Hlavní navigace

Názor k článku Malá spořitelní revoluce: nové kreditky, nový Servis 24, nové technologie od Next9 - Naopak. Pán je zrejme zamestnanec z Citiphone. Zatim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2012 7:36

    Next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Naopak. Pán je zrejme zamestnanec z Citiphone. Zatim co ty mas pri jakekoli zmince o Citibank rudo pred ocima, me je sporka uplne ukradena, a jsem schopny k ni kriticky napsat cokoli uznam za vhodne. Viz Idiotske poplatky.

    Diakritiku snad ani nebudu komentovat, vysvetlovat nejakemu decku ze rada profesi pouziva temer vyhradne anglickou klavesnici asi nema smysl. Hlavne si porad hledej zasupny problem, zatim co ostatni diskutuji o produktu, tvoje sikuze vzdy stoji na strefovani se do nazorovych oponentu. Na zadny kloudny argument vyjma urazky ostatnich jsi nikdy nemel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).