Díky za tenhle návod do začátku, dost mi pomohl. Já založil u mBank 3 účty a jsem ve fázi, kdy mám domluvené návštěvy kurýrů k podepsání smluv. Při prvním kontaktu s operátorkou ze společnosti Media ( a ještě cosi ) jsem jí vysvětlil, že mám požádáno 3 x, jestli bychom nemohli všechny smlouvy směřovat na jednu návštěvu jednoho kurýra. Odpověď : nejde to, atd. Takže čekám návštěvu kurýra 24., 25. a 28. ledna. Pokud bude tenhle příspěvek číst někdo odpovědný za efektivnost tohoto programu ať se zamyslí nad organizací celé akce. Nejsem totiž rád, když čtu vyjádření různých tiskových mluvčí různých bankovních ústavů o tom, že jejich poplatky ( teď nemyslím konkrétně mBank ) a zisk je úměrný jejich nákladům. Já, prostý padrťák z dědiny tomuhle říkám normální neschopnost zorganizovat jednodouchou věc.
??? Smlouvu přece stačí podepsat jenom jednu a ostatní účty založit v Internetbankingu (můžete mít pokud vím 1 mKONTO a 4 eMAXy). Přijde pak poštou jenom potvrzení o zřízení těch nových účtů. Leda byste byl jako spolumajitel k těm ostatním novým účtům, pak byste zřejmě musel mít extra aktivační balíčky.
Ano, pak je to jasné. Pro banku je zřejmě z hlediska logistiky jednodušší zpracovávat každou žádost zcela samostatně, i když by ve Vašem případě sloučením těch žádostí dost ušetřila sobě peníze za kurýry a Vám čas. V jiných případech by ale možná hrozily nepříjemné omyly, pokud by ke slučováním docházelo automaticky a systém zřejmě nedovoluje zadávat manuálně nějaké výjimky. Asi se to dá pochopit, přece jenom je to jednorázová záležitost. Ale mně třeba od ČSOB několik let chodily každý měsíc dva výpisy (běžný účet a termínovaný vklad), většinou ve stejný den, v samostatných obálkách a když jsem splácel půjčku, tak ještě výpis z úvěrového účtu. :-/ To už mi opravdu přišlo jako plýtvání. Elektronické výpisy zavedli teprve nedávno.