Vlákno názorů k článku Jaký poplatek je nejabsurdnější? od okřídlený čípek - Já jsem jen zvědav, kdy Česká spořitelna zavede...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2006 7:58

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    Já jsem jen zvědav, kdy Česká spořitelna zavede poplatek za zjištění zůstaku na účtu (jak na pobočce, tak v bankomatu). Když vidím (nebo slyším), co lidí se chodí ptát... Možná, že nejdříve zpoplatní dotaz na přepážce (aby vyhnala lidi od přepážek - ale to by zase ČS nemohla klientům na přepážkách nutit výhodné superprodukty celé finanční skupiny) a později i dotaz z bankomatu. Pokud to ještě nikoho ze spořitelny netrklo a chytne se mého příspěvku - návodu - tak prosím o všimné za nápad. A jestli bankomaty ČS umožňují nějaký výpis obratů, tak ten by bylo vhodné rovněž zpoplatnit. Ale vše postupně, prosím, aby to pro zbylé klienty nebyla taková rána a zisk nevyletěl tak strmě nahoru a v dalších letech by nebylo zisk z čeho navyšovat (i když ve dvou spořitelních mrakodrapech v Praze 4 na Budějovické pracují šikovní manažeři schopní zase něco nového a pro klienty "přívětivého" vymyslet)...
    Naštěstí jsem od ČS již před lety odešel, ale občas s nimi musím přijít do styku v jiných věcech - takže stále děs a běs ...
    Dovolil bych si vývoj spořky charakterizovat tím, že služby ČS se příliš nelepší, ale klienti jsou zpracováváni tak, aby měli pocit, že se služby o mnoho zlepšily.
  • 16. 11. 2006 14:43

    Pozorovatel (neregistrovaný)
    jestli umějí létat z těch svých mrakodrapů na Budějovickém nám. Venkovani
    z Erste uviděli první banky až v Čechách. Jen se jeďte podívat do Rakouskách v jakých dírách si vydržují pobočky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).