To víte, na konkurenci je třeba najít něco negativního.
Ovšem taková pitomost, jako že banka nepovolí svému klientovi, aby si založil u ní víc než jeden účet, to je teda hodně trapné. Zbývá se jen dohadovat, co tím sledují.
Je to drobnost a je to tu jako hlavni clanek. Hlavne, ze u CS z lidi delaji pitomce (viz problem sporiciho uctu, ktery se nemuze vyplatit) a to je ticho. Fakt to vypada jako anti PR.
Velké banky v čele s ČS budou okolo sebe tvrdě kopat. I když tvrdí, že mBanka pro ně není konkurence (např. minimum kamenných poboček), mají asi stažený zadky. Protože co jsem tady na Měšci četl, tak i ČS má řadu "spokojených" klientů, kteří chodí do pobočky jednou za rok popřát šťastný a veselý a ti se bez pobočky obejdou, ale budou je zžírat vysoké poplatky. A pokud nebudou konzervativní nebo líní a neschopní, tak obdobou změny trvaláku na dálku pro ně může být změna účtu a jeho založení jinde také na dálku.
V Polsku se často pracovníci kamenných bankovních poboček vyjadřují o mBance jako o "té divné internetové", alespoň pokud jde o okolí Katowic a Leborku, které jsem si prošel :-) Při nakupování na polských internetových aukcích jsem zaregistroval účet u mBank u cca 6 prodávajících z deseti, se kterými jsem obchodoval, zbytek byl Pekao (velikostí obdoba ČS) a ING Bank Slaski. Důležité je, jakou strategii v CZ mBank zvolí a podle toho má šanci na úspěch nejen u internetové komunity. Kapitálově silná je, další otázkou je obchodní strategie.
Zatím to podle fóra mBank vypadá, že zvolená strategie část lidí, řečeno jadrně česky, spíš "nasírá". Banka více méně zatím moc nefunguje a registrační systém obsahuje takové perličky, jako je povinné uvádění údajů, z nichž lze vyčíst sexuální orientaci klienta :-)
Tomu co uvádíte se nelze divit. mBanka je v PL nezanedbatelná konkurence. Účet v té bance mám od jejího prvopočátku a jsem po všech stránkách spokojen.
Nestalo se mi, že by něco ze svých deklarací nedodržovala. Také se mi nestalo, že by ji někdo nechtěl akceptovat. Když se podívám na poplatky a "úroky" u České spořitelny, tak mě může trefit šlak. Platím i za to, že do spořitelny vůbec nechodím... V mBance opravdu neplatím žádné poplatky a úrok je 3% (eMax).
Na začátku jsem byl krajně nedůvěřivý (víme přeci, kolik lidí přišlo v CZ o peníze co svěřili v slepé důvěře některým bankám). Ale opravdu, za celou tu dobu nemohu vůči té bance říct slovo špatné.
Do české spořitelny může jít v dnešní době snad jen cvok!
Ale vy snad nejste její klient, jen se tam díváte na poplatky a úroky a chytáte z toho šoky. Já také. Plně chápu vaši spokojenost s mBankou.
Těch "cvoků" je ovšem ve spořce miliony. On totiž každý důchodce nemá net a na venkovech je zpravidla jediná pobočka a hlavně bankomat a to spořky nebo poštovky. Je mě těch lidí líto. Pár korun důchodu a drahé místní obchody i banky.
Ano, kdyz se podivam na mesicni pausalni poplatky u CS ( cca 130Kc /mes = 1560Kc/rocne )v podstate za nic, je mi mdlo. I z toho duvodu jsem si zridil ucet u mBank kam hodlam prevest pravidelne platby apod. ( akorat jsem nemohl najit inkasni platby, ale mozna jsem spatne hledal )
To víte, na konkurenci je třeba najít něco negativního.
Ovšem taková pitomost, jako že banka nepovolí svému klientovi, aby si založil u ní víc než jeden účet, to je teda hodně trapné. Zbývá se jen dohadovat, co tím sledují a jaké k tomuto postupu mají motivaci.
Proč negativní PR? Je to očividně skutečná zkušenost zákazníka. Na druhou stranu je škoda, že článek vyšel zřejmě bez ověření, zda to tak funguje u jiných bank a trochu to vypadá jako pokus o senzaci.
Nakonec možná zjistí, že to neumí ani jiné banky, které spadají pod zahraničního vlastníka (např. Česká spořitelna).
Záleží vždy na přístupu šéfredaktora daného média, zda tento typ zprávy pustí jako exkluzivní informaci nebo nechá redaktora prověřit všechny souvislosti. Já osobně bych volil druhou možnost (prověření u ostatních bank), ale to je jen úhel pohledu.
V článku je již aktualizace. Jde o zkušenost čtenáře a přestože může vyvolat negativní PR, o placenou reklamu nejde (tu označujeme od počátku Měšce). V tomto případě šlo o rychlost, ale ztotožňuji se s kolegou, že někdy není rychlost vše a není nad kvalitní ověření situace :-)