> Zkusil si požádat o kontokorent, žádost certifikoval a... nic
Jake nic se konkretne stalo? Predpokladam vsak ze nastaveni kontokorentu se zmenilo, jinak by byla reklamace opravnena. Takze se stalo nastaveni kontokorentu.
> Za tyto dva pokusy zaplatil poplatek 2x 100 Kč
Ano, za pokusy se plati. Je potreba vzdy vedet co a proc delam a nikoliv se snazit resit vse metodou pokus/omyl. Kdyz uvidim na chodniku kolecko sunky taky se ho nepokusim snist, ze?
> Po důkladnějším prostudování zjistil, že kontokorent je zajištěn provázaností s
> termínovaným vkladem
Po jakem dukladnejsim? Vzdyt je to patrne hned z formulare, ktery je nutno certifikovat. IMHO studovat mel drive nez se pustil do pokusu.
> Dost mě udivuje, že eBanka nemá tuto věc nijak "ošetřenou", myslím to, že pokud někdo
> žádá o kontokorent, není vazba na prověření záruky/termínového vkladu
To dost dobre nejde, jelikoz terminovany vklad lze zalozit i kdykoliv pozdeji. A proc zbytecne omezovat klienta, o kterem predpokladame, ze vi co dela.
> 2. jsi-li nepozorný a systém elektronického bankovnictví má "chybičky" - zaplať!
Spise bych pouzil nevis-li co delas, tak tak necin!
Váš příspěvek mě přesvědčuje, že můj syn udělal chybu. Ale jak mi vysvětlíte toto:
v bankomatu eBanky na Václ. nám jsem si vybírala dopoledne hotovost. Odpoledne jsem se doma podívala na svůj účet a k e svému údivu jsem zjistila, že mi banka účtuje 2x 3,90 Kč za jakousi zprávu o blokaci karty/kterou jsem nedostala a ani to v nastavení nemám/ Obě položky měly shodné datum i čas. Volala jsem bankéřce, ta se podívala do mého účtu a skutečně zjistila, že nic takového nemám nastaveno. Fakt je, že do dvou dnů oba poplatky byly stornovány.Tak se nedivte, že podezírám systém z "chybiček".