Hlavní navigace

Názor k článku Leasing ojetých automobilů od Jarmila - Nezlobte se Fredy, ale ono mi to opravdu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 11. 2003 9:59

    Jarmila (neregistrovaný)
    Nezlobte se Fredy, ale ono mi to opravdu nedá. S Vašimi třemi body mohu jen souhlasit. Vámi uvedený bod 3 se Vám zdá normální? Pokud se ale najde instituce, která dovede svoje náklady snížit a nabídnout svůj produkt za přijatelnou cenu podle bodu 1, je hned označena za nemravnou? Nezlobte se, ale třeba chování bank v Čechách je podle Vás mravné? Vysoké poplatky div ne i za podání ruky, zatímco za našimi hranicemi jsou bankovní služby bez poplatků? To je mravné? Aby banky nepřišly o svoje obrovské zisky, bojují proti jiným, nebankovním, institucím, a to jakýmikoli prostředky. Poukazují na případy, kdy se v podnikání angažovali lidé, kteří ho provozovali POUZE proto, aby pak svou firmu vytunelovali. Když se totéž stane v bance, stát to zaplatí. Zaplatil už od r. 1989 za banky málo? Jedinou banku, kde dluhy nezaplatil, byla UNION banka. Pohár prostě přetekl, zvláště když soudy ve většině případů zaujmou pozici mrtvého brouka, místo aby podvodníky kleply přes nenechavé ručičky. Nezlobte se, ale firmy jako je CARION jsou opravdu alternativou, protože mu prodají produkt očištěný od zbytečných nákladů a nebuzerují ho (za buzeraci považuji třeba to, že jsem si brala od stav.spořitelny půjčku ve výši 50.000,- Kč. Přestože jsem u nich 5 let spořila a znali mou platební morálku, dělali s tím neskutečné drahoty. Dlužnou sumu bych při troše skromnosti splatila ze tří platů, ale potřebovala jsem peníze na studium dítěte v zahraničí, takže se mi levný úvěr tehdy docela hodil). V případě úvěru beru radši CARION než banku, u CARIONU se cítím jako zákazník, u banky jako obtížný hmyz. Pokoušel jste se někdy získat bankovní úvěr (jakýkoli) pro podnikatele-FO? To už není buzerace, ale ponižování, kdy je žadatel předem označen za zloděje a podvodníka a podle toho se s ním jedná. A to je taky důvod, proč se zákazníci raději obracejí od bank jinam. Tam, kde svůj produkt dostanou za přijatelnou a nepřemrštěnou cenu a přitom se mohou cítit jako opravdoví zákazníci.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).