Vlákno názorů k článku Máte právo vědět, který úředník o vás rozhoduje? Soud dal jasnou odpověď od kloky - Zabrousilo se tu na lecos, ale mám ještě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2018 11:57

    kloky (neregistrovaný)

    Zabrousilo se tu na lecos, ale mám ještě jednu skupinu problémů, která je vážná, je prvotní příčinou velkých škod a mrtvých, ale je spojena s oběma momenty v diskusi - funkce úřadú a dodržování dopravních předpisů. Problémem je neúměrné povolování uzávěrek a malá ochrana nejen řidičů, ale i ostatních spolucestujících i v průběhu stavby. Nikterak nezpochybňuji potřebu opravovat a chránit obyvatele, pracovníky.
    Úředník povolí a dostatečně ho nezajímá, jaká je cca nejkratší možná doba za kterou to stavební firma může udělat, ale je pro něho důležitější o kolik času si firma řekne. A známe - naberou kupu zakázek, na které nemají kapacity a pak to flikují jak mohou, aby se vyhly pokutám za nedodržení temínů. V řadě dní nebo hodin se na stavbě, která třeba jen sousedí s komunikací (za travním pásem chodník) nedělá, ale správní úřad nedá do podmínek minimalizaci omezení občanů. Např. pokud nic nezasahuje do silnice a krajnice jsou povinny firmy na noc, víkend značku zakrýt. Jak si potom lidé mají vážit legislativy, značek apod. když vidí tyto nesmysly a nesmyslné omezování. Dlouhodobě sleduji jeden problém - velké množství nehod, které primárně souvisí s dopravními omezeními. Bohužel policie ho ve statistikách nezaznamenává, těm jde jen o konkrétní porušení - nedobrzdil jsi před omezením - můžeš za to, ale to že prvotní problém je neúměrně dlohé povolení omezení už nikam neevidují. Např. v Klánovicích úřad řeší v tisku, že se Českobrodská objíždí přes ně, ale nikde jsem nezaznamenal zmínku, že by se řešila délka uzávěry. Ale celkový objem problémů je velikost problému x čas po který trvá.

  • 12. 6. 2018 17:37

    Ada (neregistrovaný)

    No hlavně místo toho aby se peníze dávaly do oprav silnic, stavebnětechnického řešení nehodových úseků a lepšího a smysluplnějšího značení, dávají se do kamer, radarů, obecních budižkničemů v placatých čepicích a nových darmožroutů na radnicích. K tomu se vynalézají věci jako zpomalovací semafor, který místo původního účelu regulovat rušnou dopravu hází naschvál červenou někde na přechodu v polích, kde nikdo nejde. Vytváří se tak prostředí, kdy se člověk na stále horších a nebezpečnějších silnicích nesoustředí na jízdu, ale na tachometr a do toho kouká do křoví jestli tam není nějaký vykuk s trojnožkou. Na rovných přehledných úsecích bývám nejostražitější, protože tam se nejlíp měří. A jak je někde v poli zapomenutá třicítka po stavbě nekoukám, zda se kolem náhodou nepotulují dělníci, ale koukám na divně zaparkovaná auta a kukuřičná pole, jestli v nich není radar.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).