jsem klientem GE Money, avšak když jsem se domáhal zjištění, zda jsou transakce MO/TO automaticky povoleny, nebo zakázány, bylo mně sděleno, že tyto služby pravděpodobně neposkytují a že se budu muset obrátit na jinou banku :-) Pak jsem se ohradil tím, že to jsou služby spojené přímo s kartou, tak slečna na pobočce telefonovala nějaké kolegyni z jiné pobočky a ani tam jsem se tuto skutečnost nedozvěděl, takže mně nezbývá než doufat, že tyto transakce jsou standardně zakázány (z důvodu bezpečnosti)
bylo možné on-line měnit zdarma a okamžitě limity jednotlivých typů operací s platební kartou a to každou samostatně. Také umožnila společné klientské postavení manželů k jednomu účtu (nikoliv jak je dosud běžné pouze klient a disponent). Příchod mBank lze i proto oprávněně považovat za revoluci na českém bankovním trhu stejně jako méně rozšířené e-banky, která např. zase uměla zamknout platební kartu.