Vlákno názorů k článku Kouříte? Přicházíte o zdraví i o peníze! od Karel Fleischmann - Ano módní trend několika posledních let - boj...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 11. 2004 9:56

    Karel Fleischmann (neregistrovaný)
    Ano módní trend několika posledních let - boj proti kouření - , co se tím zaobírá placených lidí, to je zbytečných peněz. Ale už by se ten trend mohl obrátit jinam. Nikdo nikdy neprokázal jednoznačně škodlivý vliv kouření. Takové řeči, že bych tady byl déle, ale o kolik? Nebo že bych neměl tuhle nemoc. Že jsou kuřáci více nemocní.
    Přeci kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, to platí a platit bude, a v tomto případě je to naprosto pravdivé.
    Ať zasednou do těch různých spolků a organizací, které bojují proti kouření také kuřáci, a rázem bude vše jinak.
    Těch různých výzkumů a prohlášení pánů doktorů, že je něco takle, a ono za pár let, nebo desítek let je to úplně obráceně, se poslední dobou množí. Zkoumá se předně jenom jaké to má negativní vlivy, ale že to má také vlivy pozitivní, to se nikde zcela úmyslně nepíše. Ať to také někdo zveřejňuje a tak často, jako to proti.
    Ať také někdo prozkoumá počet zdravotních pracovníků, kteří vyloženě profitují z boje proti kouření a výzkumu tohoto. A co to stojí zbytečných peněz.
    Další, co si myslím, že někomu cokoliv zakazovat, nebo ho omezovat, je omezování osobní svobody. Nebo to neplatí vždycky?
  • 19. 11. 2004 10:10

    Mirka (neregistrovaný)
    Je mi jedno, jestli kouření poškozuje kuřákovi zdraví, nebo ne. Rozhodně mi však není jedno, že mně jako nekuřačce kuřáci dnes a denně znepříjemňují život - třeba posezení v restauraci nebo obyčejné čekání na nádraží.
    Takže ať si každý kouří, jak chce, ale nesmí tím obtěžovat mě. A poškozování zdraví vlivem kouření bylo podle mého dokázáno již tolikrát, že to nevidí jen ten, kdo to vidět nechce.
  • 19. 11. 2004 13:08

    Karel Fleischmann (neregistrovaný)
    Ano, Mirko, zase citujete jen to, co se kde dočtete. Jaké důkazy pro to jsou. Jsou takové ty typy, kde bylo u určitých osob pozorováno tohle, u některých ne. To je důkaz? Někdy mi když takovéhle hodnocení proti kouření čtu, úplně připadá, že nekuřáci jsou nesmrtelní.
    S tím smradem kouře máte pravdu. Ale na záchodě to voní? Zemědělci pohnojí pole, to také smrdí a proč já to mám cítit? Někdo pálí ohýnek, grilování, to je vlastně stejný kouř, je s tím zaplavené celé údolí a to je v pořádku? Nyní v zimě topení v rodinných domcích v kotlících na ústřední topení, tam se pro kouř a smrad nedá vůbec chodit, je tím zahalená celá obec, ale není kam tam odsud zmizet. A smrad z aut, který je mnohonásobně nebezpečnější, mě také vadí. Asi to také zdraví nepřidá. No a co se s tím dělá. V tom případě by chtělo bojovat na všech frontách a ne jen na jedné.
  • 19. 11. 2004 13:37

    Dehet & Kadmium (neregistrovaný)
    Karel Fleischmann je NARKOMAN, který si těmito demagogickými argumenty omlouvá svoji neschopnost s drogovou závislostí skončit. Co třeba ještě "Na něco uřít musíš", "Kdybys věděl, co dejcháš, co jíš, atd.", a co třeba oblíbená historka o dědovi, který kouřil celý život a dožil se 90ti let?. Jo, a Země je placatá, protože mi to ještě nikdo přesvědčivě nedokázal, všechno to jsou jenom fotomotáže a podvrhy, přece to vidím na vlastní oči.
    Karle Fleischmanne, jak si představujete DŮKAZ? Karle Fleischmanne, DOKAŽTE mi, že kouření NENÍ škodlivé. Čekám.
    PHILLIP MORIS je NEJVĚTŠÍ DROGOVÝ DEALER NA SVĚTĚ.
  • 20. 11. 2004 1:16

    Karel Fleischmann (neregistrovaný)
    Předně, když něco píši, tak se představím, za co se skrýváte? Také jsem mohl uvést o svém jméně nějaký blábol, ale proč? I když jsem ho uvedl správně, tak stejně nikdo neví kdo jsem a odkud jsem, tak proč si ještě vymýšlet?
    A pokud se někdo nepředstaví pořádně, nemá cenu s ním vést jakékoli diskuze.
  • 19. 11. 2004 10:24

    Pavel (neregistrovaný)
    Pozitivní vlivy se taky zveřejňují. Když pominu pozitivní vliv na státní rozpočet (který je diskutabilní), pak kouření je zcela jednoznačně prevencí proti jedné velmi vzácné formě chronického zánětu tlustého střeva (zatím u kuřáka nebyla pozorována!). Otázka je, jestli to vyváží vysokou pravděpodobnost rakoviny plic, hrtanu, ústní dutiny, infarktu a dalších a dalších smrtelných chorob.
  • 21. 1. 2005 8:01

    Karel Fleischmann (neregistrovaný)
    Ano, souhlasím s tou pravděpodobností, protože tyto nemoci, ale i jiné mají nekuřáci také. To, že člověk onemocní nějakou nemocí, je už člověku dáno při narození, ať to chceme přiznat, nebo ne, s tím se bohužel nic nenadělá. Ten, kdo má dáno, že tady bude do 100, tak tady do 100 bude, ať pije, nebo kouří, nebo dělá něco jiného. A jsme u toho, co jsem psal výše, co lidí z takovýchto nesmyslných bojů proti, profituje. Z našich kapes. Zbytečně.
    Kdyby to onemocnění se dalo prokázat, tak by se jednoznačně řeklo - jseš kuřák a onemocníš tím a tím. A proč to asi nelze?
  • 24. 1. 2005 16:32

    Miroslav Masný (neregistrovaný)
    Myslím si, že je to každého věc. Ale souhlasím s prostory pro kuřáky, aby neškodili nekuřákům. Dneska se stal z kouření trend zabíječe času a častého požitkaření. Měli bychom se ohlížet v některých věcech zpátky. Vždyť pro indiány to byl určitý rituál, který nedělali každou hodinu tak jako dnešní kuřáci. Takže shrnuto ve zkratce: Všeho moc škodí a tak je to, dle mého názoru, i s kouřením. A osvěta by zde určitě neměla chybět.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).