Hlavní navigace

Názor k článku Malá spořitelní revoluce: nové kreditky, nový Servis 24, nové technologie od Pepa - Mel jsem s CitiShopping problem na dovolene, volal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2012 11:36

    Pepa (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com

    Mel jsem s CitiShopping problem na dovolene, volal jsem po navratu na jejich linku 2x abych zjistil cim byl zpusobeny a vzdy to probehlo v pohode, info jsem dostal presne. Uverovy ramec jsem si hned na zacatku snizil a i kdyz se nekolikrat pokouseli mi nabidnout jeho zvyseni, tak to po mem odmitnuti neudelali. Shodou okolnosti jsem mel pred tim kreditku CS (ucet jsem tam zrusil uz davno), po jine jsem se poohlizel kdyz zavedli poplatek za vypis. Ja jsem s City spokojen a ty 2% mi za to stoji :-).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).