no jako obycejne sestrojeny grafy za pomoci velicin ktere nahravaji pojistovnam prumerne skody prumerne pojisteni, zvyseni mezd, zdrazeni v servisech .......... proste prevzata reklamne vysvetlovaci kampan pojistoven. Kde je srovnani apsolutne vybranych penez na POV a absolutne zaplacenych penez za odskodneni??????? Jsou v plusu nebo minusu, zverejneni se uz do kramu pojistovnam nehodi.
Pouč mě.
Žiji v DE a povinné ručení ti neudělají tam, ani u nás, když nemáš SPZ příslušné země. Leda, že by na uřadech a v pojišťovnách nekdo lhal..... a pojistit automobil na jinou fyzickou osobu žijící v zahraníčí nejde, protože podle výkladu EU nesmí řídit automobil fyzická osoba trvale žijící v jiné členské zemi než je automobil registrován, pokud tato osota žije v této zemi déle než posledních 6měsíců. Vyjimkou je pendler, kde platí určitá jiná pravidla. Jediná možnost je mít auto na právnickou osobu, kde je jedno kdo a kde auto řídí, ale zase platí, pojištění pouze tam kde máš SPZ.
Tyto pravidla nemusíš dodržovat, než narazíš na prvniho akčního bavorského policistu :)
Jo to jistě :) a za jakou cenu ? A to teda nevím jestli seš tedy v pohodě.Za superba platím 117 euro měsíčně,nejlevnější pojistka na nej vyjde na 66 měsíčně.Tak to je v čechách pojištění za hubičku.Takže pojištění v Německu bych tu vůbec nezmiňoval,nemáš absolutně přehled kolik stojí.
Tak klobouk dolů. Zatím jsem nikdy neviděl , že by kdokoli dokázal do tak krátkého příspěvku napsat takovou spoustu nesmyslů. Jednak je totiž POV v DE zhruba desetkrát dražší a jednak nelze pojistit vozidlo v jiném státě než ve kterém je registrováno.
Kdyby to bylo jen trochu možné, tak my tady na severu Čech máme před kancelářemi denně kilometrové fronty.
ZN
Pojistné by mělo být na řidiče a ne na vozidlo.
Tedy by se počítalo pojistné podle věku, délky ŘP a hlavně podle zaviněných nehod.
Tedy by každý by měl své RZ ( SPZ ) a s kterým vozidlem by jel, tak by použil ty své RZ .
Jak přijde k malusu majitel vozidla, se kterým jiný řidič ( kterému vozidlo půjčí), způsobí škodu ?
Jasně, takže když bych byl někde na návštěvě a chtěl jet autem, tak bych to musel vědět předem a dovézt si RZ, jinak bych nemohl. No to by byl "super" systém. Stejně tak když bychom v rodině měli čtyři lidi jedno auto a jezdili s ním jen občas, tak bychom museli platit pojištění na jedno auto 4x. No to by bylo fakt "super".
Vždy mám vše v pořádku ,co se týče zákonného pojištění vozidla ,štve mě však ,ta skutečnost ,že za 55 let mého ježdění ,platím i když nebourám , každý rok větší částku.My kteří po pojišťovnách nic nechceme,doplácíme na ty,kteří bourají ze své viny,několikrát do roka. Ještě jsem se nesetkal s tím ,že by nás pojišťovny nějak zvýhodnily,myslím tím to,že by nám nezvyšovali částku pojistného a toto učinili jen u těch ,co stále bourají.To by tu musela být jen jedna pojišťovna ,neboť ,ti vychcánci ,jakmile jim hrozí zvýšení ceny pojištění ,přejdou k jiné pojišťovně .Tady v tom vidím velkou nespravedlnost vůči nám kteří roky jezdíme beze škod. Ovšem ,co bychom chtěli, v tom všeobecném státním Bordelu?
Zdražují všichni. A to, že na tomto segmentu údajně prodělávají je neschopnost systému tvrdě zatočit s těmi, kteří jezdí tak, že mají x pojistných událostí do roka ( a zdražování pro ně je málo účinné či nedostatečné) nebo páchají pojistné události zcela bez pojištění. A tak je prostě nejjednodušší zdražovat plošně a tím tak nespravedlivě nutit ty slušné mít s takovými exoty nedobrovolnou solidaritu. , zřizovat parazitující instituci (samozřejmě, že podle "zákona"), jakousi kancelář, která velmi dobře a po "humanisticku" žije z nemravných desátek vynucených od těch, kteří žádnou pojistnou událost nezpůsobili a ani způsobit nemohli. Tak proč se snažit o nějakou spravedlnost a takové exoty nekompromisně a tvrdě přinutit vzniklé škody nahradit, když tohle je přece cesta jednodušší a hlavně snadnější.
Cíl je takový, aby Ti co jezdí bez nehod, tak aby zaplatili škody jiných, kteří se podílejí více než jednou nehodou třeba i v roce....A že se škoda zvyšuje to je logické dražší vozy v provozu a opravny už neví co by za opravu chtěli zaplatit. Postihujte vyníky a ne spolehlivé řidiče...
To dělají pojišťovny automaticky a zvlášť pokud jste ve vyšším věku.Proto bohužel musíte dávat vydělat flotilovým pojišťovacím zprostředkovatelům tím,že každý rok budete vyřizovat výpověď a nové pojištění. Skončíte většinou na podobné částce, jako byla ta před navýšením.Pokud máte pohlednou agentku tak se ta půl hodinka dá ale přežít.
Dříve byla možnost získat bonus pokud neměl majitel vozidla nehody. Dnes zvyšují všichni a všem.
Rozhodně to není dobrý systém, jsme stále obíráni i když k tomu není důvod. Podívejte se na výsledky hospodaření pojišťoven.
Není pravdou, že nejhorší jsou mladí řidiči do 30 roků. Někdy řídí lépe než ti, co mají řidičák 50 roků a více. Aby nedošlo k omylu - já mám řidičák 60 roků, ale můj vnuk řídí líp. Ony ty reakční doby se krátí. Mladí jsou sice rychlejší, ale také reagují rychleji a lépe.
Milý pane Milčo, možná máte pravdu, že váš vnuk řídí lépe, než vy, to však ještě neznamená, že řídí d o b ř e. Dobře řídit totiž neznamená jen dobře ovládat vozidlo (což je nepochybně základ), ale zejména se umět správně orientovat a pohybovat v silničním provoze, předvídat, správně reagovat na náhle vzniklé situace atd. atd. To se dá získat pouze dlouhodobou praxí a zkušenostmi. Samozřejmě se při tom také uplatňují osobní schopnosti (nebo i neschopnosti) každého řidiče. Takže suma sumárum, váš vnuk umí zřejmě dobře ovládat automobil (možná zacouvá tam, kam vy ne), ale dobrý řidič z se z něj teprve může v budoucnosti stát.
Jezdím a platím pojištění přes třicet let.Za tu dobu jsem byl účastníkem tří nehod,ale žádnou jsem nezavinil.Paradoxně největší plnění jsem dostal v době kdy pojistné činilo 144,-Kč na rok.Po poslední nehodě od které jsem invalida,tak odškodné bylo pár tisícovek a dověděl jsem se že to vlastně nebyla nehoda a já mám pravděpodobně staré střelné zranění!!!Ale nejsem sám koho pojišťovny okradly.Běžně snižují částky plnění na směšné a neštítí se k tomu zneužívat soudních znalců kteří mají odměny za ušetřené peníze které pojišťovny na základě jejich posudku nemusí vyplatit!Platilo a stále platí, pojišťovny jsou největší hyeny živící se na lidském neštěstí.
Mam naprosto stejnou zkusenost,jezdim desitky let bez nehod a minuly tyden mi prisla zdrazena pojistka o 300kc. Zavolal jsem tam jestli to je odmena za dalsi rok bez nehod a ze u nich koncim a razem jsem mel pojistku o 300 nizsi nez jsem platil doposud. Tak je treba zkusit se ozvat.Navic mi prihodili pojisteni poskozeni stojiciho vozidla zveri.
Jo bohužel to tak je očekáváno a kdysi to tak možná i platilo. Auto s větším objemem, je rychlejší a především to byly větší auta, takže větší škoda :)
Dneska už i Octavia má 3 hrnek, ale persekuce je furt stejná :-(
více se mi líbí německý systém, že větší "postih" mají auta s kterými se častěji bourá, takže v německu typicky Golf, který má kdejaký mladý ucho
Vážený pane afsas, co je potom tato tabulka? To není podle objemu, Proč urážíte, když nemáte pravdu.
Objem v cm3 Běžná cena Cena s ePojisteni.cz Garantovaná úspora
do 1000 cm3 1 674 Kč 818 Kč 856 Kč
1001 - 1250 2 071 Kč 1 181 Kč 890 Kč
1251 - 1350 2 128 Kč 1 337 Kč 791 Kč
1351 - 1400 3 092 Kč 1 714 Kč 1 378 Kč
1401 - 1650 3 150 Kč 1 714 Kč 1 436 Kč
1651 - 1850 3 150 Kč 1 798 Kč 1 352 Kč
1851 - 2000 4 718 Kč 1 798 Kč 2 920 Kč
2001 - 2500 4 718 Kč 1 798 Kč 2 920 Kč
nad 2500 cm 3 6 838 Kč 1 798 Kč 5 040 Kč
Jeronýme:
Na Vás je krásně vidět jak reklamy fungují. Tabulka, kterou prezentujete z ePojisteni.cz je pouze ilustrativní, kdybyste četl tuto tabulku pozorně, tak hned pod ní naleznete následující větu:
Kalkulováno pro pojistníka 58 let, bydliště Rožmitál pod Třemšínem, 150 měsíců bez nehody.
Co to znamená? Udejte do toho jejich srovnávače své údaje (rodné číslo, bydliště, a výkon svého vozu atd.) a uvidíte jak se budou ty čísla následně lišit. A co více, dokonce se může stát, že do srovnávače zadáte všechny údaje. Vyberete si nabídku a následně požádáte o kontakt. Načež Vám zavolá operátor ePojištění a zdělí Vám, že cena, kterou jste si spočítal není správně, že ve skutečnosti je vyšší.
Srovnávače tu nejsou od toho, aby Vám/nám ušetřili. Dokonce srovnávače nenabízí ani všechny pojišťovny na trhu, konkrétně Vámi zmíněné ePojištění Vám udělá nabídku pouze od: AXA, ČPP, ČP, ČSOB, Direct Pojišťovna, Hasičská pojišťovna, Kooperativa, Slávia.
V nabídce Vám chybí: UNIQA, Generali, Pojišťovna VZP, Allianz, První Klubová
Podobně je na tom i Klik.cz
V reklamách všechny tyto servery dávají lidem masáž jak udělají porovnání mezi pojišťovnami, jenže ejhle ony pojišťovny s nimi často spolupracovat nechtějí, protože tyto servery vůbec neporovnávají rozsah pojištění, ale pouze cenu.
S tím zdražováním to není až tak horký, alespoň u mé pojistky. Já mám stejný auto a stejnou pojišťovnu 5 let a pojistka mi kolísala +/-200,-Kč
Že má někdo řidičák od roku 1 a dojel až na konec vesmíru je jedno. Inflace platí pro každého stejně.
Že se pojišťovny ohání neplatiči pojistek. To je pravda. Pár takových lidí znám.
Jednoduché řešení.
Oficír to zjistí při náhodné kontrole a dá frajerovi takovou pokutu až mu hnědou zátěží povolí guma u trenek.
A rok zákaz řízení.
Pak si to každý rozmyslí.
Řidičák mám od roku 1990, ujeto moc kilometrů bez nehody. Svoje auta mám už 22 roků, takže i pojištění a každý rok mě pojistnou částku zvyšují. Důvody jsou pokaždé jiné. Chápu že pojištˇovny musí mít stále větší sídla, větší platy a více zaměstnanců. A kdo to všechno zaplatí, no přece my všichni, takže co se divíte. Nejlepší potom je když mají vyplatit odškodné, nato tak nějak nejsou peníze.
Jsem u České podnikatelské pojišťovny a od roku 2011 nikdy jsem neboural, pouze v roce 2013 nám zloděj rozbil sklo u řidiče a vykradl auto.Pojišťovna zaplatila pouze výměnu skla ! Teď v roce 2018 nám pojišťovna zvedla pojistku o více jak 300 ,- Kč a tady se píše o tom jak je pojišťovna ohleduplná a rozděluje podle pojistných událostí kdo bude platit víc a kdo méně ! V pojišťovně nám řekli, že je to údajně i kvůli hasičům kteří po havárkách musí uklízet silnice.....tak,že já mám platit hasičům úklid po haváriích ačkoliv jsem žádnou neprožil,nezpůsobil,nezavinil,kde je to co se v článku píše,kde je ta správná praxe POJIŠŤOVEN ??? Realita je jiná !!! Pojišťovny lžou od rána do večera !!!
Tak zrovna kvůli těm hasičům se laskavě obrať na stranu, vládu a poslance, kteří tohle schválili, s tím pojišťovny nemají co společného. Naopak je to jeden z důvodů, proč se pojistné zdražuje. A pokud je ti divné, že u banální nehody s pomačkanými plechy čumákují 3 hasičská auta, tak je to proto, že pojišťovna musí zacálovat 9 600,- Kč za jednu hasičskou jednotku a hodinu její "práce".
Máme přece tržní hospodářství, to jsme chtěli, ne? Monopol jedné pojišťovny byl fuj fuj, tak těch pojišťoven teď máme hafo... No a pojišťovny musí mít klienty a vybírat pojistné, jinak by se akcionáři nas...štvali a představenstvo pojišťovny by šlo kam? Ano, šlo by do Brusele...
Takže pojišťovna A sice vypoví smlouvu Frantovi Vomáčkovi (nebo mu výrazně zdraží pojistné), protože Vomáčka jezdí jako dobytek a pojišťovna už za něj zaplatila 200x tolik, než od něho vybrala na pojistné, jenže Vomáčkovi je to srdečně jedno, protože po něm sáhnou pojišťovny B, C a D a ještě mu nabídnou výhodnější podmínky, protože získaly dušičku a představenstvo bude mít tučné odměny...
Sice se to malinko lepší díky výměně informací mezi pojišťovnami, takže i v pojišťovnách B, C a D si uvědomí, že sice ulovili dušičku, ale na škodách je to bude stát hafo peněz... Ale stejně se najde pojišťovna E, která prostě potřebuje tu duši, ať to stojí, co to stojí.
Statistiky pojišťoven jsou krásná věc,ale je skutečností,že dneska servisy a opravny,zvláště autorizované a značkové dnes neopravují,ale pouze mění poškozené věci za nové,a protože díly jsou dražžší než oprava tak i plnění pojišťoven je v tomto případě vyšší tak roste cena pojištění a po dosažení plného bonusu už není prostor k zohlednění ceny.Jen dva příklady z vlastní zkušenosti,utrhl jsem si při parkování kliku dveří u auta 2 měsíce starého trochu poškrábané dveře oprava následující výměna celých dveří cena skoro 40 000,druhý příklad při nehodě z né mojí viny nutná výměna tažného zařízení poškrábaný nzadní plastový nárazník oprava výměna tažného zařízení aotorizovaným servisem a oprava nárazníku 58 000,-kč přece na to pojištovna musí někde vydělat a ještě jí musí zbýt i nějaký zisk
Od roku 1967 do roku 2007 ,(penze) v ČSAD řidič.Ujeto 2 750 000 km bez nehody z vlastní viny.
Když připočtu km bez nehody je to více než 3 a půl milionu cca.
Nikdy jsem žádnou nehodu nezavinil.
Co s tím ?
Zřejmě zaplatím dle našich zákonů stejně jako ten který havaruje každou chvílí.
Netvrdím že nemůžu žádnou nehodu zavinil.
Na to nemá NIKDO recept.
když nekdo vi kolik je aut bez pojištěni tak proč nezasahne všechny uřady jsou propojeny když zapomenu zaplatit za psa nebo jinou banalitu tak to si umi posvitit tak proč ne na hajzly co jezdi bez pojištěni a ohrožuji druhe většinou maji zakaz řizeni nebo neco podobneho a je jim to uplně jedno atˇ zhynou než nekomu ubliži
Nevím zda to již někdo náhodou nezmínil. Pojišťovny jsou a.s. , tudiš případnou ztrátu ze zisku mají nést investoři, akcionáři, kteří špatně investovali a ne ten kdo pojištění platí a škody nezpůsobuje. Například "Nadační fond ONEMANSHOW Foundation" https://www.kb.cz/cs/transparentni-ucty/nadacni-fond-onemanshow-foundation-nadacni-fond-o by měl být používan ne k pomoci obětem autonehod, ale k právní pomoci proti viníkům nehody a jejich nenažraným pojišťovnám, které oběti autonehod neodškodňují (odškodné) , leč jen odbývají (odbytné).
Samej odborník tady a každý tu í budu kolik pojišťovna vydělá :) tak pro info pojistky v čr jsou jedny z nejnižších měli by zdražit a to klidně i o 100% za prvé lidi by ty svoje 15 let staré vraky konečně sešrotovali. Za druhé pojišťovny jsou na vozidlech ve strátě jelikož starý 70 lety desek se svou starou octavii vyjíždí z parkovaciho místa a nacouva do nového tuarega, jak je starej a nemá co už dělat za volantem a lépe se mu noha tak prodá moc plynu. Na ve jsou hned za naraznikem 2 radary každý stojí 200 tisíc bez dph. Takže dojede do servisu a nárazník, jednotky radaru svetla a par plastu + hodinova sazba 2 tisice na hodinu servisu a ejhle najednou je ž malého ŤUK škoda za 600 tisíc.
A dědula plati pojistku necelé 3 tis ročně a ještě pláče jak plati moc
Taky "názor odborníka", patřím do kategorie ,kterou označuješ za dědky, ale mám od lékaře potvrzení ,že jsem schopen řízení vozidla a za dobu od kdy jezdím ( od r. 1968) jsem zavinil jednu malou nehodu před řado roků ,když jsem ještě nepatřil mezi dědky a i mě přijde složenka s navýšeným pojistným. Nejsem ale "za zelena utržený" a pojišťovně se ozvu, vyvolám jednání a ejhle pojištění může být nižší . takže jak se říká je to v lidech ,a ti co se nechají oškubat ,zkrátka platí.
Zdravím, snažil jsem se najít tu nejlevnější pojišťovnu. I přesto že zdražují je tahle nejlevnější. jednoduše si zjistíte kolik budete platit z jejich stránek. mě to to vychází na 2072 ročně na škodu 100 mil. a to mám výkon 103 kw. Je to:
www.prvniklubova.cz
Dost dobře nechápu, proč je povinné ručení na auta a ne na řidiče. Tak třeba se může stát, že v autě co je registrované na nějakého strejdu z Horní nad Dolní (a ten už nějakou dobu za volantem neseděl a už asi sedět nebude) se bude po Praze prohánět mlamoj s řidičákem na kterém ještě nevychladl toner, ale už má na kontě pár nehod v jiných autech.
Nebo si vzpomínám, že první rodinné auto bylo psané na mou matku co nikdy řidičák neměla.
V roce1984 jsem si koupil škodovku,stála 63000 Kč. Povinné pojištění stálo 144Kč,Když to znásobím 10 krát jak se tvrdí že se vše zdražilo tak bych měl auto za 630000 Kč,Jezdím53 let Jako profík 42 let bez nehody a platí stále víc a víc.Tenkrát taky jezdily BMW a Mercedesy,které byly hodně drahé opravy v servisu.Já vím že se zvedne kritika na můj článek,ale to nevadí.Proč si mají ředitelé dávat milionové odmě ny a nás škubat!!!!!!!!!!!!
V ČR JE SNAD NEJLEVNĚJŠÍ POVINNÉ RUČENÍ NA SVĚTĚ.
Kdekoliv jsem po civilizovaném světě, tak se tam platí mnohem více. To co mi platíme ročně, tak oni platí skoro měsíčně. Tam se neřeší cena auta při pořízení, ale jak vysoká bude pojistka, jestli si to člověk bude moci dovolit, nebo ne. Často lidi přestanou jezdit, protože už na pojistku nemají.
Jen tady se pořád brečí. Ty 3 tisíce Kč jsou v porovnání s civilizovaným světem vážně jen sranda. Tam se platí klidně 30 tisíc Kč za rok.
Neprotahuje - mladí řidiči byli vždy do 30 let. Ale i ve věku do třiceti let se to dělí na rizikové a rizikovější.
Když vezmete skupinu rizikových řidičů, můžeme je rozdělit do podskupin 18 - 24 (vč.) a 25 - 30 let. A každá pojišťovna s tím věkem řidičů pracuje trochu jinak.
Nicméně statisticky: vezměte řidiče ve věku 18 - 20 let, v kombinaci s vozidlem značek (Audi, BMW, Mercedes apod.) při obsahu 1,9 ccm a více a nemusíme se téměř bavit o tom jestli nějakou škodu způsobí. Spíše se budeme bavit o tom za jak dlouho (měsíc či rok) a v jaké výši ta škoda bude.
mne je 65 ročne najezdimasi 4000 30let bez nehody promne každym rokem zdražovani zatežuji muj rozpočet maleho duchodu kde jdou peníze z prodeje benzinu dálničních znamek atd. to jsou nemale peníze at si pojištovny vemou z tech to položek a také pracovnici nemusi mit velke platy
Dobrý den Oldřichu,
na jednu stranu Vaše rozčarování se zdražováním cen povinného ručení chápu. Nicméně není prostě možné, aby pojišťovny nabízeli povinné ručení dlouhodobě na úkor profitability, jelikož by to mohlo ohrozit jejich stabilitu. Zároveň tu máme i dohledový orgán (ČNB), který v současnosti dělá kontroly v jednotlivých pojišťovnách a samozřejmě se ptá proč se prodává povinné ručení za ceny, které jsou pro tyto pojišťovny ztrátové, a kde bere na vyplácení závazků vůči klientům z tohoto odvětví.
Cenová hladina pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinného ručení) je prakticky nejnižší v Evropě. Hold se musíme všichni smířit s tím, že ceny tohoto pojištění se brzy přiblíží cenám, které se platí v okolních zemích.
Co se týče Vaší situace - omlouvám se, možná budu cynický. Ale jestliže najezdíte takto málo kilometrů za rok. Je opravdu nutné, aby jste měl auto? při nájezdu cca 333km za měsíc, je třeba 2x cesta Kolín - Praha a zpět + cca 4 cesty v rámci bydliště např. nákup. Je tedy otázkou, zda by nebylo levnější těchto pár cest řešit hromadnou dopravou. Kdy Vám odpadnou veškeré další náklady na údržbu vozidla, dálniční známky, pohonné hmoty, řešení parkovacího místa, pojištění atd.
Tak platy obecně poslední roky rostou. Samozřejmě někde více někde méně - záleží na oboru. Nicméně z dostupných zdrojů nejvíce rostou v odborných manuálních profesí (řemeslníci). Takže, pokud autoservis chce kvalitního mechanika musí ho ocenit, jinak mu uteče tam, kde mu dají více nebo se postaví na vlastní nohy a půjde na živnost, kde jeho odměna bude limitována pouze časem a jeho schopnostmi.
Právě i zvyšující se platy v autoservisech mají podíl spolu s zvyšující se cenou náhradních dílů atd. na zvyšující se ceně povinného ručení.
K Vašemu "magormentu" koho všechno do tohoto pojmu zahrnujete? Pouze nejvyšší vedení (generální ředitele, členy představenstva) nebo i "běžné zaměstnance" (produktové managery, různé analytiky, účetní, likvidátory, pracovníky správy smluv apod)?
V každém případě, ať tak či tak, osobně si myslím, že platy všech zmíněných jsou často vykompenzovány mírou odpovědnosti a náplni práce. A né vždy je co závidět.
Rofl co to je za argument? I kdyby chtel mit na zahrade raketu z ketrou by lital 2x do roka na mars a zpet tak Vam potom muze byt uplne kulove. Proste auto ma protoze ho chce.
Pod kontrolou te CNB ktera stale drzi kurz koruny vuci euru ve prospech urcite skupiny lidi? Jen dalsi blabol od pojistovaku/bankeru.
Stejne kdyz se neco stane tak aby pojistovna ktere sipu penize celej zivot ( a nemusi to byt jen povine ruceni) se krouti a plnit nechce. To same banky kdyz nastane bezpecnostni incident a prijdu o prchy na uctu tak maji 60 dni na prosetreni s tim ze mi nic nevrati nijak nepomuzou a to jsem jejich klient.
Banky a pojistovny jsou jeden velkej podvod na lidi. Dejme tomu dokud existoval zlatej standard tak banky davaly smysl. Pojistovny dokud plnily co slibily ... ale to uz davno neplati.