Podle dokumentů je to na držitele karty, jedno zda hlavní, nebo dodatková. Jen musí být v daném segmentu: https://cdn0.erstegroup.com/content/dam/cz/csas/www_erstepremier_cz/dokumenty/ostatni-dokumenty/EP_letistni-salonky.pdf
Díky za článek, díky kterého jsem přišla na to, že manžel má u své karty VISA Infinite již více než rok možnost online lékaře. Smutné je na tom to, že mu to v ČSOB vůbec neřekli a když se na to dnes na základě Vašeho článku dotázal, tak nejprve tvrdili, že to mají pouze u Mastercard vyššího stupně a až po našem úporném naléhání a zaslání odkazu https://www.visa.cz/visabenefit/lekar-na-telefonu.html uznali, že to tedy asi mají i u své karty, ale prý nemůžou vědět všechno. Podotýkám, že manžel je zařazen v segmentu Premium bankovnictví :-(.
Velmi bych přivítala o zkušenostech s touto službou samostatný článek, protože z informací na Netu nejsme moc chytří, např. pátráme po tom, jak zapojit dítě, když na VISA píšou, že jde o benefit pro držitele karty nad 18 let a je nepřenosný (přitom v aplikaci dítě přidat jde) atd. Za změření tlaku pomocí videa (!) v aplikaci požadují 99Kč, přitom v ceníku služeb https://www.meddiapp.com/prehled-sluzeb.pdf to uvedeno nemají, z nabídky VISA také není zcela zřejmé, o kterou verzi jde. Ve VISA nabídce je uvedena dostupnost lékaře do 30 minut, což odpovídá verzi MEDDI Lite Family. Po svátcích zkusím zjistit a doplnit zde.
Možná drobná připomínka, v článku je uvedeno, že se to vztahuje na karty VISA Gold a Infinity, ale ve výše uvedeném odkazu VISA uvádí, že to je i na karty Platinum, tak to možná někomu pomůže.