Vlákno názorů k článku Jak vypadá bankovnictví pro bohaté? Nápoj na přání a individuální služby od Honza - Pro tenhle typ klientu jsem pracoval. Hlavni nepochopeni...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 7. 2017 9:36

    Honza (neregistrovaný)

    Pro tenhle typ klientu jsem pracoval. Hlavni nepochopeni v komentarich vidim v tom, ze veci jako kafe, jednacka na urovni berete jako benefit. Pritom to vetsina klientu tohodle segmentu to bere jako samozrejmost.

  • 11. 7. 2017 16:46

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Jistě máte pravdu, ale někdo tuhle směšnou myšlenku nápoje jako benefitu musel kolegyni, co článek napsala, vnuknout, ne-li přímo vnutit (zdůraznit). Ale jak jsem řekl, i dělníkovi s minimální mzdou nebo babičce s minimálním důchodem je přece slušnost ve vedrech, co právě panují, nabídnout vodu, není-li obsloužena okamžitě, nebo je zjevné, že jsou vedrem vyčerpáni a není jim dobře a hrozí dehydratace. Většina těch VIP klientů dostane právě tu vodu, protože asi nepřijedou sockou, ale řídí. A oblíbenou značku čaje jistě banka nevede, ale takovou nějakou ze supermarketu atp. Očekávám, že ti, kdo jsou až tak bohatí, že za ně řídí jejich řidič, do banky nechodí, ale bankéř k nim.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).