Dříve byla možnost získat bonus pokud neměl majitel vozidla nehody. Dnes zvyšují všichni a všem.
Rozhodně to není dobrý systém, jsme stále obíráni i když k tomu není důvod. Podívejte se na výsledky hospodaření pojišťoven.
Není pravdou, že nejhorší jsou mladí řidiči do 30 roků. Někdy řídí lépe než ti, co mají řidičák 50 roků a více. Aby nedošlo k omylu - já mám řidičák 60 roků, ale můj vnuk řídí líp. Ony ty reakční doby se krátí. Mladí jsou sice rychlejší, ale také reagují rychleji a lépe.
Milý pane Milčo, možná máte pravdu, že váš vnuk řídí lépe, než vy, to však ještě neznamená, že řídí d o b ř e. Dobře řídit totiž neznamená jen dobře ovládat vozidlo (což je nepochybně základ), ale zejména se umět správně orientovat a pohybovat v silničním provoze, předvídat, správně reagovat na náhle vzniklé situace atd. atd. To se dá získat pouze dlouhodobou praxí a zkušenostmi. Samozřejmě se při tom také uplatňují osobní schopnosti (nebo i neschopnosti) každého řidiče. Takže suma sumárum, váš vnuk umí zřejmě dobře ovládat automobil (možná zacouvá tam, kam vy ne), ale dobrý řidič z se z něj teprve může v budoucnosti stát.