Mně se karta opravdu líbí :-). Jsem u Vodafone, v porovnání s ostatními kartami operátorů je takhle nejzajímavější. Já si ji určitě pořídím. Volání o víkendu zdarma je fajn, navíc utratit 2000 Kč na kreditce není tak moc. Když přesunu útratu na tuhle kreditku, tak budu volat celý měsíc všechny víkendy zadarmo do Vodafonu. Líbí se mi to.
Navíc ty stromy, nikdo jiný to nenabízí. Fakt super, povedlo se jim to. Už jsem se dívala i na jejich webovky www.vodafone.cz/rb a mají tam i registrační formulář. Kreditku si pořídím.
Priste uz se treba zkusi naucit pouzivat anonymizery, jako zamestnanci Komercni banky pid nedavnym clankem:
http://www.mesec.cz/clanky/komercni-banka-rusi-balickova-konta/
Oni jsou tam všichni tak nějak mimoni. Když vynecháme cenu, tak zpravidla párkrát do roka s nimi musím řešit nějaký problém, otřesná zkušenost. Minimálně v polovině případů ho přímo způsobili.
Řešení které fungovalo před pěti, deseti lety a trvalo pár vteřin je pro dnešní bankéře Raiffeisen Bank problém na dvacet minut až půl hodiny. Většinou ho musí konzultovat s nadřízeným nebo někým "zkušenějším" a zpravidla něco v systému nefunguje a musí požádat kolegu. Jedni zaměstnanci banky mne běžně posílají k druhým, že vyřešit to musí někdo druhý.
Taková banalita jako doklad o provedených změnách u účtu, už není vůbec automatická záležitost jako v minulosti, ale nutnost ručně vyplnit žádost kterou "bankéř/slečna" jen potvrdí, takže doklad o změně defacto stejně nemáte (ale jen potvrzenou žádost), a zabere to dalších minimálně deset minut.
Dříve jsem si dělal iluze, že jako dlouhodobý, bezproblémový klient bych měl u nich lepší podmínky třeba u hypotéky. Zábavná myšlenka.
Ještě mi u nich dosluhuje účet, ale jak proběhne posledních pár transakcí tak sbohem a bez nejmenší lítosti. Když vzpomenu jak rád jsem k nim kdysi utíkal z České Spořitelny... Hrozná změna. Zřejmě není nad "inspiraci klienty". Podle mne se neinspirovavali, přísahám, já dával přednost "lepším službám každý den".