak lidé nemají AW rádi, když se po světě pohybují taková individua...

    Více o tom jsem psal na svém blogu:
    http://www.klusik.cz/cs/article/amway
    http://www.klusik.cz/cs/article/amway-ii
    http://www.klusik.cz/cs/article/amway-opravdu-se-chcete-pripojit-k-takovym-lidem

    Proti AW nic nemám, ale proti přesně takovému chování, jako je zde ukázáno výše, mám. A brání mi to s AW jakkoliv spolupracovat, pokud mezi námi budou takoví lidé -- možná i bohužel.

  • 30. 1. 2012 3:04

    bez přezdívky

    Sory, u předchozího příspěvku se mi nějak resetoval předmět:

    Měl být: "To je přesně důvod, proč nemám rád lidi kolem AW..."

  • 3. 8. 2008 19:35

    Gibons (neregistrovaný)
    De o to ze staci nabrat cca devet lidi ktery to naucis ucit, kdyz oni to pak nauci ucit.... tak si zavodou, dokonce by ti k tomu mohlo stacit i tech devet lidi, pokud by si je to spravne naucil.... Nevim v jakem stoleti si zil, kdyz jsi psal ten clanek.... ale znali tam princip atomovy reakce ze? Mneu
  • 30. 1. 2012 3:15

    bez přezdívky

    Jako ono to zní hezky, ale počítejte se mnou.

    Představte si, že chcete mít na první úrovni 9 lidí pod sebou, kteří budou třeba jen na 9 %, ale budou. Abyste byl na 9 %, spočtete si, že musíte mít docela už pěkný obrat. Tzn. že oni sami to nezvládnou. Takže je potřeba, aby byla další úroveň lidí.

    Čili každý z těch devíti lidí si pod sebe najde dalších 9 lidí -- čili 81 lidí plus těch vašich 9, což je 90 lidí. A každý z těchto 90 lidí si bude chtít najít též 90 lidí pod sebe, čili 90×9=810 lidí, plus těch 90, takže 900 lidí. A na další úrovni 9000 lidí. To už je větší město. Takže si představte, že máte 9000 lidí pod sebou, každý nakupuje prostředky jen v AW, čili měsíčně udělá obrat tak tisícovku (protože jsou to koncentráty, není potřeba kupovat tak často). Takže obrat 9 milionů. Už si nepamatuju tabulky, ale z toho už jste někde dost vysoko, nemýlím-li se.

    Zní to všechno lákavě, jak vidíte. Jenže problém je v tom, že 9 tisíc lidí prostě neseženete. Já vím, město třeba jako Příbram, prostě takové to "cca 50 tisíc lidí", to se vejde víc než 5× do něho. Jenže problém je v tom, že musíte mít k nabídce i poptávku. A tu prostě neseženete. Poměr lidí, kteří AW chtějí a nechtějí je poměrně veliký -- nevím, kolik je v AW v ČR registrováno lidí, ale kdysi jsem slyšel něco kolem 14--20 tisíc aktivních (opravte mě). Kolik máme v ČR lidí? 10 M, z toho "nakupováníschop­ných" řekněme třeba 5 milionů. Poměr 1÷250 je docela silný. Takže představme si zpět naše městečko -- 50 tisíc lidí. V tomto poměru tedy vychází, že by mělo být 200 lidí. 200 lidí! To jsme někde po první úrovni našeho modelu (mezi 90 a 900). A to jen pro vás. Jenže samozřejmě nejste v takovém městě sama, že ;) Takže se ještě dělíte mezi dalších 10--20 lidí klidně. Takže na vás "zbyde" i při velkém štěstí tak 20 lidí, kteří se zapojí.

    Použil jsem sice triviální a nepřesnou matematiku, ale takhle mi to dává smysl. Ale rád si vyslechnu protinázor; hlavně ten, kde je přesněji vyjádřeno, kolik lidí je potřeba a potenciálně přistoupenívhodných ;)

  • 2. 9. 2008 18:36

    Tony (neregistrovaný)
    Caspere prosím tě dojdi si ještě jednou na seminář a pak znova napiš tento článek mockrát ti děkuji.Jo a Kiyosaki to je mozek co?
  • 18. 10. 2008 2:34

    Daniel (neregistrovaný)
    Zdravím, nevím jestli jsi přečteč Caspre, jak dlouho jsi se pohyboval v Amway? Viděl si ho zevnitř nebo z rychle jedoucího vlaku? Zaptám se někdy díval na televizi? Tomu se říká manipulace!! Možná jsi už změni názor to mohu jen těžko posoudit, pokud ne tak mi klidně napiš vasek.daniel@seznam.cz
  • 21. 5. 2009 11:34

    guest (neregistrovaný)
    >>> Zdravím, nevím jestli jsi přečteč Caspre, jak dlouho jsi se pohyboval v Amway?

    Není to sice na mě, ale já když slyším že mám dát peníze dopředu a někdo mi ukazuje obrázky s paramidou, utíkám pryč... tudíž jsem se v Amway nepohyboval ani minutu. Asi tak.

    Pokud normální obchod chce dát slevu nebo akční nabídku tak ji prostě dá. Proč mám napřed platit peníze za to, abych pak měl slevy? Mě tu něco smrdí a to mě odrazuje.
  • 30. 7. 2009 17:45

    anonymní
    Proč? Asi ze stejného důvodu jako u Makra. Proč si člověk musí do Makra zřizovat reg., když tam chce mít slevu?
  • 30. 3. 2009 22:09

    Leatitia (neregistrovaný)
    Je opradu smutné jak totalitní doba minulého režimu úspěšně vymyla hlavy i potomkům Husákových dětí, což j zřejmě i autor článku. Nechtít a neumět je asi vaše hlavní heslo. Každý kdo něco má tak to nakradl, tedy pokud mu není 55 let a ze svého platu si měsíčně neodkládal 10 000- na slušný důchod( a jak sleduji stav zejména českého zdraotnictví tak slšného důchodu neznamená nic extra, spíše peníza na přežití) a každý kdo se snaží něco vybudovat tak je buďto hlupák a nebo snílek. Když tak odszujete lidi kteří se snaží o posun ve svém životě, a zřejmě nemáte schopnost ani odvahu založit vlastní podnikání ať už v jakémkoli oboru, tak si prosím uědomte, že jsou to právě TI HLUPÁCI, a jak jste je téměř nazval "lidi bez hrdosti a cti, lacině se podbízející" to jsou právě ti lidé, kteří zaměstnávají VÁS a rozhodjí o VAŠEM ŽIVOTĚ.

    Přeji hodně štěstí ve Vašem životě, protože s tímto přístupem Vám asi nic jeného nepomůže.
  • 3. 5. 2009 20:36

    xxx (neregistrovaný)
    Nejsem zatím tak zkušená v tomto byznyse, ale měl byste si uvědomit pár důležitých věcí. Nesplnitelný cíl to není, protože vím, že pokud chcete něčeho dosáhnout a jdete si za tím stůj co stůj, tka se vám to podaří a navíc jak jsem se tak dočetla ve Vašem článku, tak jste poznal větev, která nemá moc dobré zacházení s lidmi. Proč jste nezkusil jinačí větev, která dokáže člověka povzbudit a dodat mu sebevědomí a taky pocit důležitosti..? Ten plán se opakuje pořád, ale pokaždé ho mužete slyšet s jinačím podáním. Tito lidé si ve svém byznise jsou za svými splněnými cíly. Nevím, jestli jste byl na velikém semináři, ale to je úplně jiačí atmosféra, než tady popisujete. Z prvu jsem si říkala, že to jsou nějaký blázni, že tam hrajou hudbu atd. ale později jsem se převrátila na druhou stranu. K těm lidem, co věří ve své sny. Když jste to zkusil, tak máte svůj názor, ale některým lidem ty výrobky pomáhají a já to mohu jen potvrdit. Taky mě zaráží to vaše "finančně nezávislý" Vyděl jste některé diamanty? Ať už z České republiky, nebo z ciziny? pokud ne, tak laskavě tyto lidi nesudtě.
    Akorát mě zaráží to, proč jste to nezkusil dál. Není důležíté aby jste byl hnedka na začátku nejlepší, ale aby jste pochopil, o co tam jde, a pomalými mílovými krůčky se blížil k tomu být nejlepší. Schod po schodu.
  • 5. 8. 2009 21:16

    anonymní
    Ahoj,
    to koukám co se tady vyskytuje za lidi... někomu se příčí pyramidový byznys.... a proto raději bude pracovat za mzdu ve firmě kde asi žádná pyramida není... že? a jejich manažer není placený z výkonu podřízených a majitel firmy taktéž... že? haha:) no budete asi dobří byznysmani :D

    Kiyosaki: Bohatý táta, chudý táta je super kniha... a kdo má mozek tak mu to otevře oči...a s Amway byznysem to nemá co do činění... můžete prodávat třeba rohlíky.... je to pořád stejný byznys...

    Je pravda že Amway má fakt zvláštní semináře kde všichni tleskají jak stádo ovcí... osobně jejich byznys ani žádný podobný nedělám... ale člověk by se měl učit a ve všem si najít svoji cestu...... hmmm....... však tam tleskat nemusíte ne? Nebo jste nesvéprávní?? :D :D :D

    Kdo nechce hledá výmluvy, kdo chce hledá způsoby... :)
  • 30. 8. 2009 0:10

    Distributor !) (neregistrovaný)
    Zdravím. Chci jen reagovat na jednu zkutečnost, který mi nedává ve Vaší reakci smysl. Vy jste řekl, že jediné, co má smysl u společnosti Amway jsou jejich výrobky... ALE O NĚ TADY PŘECI JDE - tím, že uznáváte, že výrobky jsou dobré, uznáváte tedy i Amway byznys - protože principem je distribuce těchto výrobků. A jistě mi nebudete oponovat, když řeknu, že kdyby byly tyto výrobky nekvalitní, tak by již žádný Amway byznys neexistoval!!!
  • 30. 8. 2009 9:28

    Suschi (neregistrovaný)
    A jistě mi nebudete oponovat, když řeknu, že kdyby byly tyto výrobky nekvalitní, tak by již žádný Amway byznys neexistoval!!!

    Ale bude. Třeba by byli výrobky levnější. Se podívejte kolik nekvalitních výrobků se prodává... . A nevšiml jsem si, že by ty firmy hromadně umíraly. Lidi jsou schopni kupovat vše a prodávat vše. Bussines není jen o kvalitě... .
  • 31. 8. 2009 11:06

    Ali2000 (neregistrovaný)
    Tak to se moc pleteš.Byznys je o kvalitě,jen kvalitní výrobky uspokojí dnešního NÁROČNÝHO ZÁKAZNIKA.!!!!!!!Tak mysli,než začneš tady psát nějaký NESMYSLI!!!!! Protože většina lidí NADÁVÁ na NEKVALITNÍ výrobky.Či se snad pletu?Já myslím že ne.Jen POCTIVEJ byznys tady má své místo.A to Amway firma ROZODNĚ je.
  • 20. 12. 2009 3:11

    tojefuk (neregistrovaný)

    Souhlasím s Tebou… a se všema kladnýma, dá-li se to takto kategorizovat, příspěvkama a názorama…
    Dále např. všeobecně MLM je navrhnut na nobelovu cenu…
    Dále systém odměňování firmy je světově patentován, což není, jak normální člověk ví, jen tak cokoli (o pantevém systému se dočtěte už sami)…

    Navíc je možné být tím osmihodinovým zaměstnancem, což je plno lidí co má další příjem, třeba u této firmy, protože je to baví a v práci shledávají radost a chtějí mít k ní stálý vedlejší, který bude nebo je již vyšší než ten první…
    A jak psala jedna osoba příspěvěk do diskuze, tak je to jen o tom,
    kdo co v životě chce a čeho dosáhnout – někdo chce a je úspěšný v tomto byznysu, někomu vyhovuje jen to, co se zde naučí a praktikuje vědomosti kdekoli jinde ve své životní branži, a někdo po čase zjistí a najde se, že nechce v životě se nějak mít – ať jde jen o trochu peněz, či nové nebo zánovní oblečení, atd atd…
    To, že ten kdo vyvzpouzel tuto debatu má dost peněz, to je parádní, to z článku pochopit jde. Ale když má schopnosti a vlohy na popis situace co zažil, proč nepodá nápad jak začat podnikat? Kolik potřebuji, když si budu chtět například postavit, vybavit a zprovoznit hospůdku, nebo pronajímat prostory, kde budu prodávat kola, nebo mít obchod s akvaristikou, nebo fabriku na výrobu nové značky pro sportovce… Nevím, jestli když si pujčím od banky a za 4 měsíce dojdu, že obchod nejde dle představ, tak ať mi vrátí peníze a rozvážem smlouvu a pujdem si každý po svých… atd atd atd

    Mrzí mě lidé, co potřebují stále urážet, ponižovat a nepatřičně tlachat na konta druhých, ať lidí nebo obchodů… Určitě jim samotným se nelíbí, když je naváženo do nich – a to jakýmkoli způsobem. Věřím, že jsou první co křičí (vrány)…

    Mno, dosti psaní. Snad zase někdy.

    Krásnou noc… ;)K

  • 6. 6. 2010 16:44

    Gape (neregistrovaný)

    Vážený „podnikateli“. Vyslovím pouze jednu větu: Dělat někomu obchoďáká na IČO se nedá nazvat podnikáním, ale otročinou neboli skoroschwarzsys­témem!!!

  • 26. 1. 2010 21:02

    JAckAsSx (neregistrovaný)

    Zdarec, u amwaye sem chvilku dělal, ale u čeho sem se chtěl zastavit, je to s těma alergiema, jejich věci sou právě dermatologicky testovaný, takže naopak, kdo má alergie, můžou mu pomoct jejich výrobky. Jinak na seminář sem v těch dobách nejezdil, ale trochu toho lituju, páč to mohla být zajimavá zkušenost a fakt prdel xD

  • 27. 1. 2010 22:02

    ... (neregistrovaný)

    jaká manipulace s lidmi? to, že Vám někdo řekne jak fungovat v takovém byznysu přece není manipalce, člověče. To, že to nechcete slyšet je vaše volba, ale manipulace? Půl roku máte na vrácení licence ne?

  • 4. 5. 2010 0:37

    Hans (neregistrovaný)

    Je vidět, že jste rozumný člověk, a přemýšlel jste o celé příležitosti.
    Jsem také zastáncem toho, že se má člověk nejprve seznámit s danou nabídkou (produktem atd.) a až poté dát na názor většiny nebo okolí.
    Také jsem nevstoupil bezhlavě, a shodou okolností to byl právě seminář Amway, který mne přesvědčil, abych se do toho pustil a věřil tomu, co dělám.

    Také jsem si připadal dost divně, nicméně později jsem si začal uvědomovat, co je tu tak divného. Ti lidé si nezávidí, oni si všichni fandí. A je to zapříčiněno jednoduchým důvodem. Prosperita jednoho = prosperita druhého.

    Hned jsem se seznámil s člověkem přibližně 10míst nade mnou (příjemný mladík) a první co bylo, že mi začal se vším pomáhat. Už 3 týdny úspěšně spolupracujeme na obch. plánu. Proč to dělá? napadlo mne. Dělá to právě proto, že tohle není žádná pyramida ani podobná lotrovina. Protože ví, že pokud mně se bude dařit, bude se dařit i jemu. To však jen za podmínky, že odvede mimo to stejný nebo vyšší podíl práce než já. Klidně můžu mít daleko vyšší příjmy než on a rozhodně nemusím být blázen, co pod sebe shání 10× dalších bláznů. Já nikoho nesháním, já jim nabízím možnost šetřit, rozvíjet se a vydělávat s nulovým finančním rizikem a s neuvěřitelně variabilním časovým rozvrhem. Je to opravdu zábava, poznal jsem za těch pár týdnů neuvěřitelné množství úžasných lidí a nových kamarádů, naučil jsem se lépe vyjadřovat a vnímat ostatní a navíc mi to vydělává (v reálu to vydělává všem zúčastněným složkám!).

    (P.S. Jistě, někdy mne trochu rozladilo to očividné používání psychologických triků, nicméně ty, myslící lidé jako já i vy, poznáme a přejdeme. Navíc tyto samé a ještě horší finty se na nás denodenně hrnou ode všad, kam se podíváme.)

  • 11. 6. 2010 20:58

    simca1979 (neregistrovaný)

    Strašně ráda jsem si přečetla Vaše názory i když Amwayák jsem. Již podruhé, jelikož v prvním případě mě semináře typu Jóoooo Supeeeeeeeeeer a plácání vlastně kolikrát pravdám ale hodně americky podaným fakt odradilo.
    Jenomže už jsem měla svou klientelu, dokonce i strukturu, ale tohle byl hnus a mí sponzoři na mě tlačili. Odešla jsem z této linie (pro mě sektařů) a po dalším roce jsem našla partičku bezva lidí a obchodníků, kteří na americký styl zvysoka kašlali, dělali si svůj byznys podle svého a tak jsem začala znova.
    Na kvalitu produktů opravdu nedám dopustit, vím, že letadlo to není ani omylem, jen by do ČR neměli zavádět pro nás nezvyklé americké způsoby.
    Mimo jiné autor Robert Kyiosaki, který napsal nejen knihu Bohatý táta chudý táta, je váženým školitelem finanční inteligence. On i jeho žena píší krásné knihy, bohužel, často se opakují. Jsou to však lidé, kteří se vypracovali svojí inteligencí z úplné nuly. Nemluví jen o MLM, ale i o investicích, vlastně MLM ani nepropagují ve svých knihách. Jen lidem otevírají oči způsobem, jakým by to pochopili i děti.
    Nebojte se MLM, jen si najděte ten svůj, který Vám bude vyhovovat. Musíte věřit nejen produktům, ale i lidem kolem sebe a nenechte se do ničeho tlačit.
    Váš názor je ten nejdůležitější!!! Hodně zdaru všem!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).