Hmm, mate pravdu, ja to pred chvili take zjistil... na to ze s ni jsem spokojeny, tak to bylo z jeji strany velky skok zpatky, jako ostatne dalsich par "malickosti" v posledni dobe :-/ aspon mi mohli odpovedet na posledni dve otazky v bankovni diskusi, ted abych to psal znova :((
Ah, vidim ze nejsem prvni kdo na to zde chtel upozornit. No alespon jsem jiz volal na zelenou linku a pozadal o reporting meho nesouhlasu. Ted jeste poslu mail a uvidime co bude eBanka delat. IMHO se zacina cim dal vice projevovat Ceska pojistovna. Asi nekdo nevydejchal zmenu barvy zapornych polozek a upravu cen vyberu z bankomatu (v teto zalezitosti bych jeste ocitoval odpoved p. Jaroslava Martince, reditele Divize rizeni obchodni site - "Na zacatku brezna jste zdrazili vyber z bankomatu. Proc?" "Puvodne jsme za vyber z bankomatu uctovali 9 korun a k tomu 0,25% z vybirane castky. u nasich vlastnich ATM se ted za vyber plati 4,90 Kc. U ostatnich bankomatu jsme sli na 24,90 Kc, u HVB, CS a Zivnobanky je to 29,90 Kc. Naklad jiz nenese samotna banka, ale jeho cast byla prenesena na zakazniky. Krome toho situace kazdodenne monitorujeme. Definovat to jako zdrazeni, proti tomu se rozhodne musim ohradit." zdroj: osobni finance, c. 2/2002, str. 34-35, cl. Bez pobocek to zatim nejde
Jsem z prekotneho zruseni konference na eBance cely pryc! Vzdyt to je klasicky model podvodniku: zakazat vzajemnou komunikaci klientu, aby me, nedej Boze, neprokoukli. Napsal jsem to na klient@ebanka.cz, jsem zvedav, co mi odpovedi. Jinak jsem u eB uz nekolik let spokojeny, ale tenhle kousek me skutecne vytocil!!!! Co k tomu Mesec?! Nechysta se ho eB taky ustrihnout, za par clanku o ni by si to urcite zaslouzil.....
To nevim, co Mesec, ale posilal jsem v lednu navrh na Zlamanou Gresli, protoze mne v eBance obelhali (a jeste si to nechali zaplatit) a dodneska ticho po pesine (pry se banka jeste nevyjadrila). Opravdu u mne ztraci cim dal tim vic - otazka pro Mesec: jak dlouho se bude cekat na vyjadreni banky, kdyz ji nestaci 1/4 roku?
Moje stanovisko:
Ostre protestuji proti zruseni eBankovni diskuse a proti forme, jakou to bylo udelano ze dne na den bez jakehokoliv predbezneho upozorneni!
Uvedomte si, prosim, ze k diskusi meli pristup pouze Vasi jiz registrovani klienti a z jejich prispevku i pres ruzne vyhrady jsem citil v posledku vzdy loajalitu s Vasi bankou. Problemy jsou prece vsude a sdeleny problem se stava problemem polovicnim. Argumentujete, ze "diskuse se stala prostředím k řešení obecných otázek nesouvisejících s funkčností účtu a službami poskytovanými bankou". Je to polopravda, nebot spousta prispevku se tykala stale otazek kolem funkcnosti uctu. Navic, Pokud byste Vasi argumentaci mysleli vazne, ponechali byste v provozu alespon bankovni cast diskuse. Takto jsou Vase argumenty pokrytecke a skryvaji se za nimi naprosto jine duvody.
V "porevolucni" dobe jsem se jiz casto setkal s postupem ruznych firem a firmicek, jejichz prvoradou snahou bylo izolovat navzajem sve zakazniky a tim snizit na minimum jejich mozny vhled do cinnosti onech firem. Uzavrenim Vasi diskuse jste se k memu velikemu zklamani priradili v mych ocich po bok techto casto neserioznich podnikatelu. Odcinte, prosim, tento zbrkly neuvazeny krok a diskusi opet zprovoznete! Jsem si jist, ze Vase obavy z odlivu klientu se ukazi pri zachovani vysokeho standardu Vasich sluzeb jako liche.
S pozdravem
Stanislav Bobrik
Odpoved:
eBanka pristoupila ke zruseni diskuse z toho duvodu, ze se jeji puvodni zamer, kterym bylo odpovidani konkretnich dotazu klientu, temer vytratil. Diskuse se take ucastnil velice omezeny pocet klientu.
eBanka by se rada vsem svym klientum venovala individualne. Budeme proto radi, pokud vyuzijete nasi 24 hodin denne obsluhovane klientske linky 0800 124200 nebo nam sve dotazy zaslete e-mailem (klient@ebanka.cz).
S pozdravem
Kamil Rataj
Klientsky servis
eBanka
eBanko, proč se Ti zasekl kolovrátek?
Velmi skličující. Dej pozor na padáka!
Připojuji se, eBanka zrušila i bankovní část diskuse, kde byly dotazy a připomínky výhradně k účtům, nikoli obecné. Doposud jsem se domníval, že se zhovadile chová pouze ČSOB. Každému člověku s IQ větším než 35 dojde, že pravým důvodem zrušení diskusí je to, že se noví klienti od starých dozvěděli, jak to fungovalo dříve. BTW, před chvílí jsem se na iDnes dočetl, že eBanka od 1.4 zdražuje poplatky za vedení účtu a zavádí poplatek 200,- Kč za zrušení účtu - na stránkách eBanky o tom není ani slovo.