Ráda bych se zde podělila o své zkušenosti se službami AXA Assistance a jejich přístupu ke klientům. Před rokem mi byl na Novém Zélandu vytržen zub moudrosti v akutním zánětu a od té doby řeším vleklý boj o uznání této události. Nárok nebyl uznán, protože prý zákrok mohl počkat na můj návrat do ČR (!).
Asi každý, kdo měl akutní zánět zubu si poklepe na čelo, ale já jsem tedy přes půl zeměkoule poprosila svou zubařku, aby popsala detailně průběh zákroku a jeho akutnost. Stalo se, podklady zaslány doporučeně do AXY, ale reakce žádná, email, telefonát, nic.
Po návratu do ČR jsem zjišťovala, proč se mi nikdo neozval a v čem je problém. Tentokrát byla potřeba doložit "lékařská zpráva". Na dotaz o její konkrétní podobě mi bylo řečeno, že stačí, když moje zubařka pošle ze svého emailu popis zákroku přímo na email AXY. Stalo se, opět reakce žádná, email, telefonát, nic.
Znovu tedy volám a dožaduji se informací a tentokrát se dozvídám, že je v lékařské zprávě musí být uvedeny jakési kódy, že je revizní lékaři potřebují. Ale vlastně mi osoba pověřená není schopná říci, jaké ty kódy jsou nebo o co se vlastně jedná.
Celé to působí jako cílené protahování, odkládání a snahu vyvléci se z povinosti dostát pojistné smlouvě.
Přístup pracovníků AXY je naprosto neprofesionální a jejich styl komunikace je nehorázný.
NIKOMU NEDOPORUČUJI VYUŽÍT JEJICH SLUŽEB, JSOU TO VYHOZENÉ PENÍZE, ZTRÁTA ČASU A NERVŮ.