Jen otázka. TOP3 garanci zrušili, protože přestala být výhodná. Předpokládám, že mluví ve vztahu ke klientům. Tzn pro klienty přestalo být výhodné mít garanci jednoho ze 3 nejlépe úročených spořících účtů na trhu? A je pro ně výhodnější, když teď bez garance neví, jetsli od prosince nebudou mít třeba nejnižší úrokovou sazbu? Aha, asi s panem ředitelem pojem výhodnosti chápeme trošku jinak.
Jenže každý mluvíme o něčem jiném. Já o významu slova výhodný, vy o nutnosti mít Garanci, pokud máte (v tuto chvíli) úrok větší, než konkurence. Stejný argument také můžete použít i v případě, že budou sazby desetinásobné. Vy budete mít aktuálně 10%, a nejbližší konkurence 5, 3 a 1%. Jak v tu chvíli vypadá zrušení Garance? A co kdyby 3 banky měly 5% a vy aktuálně 10% a Garanci byste zrušil? Jak by to vypadalo? Rozhodně nic moc.
Pořád to ale neřeší význam slova výhodný. Je jedno, jestli jde o bankovní účty, nebo něco jiného. Svým způsobem je podobného typu garance i záruka na auta. Nevím jak teď, ale ještě nedávno dávala Kia na svá auta 7 letou záruku, ač je ze zákona povinná 2letá. Jak by se vám líbilo koupit auto s touto zárukou a po 2 letech vám výrobce oznámí, že ruší 7letou záruku? Nic moc, že?