Mýlíš se. Vše co popisuješ mají ve smlouvě ošetřeno. Takže na závěr za vše, do posledního škrábance, zaplatíš.
Je to nejen ve smlouvě, ale skutečně to vymáhají. Aniž by jsi cokoli boural, tak jen za oděrky na konci účtují desetitisíce.
Ve skutečnosti se to nevyplatí vůbec nikomu. Tedy hovořím o klientech. Počítal jsem to, a v jednom jediném teoretickém ideálním příkladě to bylo šul nul.
vyplati se to presne lidem, ktery nestoji o to vlastnit nejaky auto a neco kolem nej resit a po 2 letech ho obycejne vymeni za novy.
pokud vezmu, ze me to bude stat o nejaky 2-3 tisice za mesic vic nez si ho koupit, udrzovat a nasledne prodat. tak je vse ok. za tu bezstarostnost mi to stoji.
Upřímně: tvůj způsob humoru je unavující a nehumorný. Prý nechci vlastnit auto... a tak se starám o cizí, a platím víc než za vlastní.
.
Ale možná je to jen věc tvé neznalosti. Ty se o auto staráš. Ne firma. Tohle není služba, kde by jsi zavolal, je tu tenhle problém, a firma by poslala pikolíka s náhradním vozem, a problém by vyřešila.
.
No, pokud ale o věci nic nevíš, proč máš nutkání se k němu vyjadřovat?
Tak samozřejmě (pokud to máte sjednané ve smlouvě) to je služba, kde se firma stará. V případě poruchy, nehodny, potřeby servisu ap. dokáže poslat člověka s náhradním vozidlem, který se o vozidlo potřebující servis postará a po servisu ho vrátí zpět a vezme si místo něj půjčené náhradní vozidlo. Alespoň u nás ve firmě to takto funguje. Cena cca 15000 bez DPH měsíčně za slušně vybaveného Superba 2.0 TDI.
No jistě. Ale o tomto typu služby reklamní článek není, že.
Připomínám, o čem je řeč:
Stojaté vody se svou nabídkou rozvířila přibližně v polovině roku 2014 společnost ŠkoFIN, která ve spolupráci s automobilkou Škoda Auto zpřístupnila fyzickým nepodnikajícím osobám či živnostníkům operativní leasing automobilů v masivním měřítku. Během následujících měsíců ji následovaly další automobilky či leasingové společnosti, které představily své nabídky.
V současnosti si tak formou operativního leasingu, poskytovaného ve spolupráci s automobilkami, můžete opatřit například vozy Škoda, Volkswagen, Seat, Audi, Hyundai, Opel, Ford, Renault, Peugeot, Citröen, Mercedes-Benz či BMW. Další značky tento finanční produkt aktuálně připravují a jistě na sebe nenechají dlouho čekat.
No teda moc Vám nerozumím, ale musím se přiklonit k názoru nad Vámi. U nás ve firmě je to tak, že máme například nového Passata. Tento typ operativního leasingu využívám. Nedávno se mi stalo, že jsem stál na parkovišti, a když jsem k autu přišel, tak bylo nabourané...samozřejmě kontakt na viníka žádný. Zvedl jsem telefon, zavolal do společnosti poskytující leasing a předal svůj problém. Asi za 3 hoďky přijel chlápek, předal mi náhradní vozidlo a moje si odvezl. Za asi 12 dní mi dovezli DOMŮ!! moje auto a své si odvezli. Nic jsem neplatil. Kolega to měl to samé i když způsobil nehodu sám. Takže já mám skvělé zkušenosti.
Otázka vyplatí se to? Mě tedy ano. Myslím si, že tento typ leasingu by neměl být pro člověka, který by si jinak koupil sám nějaké auto třeba za 200 tis. Tam se to asi nevyplatí. Já měl BMW 530d r.v. 2012 za tenkrát nějakých 780 000Kč. Kdy jsem si spočítal kola, povinný, havarijní, občasný servis a amortizaci, se kterou jsem auto po roce prodal, tak mě to vyšlo ve výsledku ještě asi o 2 tisíce dráž, než teď operák na Passata. OK, není to takové svezení, nejsou tam takové vychytávky, ale ám víc času a nic neřeším.
Za mě obrovské plus. :-)
A jakpak jinak se to podle tebe vyplatí, ty nejnižší ceno?
.
Neříkej, že jsi tak hloupý.... prý pohodlí. O auto se staráš, na prohlídky ve svém neplaceném čase jezdíš, když se ti to nehodí ta MUSÍŠ, nemůžeš prohlídku jako u svého o 2000 km odložit, protože jinak ti firma napálí tučnou pokutu.
Poslechni, že ty jsi masochista. Jestli si takhle představuješ pohodlí, tak musíš být.
No a jestli ty chybí peníze, jak se říká mezi chudinou "chci lepší cashlow", tak si vezmi úvěr. Samozřejmě, budeš se muset poohlédnout jinde, nežli v Homecreditu.
Pokud se chová slušně... odletující kamínky, oděrky z parkoviště.... nic z toho neovlivníš. A nějakému škrábanci v interiéru nezabráníš i při slušném zacházení.
A jak už tu zaznělo: 2x 20.000 Kč, 1x 50.000 Kč, 1x 70.000 Kč.
Katalog někdo má, ale podívej se, co je v něm. Prostě zaplatíš.
- To co se zde pokoušejí prodat neznamená, že se "firma stará". Ne, vy se staráte o jejich majetek. Vy ve svém čase jezdíte do servisu, na vaše náklady, náhradní vůz nedostanete zapůjčen.
- Když vám vůz ukradnou, musíte platit, dokud není případ uzavřen, náhradní vůz nedostanete.
- Na konci zaplatíte za každou oděrku, za každý škrábanec. I "blbý plast" to je záležitost za tisíce v autorizovaném servisu. Takže už jsem slyšel o firmě, kde to zkusili, a za jeden vůz jim za oděrky napařili 50.000 Kč za opravy, za druhý 70.000 Kč. Vše běžné oděrky a opotřebení v interiéru i exteriéru.
Tohle se vyplatí jedině firmě, zákazníku nikdy.
Zvažoval jsem operativní leasing, ale radši jsem koupil nové auto. Za prvé se blbě odhaduje, kolik člověk najede a pak doplácet za km navíc se mi nechtělo. A přestřelit odhad se taky nevyplatí. Nejférovější by bylo, kdyby nabídka počítala s tím, že člověk najede 0 km a v ceníku byla jedna cena za každý km. Na začátku bych si zvolil svůj nájezd a na konci se provede vyrovnání dle reality.
Druhý důvod byla obava za závěrečnou kontrolu stavu auta. Jak píšete, oděrky z parkoviště by se mohly nepříjemně prodražit. A opět nemám žádnou garanci, jakou oděrku by tolerovali a co bych musel zacvakat. Dostat auto do původního stavu může vyjít pěkně draho.
S tou tolerancí a garancí je to jednoduché: rozhoduje o tom firma, co ano, a co ne.
No a ta má jednoduchou motivaci: když tam ty i drobné oděrky budou, vůz bude prodejný o 5.000 Kč níže. Co nás (firmu) stojí uvést vůz do 100% stavu? Nic, to platí zákazník. Tedy....
.
Druhá věc je, že tím ten kšeft zabíjejí. Jenže to už je typické pro dnešní dobu, že to jsou téměř všechno jen "běžci na krátkou trať". Namísto aby změnili své chování radši zaplatí oblbovací kampaň v médiích.
Co budou/nebudou tolerovat při vrácení a kolik to bude stát máte předem přesně definované (např. pro Credium zde: http://credium.cz/admin/files/ModuleTexts/505.pdf ). U běžně používaných, nijak nešetřených aut po 3 letech jsme obvykle platili kolem 20 000 za auto. Co bylo větší poškození (např. odřený bok o sloup) se platilo 5000 spoluúčast pojistky, menší poškození celá.
Dobrý den,
dovolte mi reagovat na Vaši kritiku. Jelikož se jedná o obsáhlé téma, příští pátek se dočkáte druhé části textu, v níž se objeví Vámi požadované modelové případy kalkulací a popis nejčastějších úskalí. Současně bych se rád ohradil proti Vámi zmiňovanému účelovému zpracování tématu či jakékoliv kampani, text byl připravován nezávisle na jednotlivých poskytovatelích tohoto produktu. Žádnou z nabízených variant, ani žádnou leasingovou společnost v textu neprosazuji a nepreferuji. Pouze shrnuji jednotlivé aspekty operativního leasingu. Článek tedy reflektuje současnou situaci na trhu s výčtem pozitiv a negativ.
Operativní leasing automobilů pro soukromé osoby se aktuálně poměrně rozšiřuje a s tím souvisí skutečnost, že se jedná o zajímavé téma, které může řadu čtenářů zajímat. Proto se článek o tomto produktu objevuje v mnoha médiích, tedy i zde na Měšci.
považuji to za půvabně pitomé zejména proto, že když obchodní zástupce přijede v nové oktávce, může to znamenat obě varianty: buď je úspěšný a vydělá si na pěkné auto, takže vzbuzuje důvěru - a nebo je to pěknej šizunk jehož služby jsou nepřiměřeně předražené, když si může dovolit novou oktávku. taky to ale může znamenat, že to neschopnej blb, oktávku má na lýzink, a dluží druhou splátku. podobně tak když někdo přijede v obouchané felicii, tak může to být neschopný blb co si nevydělá ani na auto - a nebo solidní obchodník jehož služby nebudou předražené. taky to ale může znamenat, že má auto v servisu na výměnu oleje a půjčil si ze dvora nějaký škopek.
i když je fakt, že když jsem naposledy pracoval (1994) tak do práce jsem jezdil astrou, ale když jsem jel na jednání za nějakým vyjímečným debilem, bral jsem si jaguára z půjčovny. půjčovné pak samozřejmě zaplatil v ceně zakázky, ale zato mohl se podívat z okna čím jsem přijel ....
A co třeba varianta - mám dostatek zákazníků + rozumnou cenu. O zisk přece usiluje každý podnikatelský subjekt. Pokud za zákazníkem cestuje, potřebuje i spolehlivé a bezpečné auto. Totéž platí o oblečení, doplňcích, atd... Zajímavé, že se nikdo nepodivuje telefony (které mnozí pozéři staví na obdiv).
Operativní leasing se vyplatí pouze společnosti, která ten vůz tímto způsobem pronajímá. Manažeři, kteří si do firem kupují auta na operativní leasing v podstatě tunelují firmu, pro kterou pracují (obvykle za tučný úplatek do lachtaní kapsy) a každý rozumný majitel firmy by je měl okamžitě vyrazit. :-D
Operativní leasing ale není vhodný pro každého, já bych nákup vozu řešil spíš úvěrem, který v článku zmíněný není pro změnu vůbec. http://www.carent.cz/financovani-fordu-leasing-nebo-uver.aspx
A co firemní operativní leasing? My jsme menší firma, potřebujeme cca 7 vozů. Dělali jsme rychlý průzkum trhu a zaujal nás Arval. Líbí se mi, že patří pod Paribas, takže očekávám kvalitu a silné zázemí. Má někdo přímou zkušenost? Jejich nabídka tady https://www.arval.cz/cs
typicky ceska diskusia, neriesite nic ine iba peniaze a ako usetrit. Pravda je taka ze ak chcete usetrit kupte si litacku nebo kolo. Akakolvek forma predaja auta sa totiz oplati vzdy a iba predavajucemu. Na tom stoji cely kapitalizmus. Zakaznikovi sa neoplati ani uver ani leasing ani cash. Nikto vam auto bez marze nepreda. Cela tato diskusia o tom ako sa pepa boji ze bude platit za oderky je smiesna. Vlastne tym chce pepa povedat ze na vlastnom aute by oderky neresil lebo se to neoplati pac to stoji kacky
My jsme se rozhodovali, zda využít služeb leasingu nebo si půjčit peníze na nové auto od známého, ale nakonec jsme pro jistotu zvolili leasing od www.rpz.cz/renault , protože jak se říká "nikdy si nepůjčuj peníze od kamaráda" a nakonec jsme se všichni shodli, že to bylo nejlepší možné řešení :-)
Vlastnictví čehokoli už dneska začíná být celkem nedůležité.. čím dál tím víc vznikají služby, které člověku šetří čas a danou věc, třeba auto, mu dodají a potom ho za něj i udržují. A právě proto je operativní leasing celkem na rozmachu, ostatně jako popisují v tomto článku - https://www.tipli.cz/clanek/operativni-leasing-proc-je-stale-oblibenejsi . Podle mě to má něco za sebe, ale nepatřím mezi ty, kdo by potřebovali každou chvíli nové auto a rád si tyhle věci zařizuji sám, takže by to pro mě bylo docela nevýhodné.
Operativní leasing se z logiky věci nemůže vyplatit. Nemůže protože nájemce platí prostředníka který tam nemusí být.
Když vezmu že nejelvnější auto si mohu pronajmout tak za 6k s hdp tak je to 72k ročně. Z toho jsou náklady na auto pojistka, daň, garanční prohlídka s výměnou oleje a kola. Nic jiného se neplatí protože auto je v záruce a nové. Tak že společnost to vyjde tak na 27k (aby se to hezky počítalo) ročně. Tím pádem jim zbývá 50k na opotřebení auta. Když to vezmu na tři roky tak jim zaplatím 150k. Pak většinou něco strhnou za škrábance a km navíc. Tak že reálně budu na 180k. Oni mi pronajali auto za 350k a za 250k ho prodají a 180k maji odemne. Jsou 80k v plusu. Prostě oni to dělají pro zisk. Ano je to bez starostí, ale draze zaplacených.