Ono je to taky reálně nanic - výhody proti Paypalu nebo obecně kartě nulové, naopak správa kreditu o něco složitější (ne zas nějak moc, ale horší to prostě je).
Sám jsem si Mobito zařídil, ale popravdě jsem využil jen pár úvodních akcí, kdy různé shopy dávaly za Mobito platbu bonus. Tím jsem otestoval funkčnost a v podstatě nemám námitek, jen jsem došel k závěru, že to naprosto nepotřebuji a po opadnutí akcí už mi Mobito jen leží...
Jakýkoliv platební systém, kde musím nejprve nalívat kredit a teprve poté mohu platit je otravný, pokud jich bude více, bude to znamenat tisíce na zůstatcích, Lepší řešení je aby to systém uměl stáhnout přímo z účtu (jedno jestli kartou nebo jinak) jako to umí třeba PayPal. A tento režim podle svého webu Mobito umožňuje pouze pro tyto banky: ČS, GEMB, RB, UCB.
"Bez nadsázky můžeme říct, že žádná platební metoda (mobilní či klasická) nenabízí možnost zaplatit úplně všude anebo kdykoliv a hlavně komukoliv. Mobito jako jediné kombinuje všechny možnosti do jednoho."
Fajn, tak napište, jak s tím zaplatit třeba na Amazonu, Ebay nebo DealExtreme :-)
Je to zas jen takové provinční řešení pro malou ČR, zatímco celosvětově zavedení hráči jako paypal jsou někde jinde. Mě by naopak velice potěšilo, kdyby čeští obchodníci přestali "blbnout" s českou cestou a implementovali nějaké světově rozšířené řešení, abych nemusel mít pro kdejakou službu extra platební metodu.
Článek mi přijde spíš jako reklama na tu službu než ohlédnutí se nad tím, jak si vede. Podívejte se do Android Marketu co na to říkají uživatelé - jsou s tím zásadní problémy, které dost omezují funkčnost. U mně to bylo třeba to, že si nemůžu vyplnit jiné číslo než to co je zrovna v mobilu. Poté šla aplikace ihned pryč. Netvrdím, že to je fatální problém, ale takovéhle věci by se hodilo zmínit v článku, který se chce ohlížet...
Po zneužití mé bezdotykové NFC platební karty jsem přestal platebním kartám důvěřovat a přešel na Mobito a jsem velice spokojen.Mobito využívám denně k platbě na internetu a různě po Praze, je to hlavně rychlé bezpečné a jednoduché jak facka a ZADARMO ! Věřím, že se co nejdříve rozmnoží akceptační místa po celé ČR.DOPORUČUJI.
od počátku, co jsem mobito nainstaloval, mne zklamalo. očekával jsem intuitivní aplikaci v mobilu a hlavně jendoduchý proces zahájení používání.
ale co mne čekalo aktivit... zřídit účet na portále mobita, jít do el. bankovnictví, stáhnout aplikaci, registrovat aplikaci na účet mobita. 2 x ji reaktivovat
po útrapách jsem převedl pár peněz ze svého učtu u banky na mobito, to fungovalo, převedl jsem tedy sanovi na stravovací kartu pár penněz z mobita, po malých neintuitivních útrapách to zafungovalo...
nyní syn po 3 měsících vyčerpal obnos a já nevím, jestli mám odvahu absolvovat to celé znova:
- aplikace v mobilu "Mobito" my hlásí, že je třeba ji aktivovat (to jsem dělal před půlrokem) tak, že mám jít na portál mobitoplatito.cz, tam se zase přihlašovat...
nechce se mi do toho...
zaroveň mi dorazila nezávisle na předchozích událostech flash sms "Mobito má pro vás zprávu", zavolejte *135*x, musím zavřítu tuto zprávu, jít na vytáčení a vytočit... po vytočení mi přjde zpráva: zadej heslo, neznám ho, tak zadám nějaké nejpravděpodobnější neklaplo, takže nechávám zprávu mobita v databázi mobita a je to.
je to tak neskutečnej vopruz, že s platební kartou a jednoduchým způsobem jejího použití se to nedá srovnat....
přijde mi to, jako typický neintuitivně dělaný produkt s věhlasnou reklamou a slabou propracovaností produktu, včetně toho, že nebyl dobře odhadnutý uživatel a jeho nároky a potřeby.
hlásá, že je pro všechny uživatele mobilu, ale po pravdě si nedovedu představit, že to někdo bude bez útrap používat, kromě typických mobilních "hračičků" a "luštitelů", kteří jakmile to "rozlomí" tak je to omrzí...