Vlákno názorů k článku Kolektivní nakupování: Užitečné slevy nebo bezhlavé vyprazdňování peněženky? od Rup - Já se mohu vyjádřit jen k nabídce slovomatu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 11. 2010 6:16

    Rup (neregistrovaný)

    Já se mohu vyjádřit jen k nabídce slovomatu v úvodu článku, neboť většinu těch podniků znám. Sleva 50% je skvělá... kdyby se nejednalo o podniky, kam byste na běžné jídlo nezašli, protože jinde vaří líp a o polovinu až třetinu levněji (běžně, bez nějakých slev). Navíc se podnik zahojí na nápojích, protože slevy jsou často pouze na jídlo samotné a kola za 40 Kč se platí mimo.

    Přijde mi to jako právě probíhající slevová akce v Globusu, kde tento super/hyper market nabízí značkové elektrospotřebiče s 50% slevou, když přidáte nějaké nasbírané kupónky. A ejhle, stačí letmý pohled na internet a ona "běžná" cena je stejná jako ta s 50% slevou, takže sleva de facto nikde. Měl jsem za to, že podobné akce jsou již out a patří do marketingového propadlitě a ono nic... je krize, tak oprášíme staré triky a ono se vždy najde dost ovčanů, co na ně skočí.

  • 29. 11. 2010 7:16

    Patrik Chrz

    Jo, softdrinky od 200 Kc za litr a vic me taky neskutecne stvou ;-(. Pokud si mam jidlo uzit, musim ho poradne zapit a to dam vic za piti nez za jidlo. Bohuzel bezedne sklenicky se u nas moc neujaly, aktualne me napada jen IKEA a KFC. Bohuzel jedina sance, je restauracim na tuhle hru nepristupovat.
    No a kdyz uz se ukaze nejaka nabidka s napojem, tak je to pivo a to ja nerad ;-(

  • 8. 3. 2011 17:14

    Zhave-slevy.cz (neregistrovaný)

    To není vůbec pravda :).
    Jako marketingový nástroj jsou hromadné slevy nedocenitelné.
    Každý si může přece vybrat jak, kolik a za co chce zaplatit.
    Proč ovlivňovat názor někoho jiného, když jsme všichni svéprávní.
    www.zhave-slevy.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).