Tedy jestli jsou služby Poštovní spořitelny ještě méně kvalitní než u ČSOB tak jsem opravdu rád že u nich nejsem. Já právě od ČSOB odcházím kvůli nespokojenosti s kvalitou. (Po přechodu na jinou pobočku (zrušení původní pobočky) najednou jiný výklad podmínek studentského konta, povolený kontokorent (jen rutinní obnova, která probíhá jednou ročně, po několika měsících kladného zůstatku na účtu)), který najednou nebyl provázán s účtem, takže nešel čerpat a já to musel složitě řešit z Francie), po výměně karty (electron za maestro-o tuto výměnu jsem nežádal, prostě přišla automaticky bez nějaké informace předem) jsem po několika měsících zjistil, že mám stále v systému vedeny obě karty, zavádějící informace na úvodní stránce IB (údajně první banka, která nabízí až 18 měsíců historie účtu v IB (pravda, pokud na to kliknete a přečtete si podrobnější informace, tak je to upřesněno na "první banka s takovým počtem klientů") Čekání na nové pobočce (10-45 minut, průměrně přes 20)...Pravda opravdu nemám příjmy a majetek na exkluzivní konto zdarma, ale neřekl bych že OSVČ student se slušným příjmem a perspektivou dalšího zlepšování po dokončení studia by se bance mohl vyplatit i tak.
To jste asi ještě nikdy nezavítal do České spořitelny. Fronty, jede jedna pokladna, na ostatních bezhotovostních přepážkách se dloubají do nosu, když vznesete připomínku ke špatnému poměru přepážek, tak děkujeme za váš zájem, klienti to takto chtějí (kteří ? - když všichni ve frontách nadávají), nechcete ten a ten výhodný produkt?
Výzdoba poboček jak v hypermarketech při výprodejích. Otevírací doba poboček naprosto nejednotná a nevyhovující. Mnohde (i v Praze) odpoledne zavřeno. Neustálé výpadky bankomatové a počítačové sítě. Přijdete na úřadovnu a tam cedule: dnes otevřeno z technických důvodů pouze do .... Vy tam jste samozřejmě v době, když už mají zavřeno (mimořádně - z technických důvodů) ...
Naštěstí už u nich nejsem a rád poslouchám kolegy a kolegyně v práci o jejich zážitcích v ČS. Když se jich však zeptám, co je tam drží, tak tvrdí, že jinde je to stejné ne-li horší. A když jim říkám, co všechno nezažívám u své "nové" banky (jsem tam již cca 5 let), tak nevěří. Jako voliči - nadávají na bordel ve státě a pak nejdou k volbám nebo volí sobeckou stranu, která chudým bere a bohatým dává ...
Zavítal, účet jsem u nich měl taky, asi tak rok. Paradoxně mě tehdy zachránil když mi u ČSOB zvorali ten kontokorent. Jinak je ale pravda že to tam bylo ještě horší a proto jsem také účet u nich zrušil už dříve. Nicméně ani ČSOB opravdu není žádná výhra, relativně (vzhledem k realitě v ČR) jsem teď spokojen v e-bance, tak uvidím co s ní udělá Raiffaissen a pokud to bude výrazně k horšímu, tak už mi asi zbyde jako použitelné jen FIO.
Jsem také ex ČSOB. Nejdříve jsem byla neuvěřitelně spokojená, ale pak nastaly problémy při platbě kartou, s již zmíněným kontokorentem, také mi zrušili původní pobočku... Také jsem student OSVČ - není to žádný zázrak, ale jak jsi sám psal - nějaký příslib do budoucna tam je :) Když už jsem byla nejvíc naštvaná, poradil mi kolega z práce ING konto. Možná se to může zdát ze začátku složité, ale vlastně to tak vůbec není. Vzhledem k tomu, že mám u ING i nějaké pojištění a do budoucna nepočítám s tím, že bych kdy dostala nějaký důchod, zdá se mi ING konto celkem ideální - je tam vše pod jednou střechou - spoříš, jsi pojištěný, máš běžný účet. Nadefinuješ si tři účty v rámci nichž můžes libovolně přesouvat peněžní prostředky. Při zakládání žádné papírování - jde to i on-line. Neotravují tě s výpisy - vše je na internet bankingu. Taky žádné poplatky a ještě k tomu celkem sympatický úrok 2% p.a.. Při platbách po netu žádné problémy. Zkus to ;)