S jejich PR managerkou sem parkrat komunikoval - muj osobni nazor je to trosku zoufalkyne...
Muj osobni nazor na jejich sluzby je v posledni dobe cim dal tim prisnejsi - v podstate nejdrazsi, spatna komunikace, nekdy divne sluzby,. mam dojem, ze se take osklive zpomalil jejich transkacni sluzby... co driv fungovalo unitr nbanky 5 minut mi ted trva 3 hodiny...
fungovalo unitr nbanky 5 minut mi ted trva 3 hodiny" jak kdy, kdyz maji naval tak to trva treba 7 hodin! Treba prikaz se splatnosti x.y se drive provadel par minut po pulnoci a nyni pokud je stesti se provede do 5:00h. A pritom pokud presvihne 6:3Oh, tak odejde do clearingu az O DEN POZDEJI!!!
Hold maj hoodne klientu a hoodne transakci, no jo, ale jine banky maji radove 4 miliony klientu (20x tolik) a take MUSI zuctovat do nasledujiciho pracovniho dne po zadani.
Napr. CSOB nikdy nepripise platbu v den, kdy ji od CNB dostala, ale nasledujici den okolo 4:00h (asi nestiha), no jo, ale ma 20x vice klientu!