Vlákno názorů k článku Kontokorent od eBanky od berushka - > Zkusil si požádat o kontokorent, žádost certifikoval...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2002 13:48

    berushka (neregistrovaný)

    > Zkusil si požádat o kontokorent, žádost certifikoval a... nic

    Jake nic se konkretne stalo? Predpokladam vsak ze nastaveni kontokorentu se zmenilo, jinak by byla reklamace opravnena. Takze se stalo nastaveni kontokorentu.

    > Za tyto dva pokusy zaplatil poplatek 2x 100 Kč

    Ano, za pokusy se plati. Je potreba vzdy vedet co a proc delam a nikoliv se snazit resit vse metodou pokus/omyl. Kdyz uvidim na chodniku kolecko sunky taky se ho nepokusim snist, ze?

    > Po důkladnějším prostudování zjistil, že kontokorent je zajištěn provázaností s
    > termínovaným vkladem

    Po jakem dukladnejsim? Vzdyt je to patrne hned z formulare, ktery je nutno certifikovat. IMHO studovat mel drive nez se pustil do pokusu.

    > Dost mě udivuje, že eBanka nemá tuto věc nijak "ošetřenou", myslím to, že pokud někdo
    > žádá o kontokorent, není vazba na prověření záruky/termínového vkladu

    To dost dobre nejde, jelikoz terminovany vklad lze zalozit i kdykoliv pozdeji. A proc zbytecne omezovat klienta, o kterem predpokladame, ze vi co dela.

    > 2. jsi-li nepozorný a systém elektronického bankovnictví má "chybičky" - zaplať!
    Spise bych pouzil nevis-li co delas, tak tak necin!

  • 17. 8. 2002 9:26

    IV (neregistrovaný)

    Váš příspěvek mě přesvědčuje, že můj syn udělal chybu. Ale jak mi vysvětlíte toto:
    v bankomatu eBanky na Václ. nám jsem si vybírala dopoledne hotovost. Odpoledne jsem se doma podívala na svůj účet a k e svému údivu jsem zjistila, že mi banka účtuje 2x 3,90 Kč za jakousi zprávu o blokaci karty/kterou jsem nedostala a ani to v nastavení nemám/ Obě položky měly shodné datum i čas. Volala jsem bankéřce, ta se podívala do mého účtu a skutečně zjistila, že nic takového nemám nastaveno. Fakt je, že do dvou dnů oba poplatky byly stornovány.Tak se nedivte, že podezírám systém z "chybiček".

  • 19. 8. 2002 6:45

    Mary (neregistrovaný)

    Ano chyba se stane, proto byly poplatky vystornovány, ale to co se stalo Vašemu synovi byla víceméně jeho chyba - nečetl podmínky, zkoušel nastavení opakovaně, nevěděl vlastně co dělá, nevěděl o produktu celkem nic, ale "myslel že". To má být chyba banky?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).