........... zákon obsahuje vlastní definici toho, podle jakých hledisek má být „obtížnost pracovních podmínek“ posuzována. Stanoví, že „pracovní podmínky se posuzují podle obtížnosti pracovních režimů vyplývajících z rozvržení pracovní doby, například do směn, dnů pracovního klidu, na práci v noci nebo práci přesčas, podle škodlivosti nebo obtížnosti dané působením jiných negativních vlivů pracovního prostředí a podle rizikovosti pracovního prostředí.
==========================
No,kdyby měla být litera tohoto zákona striktně dodržována,tak řadoví robotníci by měli být nadstandartně ohodnoceni a vedoucí pracovníci by šli o žebrácké holi.A kdyby to mělo být opravdu ("podle směn,dnů pracovního klidu,na práci v noci nebo práci přesčas,podle škodlivosti nebo obtížnosti dané působením jiných negativních vlivů pracovního prostředí a podle rizikovosti pracovního prostředí a hlavně výkonu"),tak vůbec nejlépe by byli ohodnoceni hutníci a havíři.To by kapitalistům asi jeblo.:-)
Pravda,odbočil jsem.Ovšem,podmínky oné práce budou všude stejné,až na tu drahotu.Řidič České pošty jezdící po Praze,jezdí třeba po jedné čtvrti a ten řidič v Olomouci jezdí také po městě,ale protože je město menší,tak zajíždí ještě do okolních,nevím jak vzdálených a kolika děr.Tady je rozdíl skutečně jen v těch životních nákladech.Ale nikdo nenutí řidiče z Prahy,aby byl v Praze s dražšími životními náklady a naopak,řidič z Olomouce aby vydělal,tak se přece nemusí kvůli tomu přestěhovat do Prahy.Plat mají mít stejný!To rozhodně.
No a kruh se uzavřel...
Pokud budou manažeři vykonávat práci řidiče, tak budou mít mzdu řidiče.
Kdyby totiž způsobili dopravní nehodu, stal se jim pracovní úraz, nebo cokoliv obdobného a nevykonávali by práci dle pracovní smlouvy, tak by z toho zaměstnavatel měl poměrně velký problém.
Takže, doporučovaná rada je sice rádoby vtipná, ale nerealizovatelná.