Nevím, jestli někde v bankách vpustí brigádníky na přepážky, ale občas si v jisté bance, která naštěstí slovo "banka" ani v názvu nemá, připadám, že ano. Sice nic neví ale říkají to, co klient chce slyšet. Takže občas se musíte o problematice informovat u více zdrojů a pak čekat, co na vás přichystali. Nerozumíte-li tomu a uzavřete nějaký obchod - tak to má být. Banka musí plnit plán prodeje a je celkem jedno, za jakých podmínek se plán splní.
Slyšel jsem ale , že ve spořitelně si berou (nebo brávali) na typování příkazů brigádníky. Když pomyslím, s jakými informacemi se tam setkají, mohou mít podepsáno tisíc prohlášení o mlčenlivosti.
Vyzrazení citlivých údajů bych se neobával, i když do nikoho úplně nevidíte.
Z mé vlastní zkušenosti, jsem se nikdy nebránil brigádníkům, zvláště když studovali školy se zaměřením na banky a finance. Pro ně je to neocenitelná zkušenost, a hlavně mohou zjistit, zda to co studují, je také bude bavit.
Na jejich zařazení a "výchovu" jsem "používal" systém, který mi hned v počátku mé kariéry vštípili v japonské instituci.