Odstávka Servis24 bývá zpravidla od pátku večer do sobotního dopoledne. Zvykl jsem si na to a nevadí mi to. Stejně dávám příkazy k úhradě většinou v neděli večer nebo v průběhu týdne.
V Servis24 mi chybí online založení dalšího podílového fondu - chodit na pobočku je pro mne otrava, protože tam bývají hodinové fronty. V jiných bankách mi stačilo jen sepsat komisionářskou smlouvu a fond se založí posláním peněz na některý z účtů.
Případně by se mi hodilo online vyřízení úvěru. Stejně všechny potřebné údaje o mé osobě již Spořitelna má. Podobně i navýšení kontokorentu nebo limitu kreditní karty. Zatím s takovými záležitostmi musím na pobočku a jak jsem již psal, je to pro mne značně otravné - zejména to čekání ve frontě.
Ja jsem si zadal o uver a sjednali mi schuzku po telefonu na jejich infolince. Takze jsem necekal -pracovnice mi sama zavolala a domluvili jsme se na terminu, ktery mi vyhovoval.
jj furt jim to nejde, maji to nazvat 5x24, protoze o vikendu maji furt odstavky, platime za nonstop 24h system a ne system, ktery vubec nejede, ja zrovna si zadavam platby o vikendu takze me Česká Spořitelna uz pekne se.e. Maji to delat po nocich a ne pres den, mam i ucet u Raiffesen a je to nesrovnatelne za celou dobu nebyl jediny vypadek a prehlednost oproti systemu Ceske Sporitelny jednicka.