Podobných manažerských her jsem už viděl spousty. Problém u nich je, že člověk musí z křišťálové koule uhodnout, co tím chtěl zadavatel říci. Co je pro zadavatele "netradiční kreativní řešení" a co už je blbost.
Ta shozená láhev může kromě "kreativního myšlení" symbolizovat také, že dotyčný manažer jde tvrdě za svou metou (shodit cukr), vidí jen úzký prostor kolem sebe a nedomýšlí postranní důsledky svého konání (rozbitá láhev).
A teď babo raď, co je lepší :-))
Jde o to, co od takoveho cloveka cekate. Ono ridit firmu neni o rozbijeni sklenic, ona je to docela fuska, kde odosobnenost a arogance a soustredeni se pouze na vysledek muze byt pouze zdanlive vyhodou. Krome cile je mnohdy dulezita i cesta. Rozbit lahev a nebo firmu umi kazdej blbec. Vytvorit hodnoty a zachovat si lidsky pristup, to uz je umeni. Ovsem vysvetlujte to tem namachrovanym floutkum v oblecich ve firmeni Oktavce.