Zdravím! A jak se u nich pojistit, když nemám žádného známého, který by byl jejich klientem a doporučil mě? Oni chtějí poslat po každém kandidátovi jeho životopis, přijde vám normální tahat z lidí osobní údaje? Spíš mi to přijde jako způsob získávání informací pro další obchodní aktivity
vhledem k tomu, že se u této pojišťovny jedná svým způsobem o uzavřenou společnost - tak požadavek na životopis je normální.
Tato pojišťovna chce klienty, kteří nebudou chtít proplatit každou maličkost.
To znamená, že chtějí získat jen nerizikové klienty. Ideálně jen ty, kteří budou platit pojistné.
A plnění budou vyžadovat pouze u opravdu vážných škod.
Proto také mají poměrné vysoké spoluúčasti nebo dlouhé karenční lhůty.
Když Vás přijímají na doporučení, tak ten kdo vás doporučuje, za vás ručí svými odměnami.
Když budete mít škodní průběh, PKP mu vrátí méně ze zaplaceného pojistného.
Když chcete vstoupit bez doporučení, chce si Vás PKP proklepnout jestli nejste potencionální škodič - žel nic jiného než CV od Vás chtít nemůžou.
Tak využívají aspoň této možnosti.
"Tato pojišťovna chce klienty, kteří nebudou chtít proplatit každou maličkost.
To znamená, že chtějí získat jen nerizikové klienty. Ideálně jen ty, kteří budou platit pojistné.
A plnění budou vyžadovat pouze u opravdu vážných škod."
Tomu opravdu nerozumím. Jestli mají být placeny maličkosti, to je přeci věc nastavení pojistných podmínek. Stále nechápu, jak s tím souvisí životopis.
Přeci podle pojistných podmínek mám, nebo nemám nárok. A ne zlomil jsem si malíček, poslal jsem životopis, a tak... A tak co?
Doporučení? Ono to vypadá, jako by to doporučení znělo "nevyžaduje to, nač má podle smlouvy nárok". To je ale asi nějaká blbost, ne? Jenže jinak ten tvůj příspěvek smysl nedává.
máte pravdu, že velká část se dá pořešit VPP, ale jsou věci, které prostě VPP nevyřeší.
Uvedu příklad třeba na povinném ručení.
Můžu nastavit spoluúčast třeba v zahraničí - ale nemohu smluvně nařídit klientovi kolik bude mít nehod.
Ten systém doporučení je tu proto, aby se jim do toho systému nedostali notoričtí bourači, kteří mají 1 a více nehod do roka.
V situaci, když tam někoho takového dostanete - nedostanete od PKP bonus navíc.
A v situaci, kdy Vás nikdo nezná a chtějí Vás někomu přidělit, aby Vám dal doporučení, musí o Vás něco zjistit. Aspoň jaké máte vzdělání, kde případně pracujete, jestli máte děti apod.
Je to jednoduché čím vyšší máte vzdělání, tím se předpokládá, že nejste žádný "Ozzák" který si vykládá dopravní značky po svém (zákaz troubení - zákaz dechovky, zákaz vjezdu - Vše dovoleno, zákaz předjíždění - červený auta vlevo)
Prostě jedná se o Klub, a klub má právo si zvolit podmínky vstupu jaké chce.
Podmínkou tohoto Klubu (první klubové pojišťovny) je: musíte mít doporučení někoho z členů. Aby jste toto doporučení získal, musí Vás znát - Pokud Vás nikdo nezná musíte přistoupit na to, že o Vás chtějí osobní informace, aby Vás aspoň trochu měli šanci poznat.
PKP není standardní komerční pojišťovna - je svým způsobem spolek přátel Pojištění.
"Ten systém doporučení je tu proto, aby se jim do toho systému nedostali notoričtí bourači, kteří mají 1 a více nehod do roka."
Kdyby to tak bylo, tak lze jednoduše takového klienta odmítnout. Pojitovny tato data mají k dispozici v společné databázy. Stačí zadat rodné číslo.
Takže ne, o to tu nejde.
Jestli to nebylo myšleno tak, že je to systém na stejném principu jako u "poradcovských" firem. Naberou mladíka v obleku z tanečních na prodej IŽP a podobného... aby "vytěžil" rodinu, a poté končí. Tak vnoučkovi pomůžeme, a koupíme si to od něj.
Mám na pojistné nárok, ale když pojistku uplatním, kamarád, bratr, syn... přijde o peníze. Jak se na mě bude dívat? Bude na mě naštvaný? To je blbý...
Stejná hra. Je to tak?
Jenomže to moc nevychytali…
Já jsem od téhle pojišťovny původně dost očekával. Moc mě nezajímá a nedojímá ta maškaráda s rozdělováním zisků, samozřejmě že když vám vrátí 20% pojistného, tak to potěší, ale z hlediska smyslu pojištění to není nic zásadního. Co mě ale na nich přitahovalo je ta filozofie, kterou popisujete výše. Doufal jsem, že přijdou s produkty, které z ní vychází a které na našem trhu chybí. Kdyby například nabídli pojištění invalidity z jakýchkoli příčin s tím, že podmínkou je vždy absolvování poměrně důkladné lékařské prohlídky, ale pokud při ní člověk vyjde zdravý a bez rizika, tak mu nabídnou při stejné ceně výrazně vyšší plnění než konkurence, tak do toho půjdu i kdybych jim měl poslat třeba 10 životopisů (samozřejmě taky za předpokladu, že tam nebudou mít nějaké nehorázné výluky). Šel bych do toho i v případě, že bych si tu úvodní prohlídku musel sám zaplatit a dlouhé karence by taky nevadily. Jenomže zatím to vypadá, že budou všechno stavět akorát na té maškarádě. Když dojde na konkrétní pojištění, tak umí nabídnout jenom horší, ale zato dražší produkt :(
Jestli on ten životopis nemá jiný účel. Poskytnout pojišťovně v případě písemný důkaz o tom, že klient něco.... oni nebudou říkat zapoměl, nepovažovakl za důležité, ale pro jejich argumentaci "zatajil".
Zranění na kole? Ale pane, vy jste nám zatajil, že sportujete. Krácení plnění.
Já nechci být negativní, ale tohle jediné mě dává smysl. Naopak deklarovaný účel smysl nedává, ten řeší pojistné podmínky, lékařská prohlídka a další standardní nástroje.
Dobrý den.
Pokud nemáte žádného známého, můžete o doporučení požádat přes jednoduchý formulář http://www.prvniklubova.cz/cs/clenstvi/jak-ziskat-pozvanku.aspx#pozvanka
Jak se přesvědčíte, rozhodně po nikom nechceme strukturovaný životopis ani jiné než kontaktní údaje. Po odeslání pozvánky se se zájemci bavíme o tom, co je na PRVNÍ KLUBOVÉ zaujalo, jaké pojištění by chtěli, jaké mají s pojištěním zkušenosti apod. Vyzkoušejte to :-)