Jsem u UCB již dostatečně dlouhou dobu, abych mohl objektivně posoudit její služby a výsledek je následující: personál na pobočkách zatím vždy ochotný, příjemný a splnil co jsem požadoval; bankomaty - měl jsem pocit, že žijeme v době, kdy se dá již prakticky všude platit kartou, UCB bankomaty (alespoň v našem městě) jsou na dobrých strategických místech, dále mám jeden výběr z cizího bankomatu zdarma a umožňují tzv. cashback, takže pokud nejsem chronický "vybírač" a nepotřebuji bankomat 3x týdně, tak v tomto taky nevidím problém; platím 89 Kč za konto, kde mám běžný i spořící účet a neplatil jsem ještě ani korunu navíc, internetbanking bezproblémový...
Prostě sumasumárum "kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde", já mám s bankou dlouhé a pozitivní zkušenosti, mám zkušenosti i se dvěma zástupci konkurence a rozhodně bych neměnil, dokonce jsem ji už doporučil několika známým a Ti mi (zatím) dávají za pravdu.
Svou zkušenost jsem zveřejnil jen proto, že se mi nelíbí útočně jednostranné články, kdy se vypíchnou tři "otřesně" vyhlížející odstrašující případy a učiní se závěr.. U každé banky se najde hromada nespokojených stejně jako těch spokojených klientů... já patřím k těm druhým a UCB rozhodně DOPORUČUJI.
Nerozumíme si. Tady přece vůbec nejde o útok na UniCredit Bank, na základě tří "otřesně vyhlížejících případů". Zase tak otřesné nejsou, nic hrozného se nestalo. V žádné bance není nic dokonalé, všude jsou chyby v procesech či lidech. Tři (reálné) příklady jsou jen zástupem, v zásadě jich mám více, ale smyslem nebylo psát jen kriticky. Z osobní zkušenosti mám za sebou také pár reklamací a "nedorozumění". Nikdo od UCB nechce zázraky, jen to, aby chyby, které se stávají (a to je normální) řešila "jinak" než ostatní banky. Víc osobitěji a směrem ke klientovi, když se tak profiluje.
Možná je to "osobno" v tom, že jim odpustí vedení daného produktu, účtu (či co bylo zmíněno) po nějakou dobu zdarma. Dnešní mladí (manageři a dozorci chodu běžných poboček bank jsou jistě mladí pit---i) na omluvy nehrají.
Od jistého data mám pochybnost zdali by moje bank - RB - k něčemu takovému přistoupila, i přesto že vedení účtu mne pravděpodobně stojí mnohem více než JÁ (z diskuse). V minulosti to takhle probíhalo, a všechny chyby banka účtovala na vrub sobě i když jsem měl "spoluúčast", dnes těžko říci...