taky je zajímavé, že ze začátku z TOP3 garance vyřadily úroky bank s pásmovým úročením a pak ho sami zavedli. A v tu chvíli kupodivu přestali posílat i porovnání úroků, ve které vždycky psali, jak některé vyšší úroky ze srovnání vyřazují kvůli omezujícím podmínkám. A pokud začali platbu kartou vynucovat, protože i pod TOP3 přestali nad určitou částku úplně úročit a teď tvrdí, že většina lidí kartu stejně používá, tak je to takové zvláštní
jo, nejdřív omezení na pásma, pak 5 plateb, pak to zvednou nebo přidaj podmínku na objem, pořád to muset sledovat. Spořicí účet jsem si zřizoval kvůli spoření za tehdy jednoduchých podmínek o který jsem se nemusel starat a ne abych to měl jako tamagoči a neustále sledoval, aby to nechcíplo. A navíc mi to sami zkomplikovali, protože mi neobnovili kartu kvůli neaktivitě a abych si musel ještě vyřizovat jinou, to bylo jednodušší to poslat jinam.
tak třeba proto, že lidi co si tam zřizovali primárně spořící účet mají třeba běžný u jiné banky, který preferují z jiných důvodů a teď musí myslet na to, že musí udělat 5 plateb kartou kterou jinak nemají důvod používat. Kdyby to použití karty jejich klienty bylo tak samozřejmé, tak z toho nebudou dělat podmínku.
Naprostý souhlas s Lojzou, zrušit jejich účet a převést jinam nejlepší řešení, protože se neustale ze strany banky mění podminky , které si obhajují další lží a výmyslem a vždycky je to v neprospěch klienta. Jakmile uvidí vyrazný odliv depozit jinam, tak se snad zamyslí jejich marketing . ředitel nad tím co tady říká za bláboly. Z počátku to vypadalo jako solidní banka, ALE nyní v žádném případě nedoporučuji.
Nechci vám brát iluze, ale svět se mění a s ním mj. i nejrůznější podmínky bank, mobilních operátorů, dodavatelů plynu / vody / elektřiny, prostě prakticky všechno.
BTW, když jsem se naposled díval, tak sazba 1 % na spořicím účtu (ale zde i na BÚ!) je sakra vysoko nad zbytkem trhu... všechny ING, Spořitelny, ...ční banky mají méně.
Výrazný odliv klientů asi nezaznamenali, těch pár rejpalů (a nemyslím to ve zlém) se najde vždycky.
Tak jeji zruseni melo hlavne dopad na povest a duverohodnost banky. Potazmo duveru lidi v tuto instituci. Nejde o fakticky dopad na sporily jako takove, ale o to, ze i tato banka potvrdila, ze se ji neda verit a ze se bude chovat stejne, jako vsechny ...cni banky.
" Z počátku to vypadalo jako solidní banka,"
Tak to si dovoluji nesouhlasit. Od začátku bylo známé, že to patří Kellnerovi. Takže za mě osobně: byl bych velmi překvapen, kdyby se zachovali jinak, nežli se zachovali. To je o něm a jeho skupině dostatečně známé, že jeho stylem je dělat podrazy a nedržet slovo.
Přesně tak cela Air bank a jejich garance top 3 byl pouze podvod na klienty a vždycky si ho zduvodnovali po svém a to se týká i dalších tzv . výhod , které jsou vždycky podmineny nějakou další nesmyslnou podmínkou jako je bonusovy úrok aood.! Pokud Air banka nezmění uvažování a jejich nápady , tak půjdou do kytek a to slyším od téměř každého klienta co znám a který se nechal nalákat na jejich reklamní kampaň před 5lety a dnes si tam již nikdo nový účet nezřídí. Takova je skutečnost a vedeni Air banky ji nechce slyšet a radši si vymyslí další nesmyslnou prekombynovanou podmínku k získání úroků nebo zastropuji úročení zůstatku atd. Tuto banku již NE EEE EEE .
Takze, Air bank vnimam jako moderni banku. Maji nejlepsi internetove bankovnictvi, sluzby. Vse je jednoduche, intuitivni. Komunikace s klientem prostrednictvim aplikace je bezvadna. Ja mam banku jeste v Nemecku, jsem s ni take spokojen, protoze o ni defakto nevim, ale pokud potrebuju cokoliv zmenit (napr. Vymenim telefon a potrebuji zmenit ID zarizeni) musim na banku. Air bank je proste banka, o ktere klient vubec nevi a nemusi se skoro o nic zajimat. O to tady podlenme melo jit. Nejsou poplatky za vybery, platbu a vedeni uctu. Co vic potrebuju? Ale chapu, ze clovek, ktery svuj prispevek zverejni 2x a jeste napise ve slove kombinace Y, uklada penize do banky na sporici ucet s umyslem, ze neco vydela...., tak by se mel nejprve trochu zajimat, kde penize skutecne vydelavaji... v bezne bance to neni... :-)
To nejlepší internetové bankovnictví se pozná jak? Že první verzi bankovnictví měli postavenou také na flashi? Za tenhle stupidní nápad měli všichni zainteresování skončit okamžitě na dlažbě již ve fázi návrhu. Po převedení na aktuální verzi Ajaxového pekla, kde si ani dnes nemůžete otevřít 2 různé stránky IB v samostatné záložce, máte tu odvahu tomuto paskvilu říkat nejlepší IB? Protože má zelený design? Takové zdůvodnění by vašemu hodnocení asi tak odpovídalo.
Přesně tak cela Air bank a jejich garance top 3 byl pouze podvod na klienty a vždycky si ho zduvodnovali po svém a to se týká i dalších tzv . výhod , které jsou vždycky podmineny nějakou další nesmyslnou podmínkou jako je bonusovy úrok aood.! Pokud Air banka nezmění uvažování a jejich nápady , tak půjdou do kytek a to slyším od téměř každého klienta co znám a který se nechal nalákat na jejich reklamní kampaň před 5lety a dnes si tam již nikdo nový účet nezřídí. Takova je skutečnost a vedeni Air banky ji nechce slyšet a radši si vymyslí další nesmyslnou prekombynovanou podmínku k získání úroků nebo zastropuji úročení zůstatku atd. Tuto banku již NE EEE EEE .
Dokud měl Tomáš Marný účet ve FIO bance, nadával do debilům všem, kteří ji oprávněně kritizovali. Jednoho dne si ale pan Marný vyzkoušel to co všichni kritizovali, a tak přeběhl k Airbank, kterou velebí, a nadává na FIO.
A hádejte co, tentokrát je debil každý, kdo kritizuje Airbank.
Pane Marný, jste k smíchu, už se moc těším, až budete za 2 roky nadávat na airbank. :-)
Jinak, jestli jsi nepostřehl, já jsem ve FIO účet zrušil. Zatímco ty a podobní tykváci tady blábolíte o tom, jak Air Bank lže, nedodržuje sliby etc., ale účet si tam přesto držíte. On ten úrok asi pořád není zanedbatelný, oproti jiným bankám, bez ohledu na TOP3 garanci - ale to si uražené ješitné dušičky prostě nepřiznají, že?
Co taky cekat od marketingoveho reditele. Odpovedim na konkretni otazku se vyhyba, okecava a nekde vylozene lze. Zrusili jsme Top3 garanci, protoze to bylo pro klienty vyhodnejsi... No kecy neskutecny. Mam tu banku rad, ale tohle mi na nich vadi. Trochu jak mBank. Sliby vsechno do konce sveta a jeste dele a najednou konec. Vetsi spread u kurzu maji proto, protoze se zmenila situace na trhu a aby byly konkurencni vuci ostatnim bankam. Opet kecy. Situace se meni kazdy den, proto je kazdy den jiny kurz. Vetsim spreadem si chteji akorat vic nahrabat. Budiz, ale tak to do riti reknu a nemacham tam tu snusku kecu ohledne zmene na trhu a vetsi konkurenceschopnosti. Boze. S pasmovym urocenim je to taky rana pod pas. Tazatel to tam rekl presne. Tim, jak se zachovali (zruseni top3 garance, podminka platby kartou, zavedeni pasmoveho uroceni) se chovaji presne jako ..cni banky, ktere si berou tolik na paskal. Shame!