Vlákno názorů k článku Klienti UniCredit Bank se zlobí: "Banka selhává v osobním přístupu," říkají od Kurviňák ze Šloňska - Zduřtě, měl jsem junikredyt dluho a mam ho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 1. 2011 14:12

    Kurviňák ze Šloňska (neregistrovaný)

    Zduřtě, měl jsem junikredyt dluho a mam ho dovčil. F roku 2009 sem rušil kontokorent, přesně 31. prosinca. Tuž v lednu čumím na vypis a byl mi naučtovany jak poplatek za jeho vedeni tak i za jeho ročni obnoveni. Bo žádost jsem sice podal 31.12.2009 na pobočce banki, ale oni ju zpracovali až 5.1.2010 (utery). V ponděli se stihlo všystko strhnout. Reklamace něpomohla bo sem prý do ponděli kontokorent mohl použyvať. Suma sumarum 270 chechtalu v dupě.

    Gyzdi to sů a chachaři. Mám je včil jen pro ty jejich vybjery z bankomatu bo furt kajsi litam po Evropje. Tuž tak je to s nima.

  • 17. 1. 2011 14:52

    Patrik Chrz

    Jak casto a jak velke castky vybiras? Ja jen, ze neni spatnou volbou Axa s popl. 1 %, min. 59 Kc. Ma totiz supr kurz, ve kterem se muze (dle vyse vybirane castky) poplatek snadno ztratit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).