Podle toho, co jsem četl v reakci eBanky se však eBanka NEZACHOVALA podle svých podmínek (tedy alespoň podle podmínek uvedených v odpovědi eBanky). Cituji z odpovědi:
Za nastavení/zrušení služby zajištění záporného zůstatku je účtován poplatek podle platného ceníku ve výši 100 Kč.
Jenže služba (alespoň podle informací klientky) nebyla
"nastavena" a pak zase "zrušena", ale 2x nastavena. Jinak řečeno:
Při zpracování první žádosti byla služba "nastavena" = oprávněná úhrada 100Kč.
Napodruhé však služba již "nastavena" být nemohla, neboť již přece nastavena byla =
eBanka si
vyúčtovala druhých 100 Kč NEOPRÁVNĚNĚ, ZA NIC, PORUŠILA své vlastní podmínky a OKRADLA svého klienta!
Druhá možnost je, že eBanka jaksi neví co píše, neboť si neúčtuje 100 Kč za
"nastavení/zrušení služby" ale již za pouhé
"přijetí žádosti o nastavení/zrušení služby". Osobně si nejsem jist, která z obou možností je horší.
Můžete mi říci, kde dělám ve svých úvahách chybu?
Druha z moznosti je blize pravde, ale pravdiva neni. Zacnu citaci z ceniku: Zajištění záporného zůstatku - nastavení / zrušení
tedy eBanka si uctuje za nastaveni/zruseni, ale nikoliv za nsatevni/zruseni sluzby. Otazkou pak zustava, zda zmena parametru sluzby je rovnez nastaveni nebo nastaveni sluzby. Pokud by tomu tak nebylo, pak lze eBance vytknout nepresne vyjadreni jejiho tiskoveho oddeleni.
Nejedná se o přijetí žádosti, která bude později ještě zkoumána a schvalována. Účet sám určí parametry a klient je ocertifikuje,tímto potvrzením se automaticky změní parametry účtu.
Pochybuju, že lze tuto operaci provést 2x, nikdo nevíme přesně kde klikal, co přesně byla na obrazovce...
Nikoliv. Parametry si urcuje klient sam. Jak jsem jiz psal vyse polozka se jmenuje MAX.VYSE KONTOKORENTU RUCENA TERMINOVANYMI VKLADY a je editovatelna klientem. Rovnez klient vybira kterymi ze svych uctu bude rucit. Tj. klient si urcuje do jake vyse muze jit jeho ucet do zaporna a je tedy jen na nem, zda provede navyseni z 10 na 20 a nebo zmenu nesmyslnou z 10 na 10.