Já jsem jen zvědav, kdy Česká spořitelna zavede poplatek za zjištění zůstaku na účtu (jak na pobočce, tak v bankomatu). Když vidím (nebo slyším), co lidí se chodí ptát... Možná, že nejdříve zpoplatní dotaz na přepážce (aby vyhnala lidi od přepážek - ale to by zase ČS nemohla klientům na přepážkách nutit výhodné superprodukty celé finanční skupiny) a později i dotaz z bankomatu. Pokud to ještě nikoho ze spořitelny netrklo a chytne se mého příspěvku - návodu - tak prosím o všimné za nápad. A jestli bankomaty ČS umožňují nějaký výpis obratů, tak ten by bylo vhodné rovněž zpoplatnit. Ale vše postupně, prosím, aby to pro zbylé klienty nebyla taková rána a zisk nevyletěl tak strmě nahoru a v dalších letech by nebylo zisk z čeho navyšovat (i když ve dvou spořitelních mrakodrapech v Praze 4 na Budějovické pracují šikovní manažeři schopní zase něco nového a pro klienty "přívětivého" vymyslet)...
Naštěstí jsem od ČS již před lety odešel, ale občas s nimi musím přijít do styku v jiných věcech - takže stále děs a běs ...
Dovolil bych si vývoj spořky charakterizovat tím, že služby ČS se příliš nelepší, ale klienti jsou zpracováváni tak, aby měli pocit, že se služby o mnoho zlepšily.
jestli umějí létat z těch svých mrakodrapů na Budějovickém nám. Venkovani
z Erste uviděli první banky až v Čechách. Jen se jeďte podívat do Rakouskách v jakých dírách si vydržují pobočky.