Hlavní navigace

Názor k článku Kdo vám uhradí škodu na vozidle? od nemo - Zkušenost s Allianz (havarijní pojištění): promáčklý blatník přední...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2007 11:33

    nemo (neregistrovaný)
    Zkušenost s Allianz (havarijní pojištění): promáčklý blatník přední blatník na KIA Shuma, policii nehlášeno z důvodu malé očekávané škody (odsouhlaseno na horké lince i u pojišťovny), celkové náklady na opravu skoro 60.000 Kč (poškozené i uchycení nárazníku atd.), pojišťovna bez problémů uhradila. Doporučuji vždy zavolat alespoň na inforlinku pojišťovny a poradit se, co dál. Hovory se nahrávají, takže budete mít důkaz, že jste se snažili vše vyřešit správně.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).