Vlákno názorů k článku Kde mít účet, když chcete nízké náklady od Dorfl - Nevím jestli je zrovna poštovní spořitelna vhodnou alternativou,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2008 9:14

    Dorfl (neregistrovaný)
    Nevím jestli je zrovna poštovní spořitelna vhodnou alternativou, když je schopna zpoplatnit i pouhé přihlášení do internetového bankovnictví?
  • 5. 5. 2008 10:47

    Jarmila (neregistrovaný)
    Poštovní spořitelna má nízké náklady? Od kdy? za 4 - slovy čtyři pohyby plus debetní kartu plus vedení účtu chce 58 Kč. Právě ji ruším, protože si sice na konci výpisu namaluje celkový poplatek s rozpisem, z čeho že se ta částka skládá, ale mezi položkami byly další ukryté, které celkovou sumu dosti zvedly. Jak jsem převedla všechny trvalé příkazy k bance bez poplatků, ihned mi poslali dopis, začímající slovy: "Vážený kliente, jelikož patříte k našim dlouhodobým a váženým VIP klientům... a další bla bla bla", měla jsem z toho záchvat smíchu. Pro banku jsem dneska VIP a vážený klient, loni ale neměli 5 dnů vyrovnaný kontokorent a neváhali mi ho okamžitě zrušit. Přitom se jednalo jen o jednorázovou akci a kdyby se podívali na cca 15-letou kistorii, tak jsem kromě několika dnů byla celý rok v plusu. Tudíž za svou neomalenost dostali při první příležitosti červenou kartu a já po cca 15 letech odcházím jinam, kde si mně budou jako klienta trochu vážit po celý rok, ne jen v okamžiku, kdy od nich budu odcházet.
    PS: na dotyčný dopis ani neodpověděli.
  • 5. 5. 2008 11:08

    Dorfl (neregistrovaný)
    plně souhlasím, účet bez trvalých příkazu pouze se připisovala výplata a jednou za čas výběr z bankomatu nebo jednorázový příkaz. To vše za úžasnou cenu +- 60Kč měsíčně. Při ukončení, které prezentují jako bez poplatkové ovšem požadují zůstatek 200 Kč, to je samozřejmě protože mají 40 dní na ukončení, což v sobě zahrnuje až 3 měsíční výpisy a poplatky za vedení rušeného účtu. A to se mě ještě pokoušeli přesvědčit o nevýhodnosti odchodu, prý jsou nejvýhodnější, musel jsem se smát.
  • 6. 5. 2008 19:20

    Jarmila (neregistrovaný)
    Dneska přišel výpis. Takže moje měsíční bilance:
    2 výběry z bankomatu, 2x platba v obchodě, 2x inkaso, 1x přišlá platba, 1x trvalý příkaz + poplatek za vedení karty. Za to chtějí 90,- Kč/měsíc.
    Nevím jak Vy, mně se to zdá dost, proto u nich končím.
  • 7. 5. 2008 10:38

    SocPredator (neregistrovaný)
    No ono dávat 90 když to je jinde za 0, je opravdu zbytečné. Zapomněla jste uvést o jaký šlo výpis (zřejmě papírový), ten od května zdražili o 3 Kč na 13 (no nekup to :-)
  • 7. 5. 2008 20:22

    Jarmila (neregistrovaný)
    Papírový. Ale příští týden to ruším, tak snad jen maximálně ještě červen a pak pá pá.

    A za ušetřený peníz si koupím domácí pekárnu. To bude další revoluce v domácím účetnictví, protože mně 50,- Kč za 20 rohlíků připadá taky dost na to, jak rychle miznou. Do roka mám ten náklad zpátky.
  • 7. 5. 2008 14:01

    Gabča (neregistrovaný)
    Pozor na hlupáky!!!! Byli jsme s manželem zařizovat půjčku v domnění, že vše proběhne dle všech regulí, ale již od počátku nám přidělená osoba nebyla schopna odpovídat na konkrétní dotazy, neustále někde telefonovala a ptala se kolegyní. A to jsme záměrně navštívili Regionální finanční centrum Brno, abychom se podobnému vyvarovali. Při podpisu smlouvy jsme shledali chyby v osobních údajích a dozvěděli se důležité informace, které nám jaksi „zapomněli“ sdělit při návrhu smlouvy. Nebyl jich zrovna málo. Dnes, když jsme donesli faktury k uhrazení si milostivě dámy vzpomněly, že je nutné dodat další podklady nutné ke smlouvě, bez nich že není možné faktury uhradit. Výborné jednání!!!! Opravdu se těším, až ukončíme rekonstrukci a uhradíme všechny poplatky a nebudeme se k tomuto bankovnímu ústavu muset vracet.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).