Hlavní navigace

Názor k článku Leasing ojetých automobilů od PhDr.Beranová - S panem Fredym jsem si již kdysi na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2003 18:46

    PhDr.Beranová (neregistrovaný)
    S panem Fredym jsem si již kdysi na téma Carion - výhody a úskalí dopisovala. Myslím, že jsem to byla já, kdo Vám říkal, že Carion zastavil nákupy starých aut. Víte proč? Je to totiž vždy rizikové. Pro klienta i pro firmu, která peníze na ty staré šunky půjčí.
    1) z pozice zákazníka: stojím si za tavrzením, že jen ten, kdo auto prodává, ví proč ho prodává. Docela se divím lidem, kteří na stará auta z bazaru nenechají dopustit a z Nemecka si vozí vraky (naštěstí tato móda už ustala). Copak jsme horší, než Němci, abychom museli jezdit v tom, co oni, nebo jiní vyhodí? Vím moc dobře o čem mluvím. Na rozdíl od paní Píchové já jsem v Carionu v pozici osobního poradce a můžete mě tedy, pane Fredy, právem podezírat, že mluvím ve prospěch této společnosti. Po osmi letech spolupráce se nedivte.
    2) z pozice firmy, která půjčí rizikové peníze. Když to auto přestane jezdit, přestane se chtít tomu držiteli ho splácet. A je jedno, jestli jde o leasing, bankovní úvěr, nebo Carion. Je-li auto součástí zajištění úvěru, pak to staré nepojízdné má nulovou hodnotu. Odpovědnost a.s. Carion je především v tom, že peníze nepůjčuje ze svého, přitom však ona ručí, že finanční částky půjčené z klubů se do klubů zase vrátí.

    Chtěla jsem ještě upřesnit - a to je na rozdíl od pronájmu aut, neboli leasingu největší vymoženost Carionu, že auto je v majetku držitele vozidla, nikoli v majetku společnosti. I když se zákonem upravily podmínky pro leasing do přijatelnější podoby, ještě pořád znamená ukradené "lízané" auto velice citelnou finanční ztrátu. Z tohoto pohledu je spotřebitelský úvěr mnohem lepší. dr.Beranová
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).