Vlákno názorů k článku Lesk a bída bankovních poplatků od V.Mlich - Pri nespokojenosti s poplatky doporucuji misto ztraceni casu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2008 14:38

    V.Mlich (neregistrovaný)
    Pri nespokojenosti s poplatky doporucuji misto ztraceni casu vyjednavanim prejit k jine bance. Sam jsem od CSOB presel k FIO a lito mi je akorat toho, ze jsem to neudelal uz davno. Sluzby lepsi a mesicne setrim tisicovku (poplatky + urok). Ted po otevreni mBank jsem pulku zustatku presunul tam, at mne nestrasi to zprofanovane slovo kampelicka, i kdyz pred FIO smekam, mBank se zatim na zivy ucet nehodi, kdyz neumi souhlas k inkasu.
  • 7. 2. 2008 16:50

    Mex (neregistrovaný)
    Přesto si myslím, že s rozšiřování služeb mBank se budou někteří klienti divit, jaké poplatky se dají za některé zřídkavě využívané služby platit.

    Jo a k FIO - pokud je mi známo, požádali o bankovní licenci, takže to "odstrašující" řazení mezi kampeličky nejspíš v dohledné době zmizí. Ale je jen otázka, jestli předpokládáné zvýšení nákladů dokáží i nadále kompenzovat jinak než neumělými poplatky, které jsou vybírány jinými bankami.

    No a k těm lepším službám - kvalitu služeb ovlivňují lidi. A třeba pro mě je kvalitní partner třebas v drahé bance mnohem cennější než ušetřená stovka měsíčně. A v tom je skutečná budoucnost bankovnictví - zvyšování kvality zaměstnanců. Všechno ostatní se dá napodobit, ale kvalitní lidé jsou poměrně vzácní.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).