Tak to tu procitam a to je chytrolinu mam e85 v uute co ma navrcino cca350 tkm r.v.96 a naposta spokojnost,ano po cca 2000km to ucpe palvovy filtr coz je zanedatelny polozka.Doba vstriku se prodluzuje protoze ma jiny smesovaci pomer vzduch paliivo oproti benzinu a uz vubec ne kvuli lamdasonde.To ze se zvysi spotreba je take nesmysl.mam 2,5litru a jzdim za stejne litry jako na n95 a navic motor ma mnohem vetsi pruznost diky 109oktanum-samozrejme pokud to vase jednotka umi poznat....to ze hori "studeneji" naopak mene namaha jednotlive dily a take rozpoustinijak netrpi od 95roku jsou materialy na takove urovni ze je e85 nenarusuje!!
Pokud o prestavbe uvazujete prestante cist tyto bludy ve forech kde stim maji mizive zkusenosti.a hlavne po namontovani "krabicky" je cca pop 500kmm provest jeji doladeni na dsn motor pres siirokopasmovou lambdasondu a nejake krabicky z ebaje rovnou zahodte...sm sem uz upravil x aut na e85 a naprosta spokojenost!!
Nebudu tady nikoho urážet, každý má na svůj názor nárok a sám se svým výrokem ukáže jak na tom je. Mám auto s motorem 1,2 TSI. Po vydaném doplňku k manuálu výrobce, kde doporučuje u těchto motorů použití paliva místo N95 nově N98, jsem hledal schůdnou cestu jak na to. Začal jsem přidávat k N95 30% E85. Motor i tak pěkně živý jako by ožil. Motor bez problému startuje i v zimě, spotřeba se v podstatě nezměnila, ektronika nehlásí žádné chyby auto i já jsme v pohodě. Mám najeto na tuto směs 16000 km. Taky nevydím důvod proč by se měli podpálit ventily a to ještě sací, které jsou chlazené nasávanou směsí. Tato závada se spíš projeví, když se neprovádí pravidelné výměny oleje a ventily se začnou přidírat, nedovírají se, a pak je zaděláno nejen na podpálené ventily.
Jak tak zase já pročítám příspěvek od "lihovnika", tak psal asi hodně pod "vlivem lihoviny". Pokud ne, pak je jediné vysvětlení - je to negramota, který neumí napsat správně jednu jedinou větu. Toto je ukázka vzdělanosti národa. Článek obsahuje řádově stovky gramatických chyb!