Já se mohu vyjádřit jen k nabídce slovomatu v úvodu článku, neboť většinu těch podniků znám. Sleva 50% je skvělá... kdyby se nejednalo o podniky, kam byste na běžné jídlo nezašli, protože jinde vaří líp a o polovinu až třetinu levněji (běžně, bez nějakých slev). Navíc se podnik zahojí na nápojích, protože slevy jsou často pouze na jídlo samotné a kola za 40 Kč se platí mimo.
Přijde mi to jako právě probíhající slevová akce v Globusu, kde tento super/hyper market nabízí značkové elektrospotřebiče s 50% slevou, když přidáte nějaké nasbírané kupónky. A ejhle, stačí letmý pohled na internet a ona "běžná" cena je stejná jako ta s 50% slevou, takže sleva de facto nikde. Měl jsem za to, že podobné akce jsou již out a patří do marketingového propadlitě a ono nic... je krize, tak oprášíme staré triky a ono se vždy najde dost ovčanů, co na ně skočí.
Jo, softdrinky od 200 Kc za litr a vic me taky neskutecne stvou ;-(. Pokud si mam jidlo uzit, musim ho poradne zapit a to dam vic za piti nez za jidlo. Bohuzel bezedne sklenicky se u nas moc neujaly, aktualne me napada jen IKEA a KFC. Bohuzel jedina sance, je restauracim na tuhle hru nepristupovat.
No a kdyz uz se ukaze nejaka nabidka s napojem, tak je to pivo a to ja nerad ;-(
To není vůbec pravda :).
Jako marketingový nástroj jsou hromadné slevy nedocenitelné.
Každý si může přece vybrat jak, kolik a za co chce zaplatit.
Proč ovlivňovat názor někoho jiného, když jsme všichni svéprávní.
www.zhave-slevy.cz