mKonto jsem si zařídil a čekám na aktivaci, i když mám Raiffeisen. Tam mě ale vadí nehoráznosti typu 1kč připsaný úrok, následně 0.01kč oprava úroku a za obojí samozřejmě poplatek za příchozí transakci. Hnus.
Taky mam RB a proto bych rad upresnil nektere veci v clanku. eBanka a RB jsou sice v teto chvili jedna banka, ale sluzbama porad jako dve. - Prevod penez z RB do EB trva stejne dlouho jako z RB do CS, CSOB a dalsich.
- Infolinka je take zvlast.
- Internetove bankovnicti ma samozrejme EB na mnohem vyssi urovni nez RB.
- lide v EB jsou lepe proskoleni a vedi jak klientovi poradit. V RB delaji lidi, co jsou uplne mimo. Na jakoukoli otazku ci problem se musi sejit 2 a vice lidi. I u vlozeni penez na ucet museli byt 2.
Já mám s posledním bodem úplně opačnou zkušenost. Přijde mi, že na pobočkách eBanky jsou absolutní amatéři, který neuměj nic než bývalý cenový programy eBanky. Cokoliv jiného byl pro ně strašně velkej problém (a to jsem klient eBanky dost dlouho a vstupu RB jsem se trochu bál). Možná jsem měl jenom smůlu na lidi, ale v Raifce mi to přišlo všechno na vyšší úrovni.
S těmi ostatními body souhlasím, to asi ještě pár měsíců potrvá.
Ne, RB a eB nejsou zatim jedna banka! Fuze probehne letos v lete. Doposud to jsou 2 banky, kazda ma mj. vlastni kod jak v CR, tak mezinarodni, a vsechno ostatni, co k bance patri. Vim co rikam :)