Vlákno názorů k článku Jsem věrný své bance, ale vlastně nevím proč od Urbik - Chtěl bych se podělit o svou nespokojenost se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 11. 2007 16:22

    Urbik (neregistrovaný)
    Chtěl bych se podělit o svou nespokojenost se strháváním poplatků za vklad na účet prostřednictvím klientských center k tíži majitele účtu. Tento poplatek nemá absolutně logiku a troufám si říci, že eBanka jeho zavedením "šlápla vedle". V případě, kdy by mi kdokoli vkládal x-krát 1,- Kč, tak bych to několikanásobně odnášel jako majitel účtu. Tento poplatek jde dále proti již zrušené nelogičnosti strhávaných poplatků za příchozí platby, které majitel účtu stejně tak nemá možnost ovlivnit.

    Logické by bylo, aby náklady spojené s vklady na účet nesl vkladatel, tedy samozřejmě vyjma majitele účtu.

    A to už ani nemluvím o tom, že ani v tomto případě banka nerozlišuje mezi tarify eKonta a nezohledňuje tak osobu majitele účtu a podmínky, které musel splnit...

    Předpokládám, že nejsem první, koho tímto arogantním jednáním eBanka štve a proto navrhuji zrušení takovýchto nesmyslných poplatků a případné zavádění dalších obdobných.
  • 7. 11. 2007 12:33

    ac (neregistrovaný)
    Já u E-banky dosud jsem a nestěžuju si (téměř). Je pravda, že nevyužívám celé "spektrum" služeb, takže třeba nepřijdu na tu "špatnou", ale zase se zde nepotkávám s triválními problémy s účtem, jaké mají moji přátelé a kolegové, co mají účty u jiných bank, zvláště pak problémy spořky a komerčky. Taky je pravda, že poté, co koupila E-banku Raifaisenka, to jde celé pomalu ale jistě do kopru. Jenže dosud nevím, kam bych šel jinam, kdo by měl internetový přístup zabezpečený aspoň stejně, jako E-banka, kam se dá zajít i v sobotu, nebo kde maj otevřeno po 18:00h. Já jsem pracující a otevíračka banky (jakéhokoliv obchodu či instituce) mezi 9:00 až 18:00 je pro mě zavíračka, to jsem na 100% v práci. Naštěstí do E-banky není nutné chodit, vše potřebné se dá zvládnout z webu.
  • 7. 11. 2007 12:50

    ac (neregistrovaný)
    ještě taková malá poznámka, jedna z takových důležitých drobností, co mě drží u E-banky, přestože některé poplatky, jak píše pisatel přede mnou, jsou i dost nesmyslně vybírané, mě taky štvou. Jenže každá banka má něco + a něco -, záleží, kde pro mě osobně je víc +.
    V létě jsem někde na koupališti ztratil (nebo mi někdo ukradl, nevím) část osobních dokladů a platební kartu. Na webu E-banky jsem přišel na fintu, jak znemožnit výběr na tuto kartu a to prakticky ihned, kdy jsem ztrátu zjistil. Prostě jsem si tam ihned upravil limit pro výběry a platby touto konkrétní kartou na nulu, celá transakce trvala (podotýkám, že o víkendu) cca 3 minuty, včetně zapnutí a naběhnutí mého PC. Věřte, že si mi dost ulevilo, i když na účtu moc peněz nemívám.
    Kartu jsem pak nechal zablokovat v pondělí klasickou cestou přes bankéře a za týden jsem měl doma novou. A kdo si myslí, že jsem kvůli tomu musel jít do banky, je na omylu, jde to i jinak. To je totiž ono, co si cením často víc než peníze - čas, můj čas. Ten si totiž nikde nekoupíte.
  • 9. 11. 2007 0:14

    powalec (neregistrovaný)
    Zamykání karty pro elektronické transakce bych fintou nenazýval. Akorát by to mohli dát za nějakou lepší cenu, takhle to zbytečně zvyšuje náklady.

    Jen nechápu proč jste tu kartu nezablokoval rovnou, čekal jste že se ozve poctivý nálezce?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).