Dovolil bych si připspět svojí dlouholetou zkušeností s bankama. Předně, všechny mají nastavené jakési vnitřní tabulky a schvalovací automaty. Kvůli prkotinám, nesmyslným chybám v systému a podobně jsou vás schopny odstavit na vedlejší kolej. Příklad z ČSOB: roční historie obratů na běžném účtu vysoce nadstandartní, před tím, již 3 roky užívání kreditní karty, taktéž bezproblémové. Když jsem chtěl nastavit kontokorent na větší sumu, hodinové vyplňování dokumentů, lustrace v bankovním registru a .... neschválení, kvůli nějaké zpožděné splátce. Individuální přístup se nekoná, pro banku jsem slovy os. bankéřky rizikový klient! Tečka. Co s tím? Během chvilky jsem se převelel do GE, kde jsem úvěr okamžitě dostal. Inu, překopíroval jsem pomocí internet banky všechny příkazy z CSOB do GE a bylo to. Zrušeno, nashledanou. Na dotaz os. bankéřky, proč účet ruším, jsem jí odpověděl: Nechci vám dělat ostudu, jsem přeci rizikový klient. A víte co je nejvtipnější. Po zamítnutí úvěru u CSOB mi přišla za měsíc jejich nabídka na to samé.. Ach ty automaty... No a co se týče produktů a vyškolených pracovníků v bankách? Jdete-li pro novinku - neznají, odbíhají, pokřikují na sebe: "Věrooooooo, nevíš jak je to teď s tou půůůůčkouuu.." HOROR! A pak v novinách čtete: ...banka zvýšila svůj zisk, příjmy poplatků tvoří až třetinu... Chápu, jsou to podnikatelé.. Jenže perfektní džob vypadá jinak!
Kdybyste za to ČS neuváděl OB, tak si myslím, že popisujete mé zkušenosti s ČS - Českou spořitelnou. Přesně takto to tam vypadá, a to nenavštěvuji jednu pobočku, ale dost cestuji, takže mé negativní zkušenosti jsou ze středočeského, severočeského kraje a Prahy. Nutno podotknout, že v Praze je asi v souvislosti s přece jenom větší konkurencí situace o trochu lepší, i když to ale srovnám s jinými bankami, kam taky chodívám, tak je to furt děs a běs.