Hlavní navigace

Názor k článku Levné účty bez poplatků a nejvyšší úroky na vkladech. Tipy pro letošní podzim od Darina - Ten poplatek 200 Kč si naúčtovali cca. po 3–...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 9. 2010 9:28

    Darina (neregistrovaný)

    Ten poplatek 200 Kč si naúčtovali cca. po 3– 5 dnech nepovoleného debetu. Nepodsouvejte mi tu něco o hospodaření. Přešla jsem na něj od KB. Tam bylo vše bez problémů. Ale pozdě bycha honit. Já kontokorent nechci a nepotřebuju, a nestěžuji si jak tvrdíte, pouze konstatuji fakta, že se platí za každý příchozí dopis či informace (min. 10 Kč) v sazebníku opravdu nebylo. A když zřizujete nový účet, tak tam budete mít těžko nějakou historii, že. Tyto limity výběru mi byly nastaveny při zřízení účtu s tím, že mi bylo tvrzeno, že si je nyní nově můžu změnit. Až poté jsem zjistila, že si z bankomatu ani nevyberu celou výplatu. Účet mám chvíli. Jinak bych se Vás chtěla zeptat, zda jste opravdu normální. Nemůžete zevrubně rozebírat a soudit něco a někoho, když víte jen něco málo informací z celého moře problémů, kterými jsem se musela prokousat, než jsem konečně mohla začít účet užívat. Neposlali mi ani kartu, kterou tvrdili, že poslali, potom se sáhodlouze zase dohledávali piny atp. Když jsem je chtěla dohledat, tak po mně chtěli číslo účtu, které při soupisu sami nebyli schopni sdělit, kvůli změně mého bydliště, že nejdřív musí vyřešit technicky tuto změnu. Doklady k účtu mi chodili na etapy, nakonec jsem dostala i pin, který mi byl k ničemu. Následně jsem zjistila, že pin k internetovému bankovnictví lze použít i jako pin k maxkartě – pro rýpaly ještě podotýkám, že ten pin opravdu patřil do IB a přihlašovala jsem se s ním. Atp. V KB jsem měla účet cca. 10 let a neměla jsem problém. Zasílat upomínku za 200 Kč po 72 hodinách debetu mi přijde uhozené.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).