Vlákno názorů k článku Jakub Petřina, Air Bank: TOP3 garanci jsme zrušili, protože už pro klienty nebyla výhodná od Jouda u Lopaty - Air Bank pro mě už dávno není hlavní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2017 18:42

    Jouda u Lopaty

    Air Bank pro mě už dávno není hlavní bankou.

    Proč?
    Začnu negativy, proože mam malý tarif a na závěr se dozvíte proč.

    - Jako sorry, ale v tichosti zhoršili kurzy při placení kartou.
    - Upřímně zrušení garance TOP3 mi nevadí. Své peníze si umím zhodnotit jinak, ale bylo to přeci jenom napořád? Falešná reklama. Nalákat klienty a pak to zrušit.
    - Obrovské množství lidí zneužívalo Záruku spokojenosti a díky těm vyčuránkům zhoršily podmínky pro všechny.
    - V mobilním bankovnictví nemá, co dělat reklama (a ještě tam není možnost zrušit/vypnout. FAIL)
    - Ostatní banky mají Android Pay nebo platby NFC. Air Bank to nemá a prý brzo bude jak vše ostatní teda krom Android Pay.

    Jedině, co vnímám jako plus jsou vkladomaty (ale proč pouze na pobočkách proboha?!) s tím, že mam Air Bank poblíž, tak mohu vkládat peníze neustále. Pro výběr z cizích bankomatů využívám jiné banky a nevidím důvod, proč cpát do banky peníze za vyšší tarif, když jsou zde jiné možnosti. (Creditas a pro výběr v cizině se hodí třeba U-konko - naštěstí to pár let řešit nemusím, neboť využívám U-konto pro mladé). Banka si umí zhodnotit své peníze, co máme u nich uložené, …

    Vím, že na reklamaci má banka dost dní, ale aby jim trvalo týden vyplnit žádost o vrácení platby (a tedy mi odpovědět) je trošku moc.

    O tom, že v dnešní době je průs*r mít jenom jednu kartu to snad na měšci psát nemusím, že né? :-)
    A k tomu, co tady předvádí ředitel produktů a marketingu Air Bank no, každej kdo má v hlavě srovnáno, tak zjistí, že to prostě nemůže myslet vážně (a doporučím přechod k jiné bance) a pokud ano, tak je mi ho upřímně líto.

  • 24. 11. 2017 7:48

    L. (neregistrovaný)

    Ke dvěma bodům:

    - Obrovské množství lidí zneužívalo Záruku spokojenosti a díky těm vyčuránkům zhoršily podmínky pro všechny.

    A co na tom je chyba Air Bank? Takoví lidi prostě jsou. Pořád ji můžete využit (pokud se pamatuji dobře), 3x ročně, což je pořád o 3 využití více, než třeba u adorovaného Fia. A pokud byste ji musel využít více, jak třikrát ročně, tak to znamená, že je něco v bance hodně špatně.

    - Ostatní banky mají Android Pay nebo platby NFC. Air Bank to nemá a prý brzo bude jak vše ostatní teda krom Android Pay.

    Takže je jejich chyba, že to budou mít? :D

  • 25. 11. 2017 20:32

    PhalanX (neregistrovaný)

    Oni ale android pay mit nebudou, takze ano, to je jejich chyba. Kvuli absenci ap o teto bance ani neuvazuji..

  • 26. 11. 2017 12:06

    L. (neregistrovaný)

    Vám vadí, že Google nebude mít detailní přehled kde a kdy platíte? To je dost zvláštní obsese. :D

    Mimochodem, Android Pay je tady jen pár měsíců, to muselo být těžké, být předtím bez banky... Nebo jste jeden z těch farizejů a kopete do Air Bank jak je blbá a nepoužitelná, že nemá a nebude mít AP, zatímco u jiných vám to nevadí?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).