Vlákno názorů k článku Jak se dostat do úvěrového registru snadno a rychle od Jarmila - Uvedení klienta do úvěrového registru nebo jakéhokoli jiného...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2010 8:51

    Jarmila (neregistrovaný)

    Uvedení klienta do úvěrového registru nebo jakéhokoli jiného systému už v okamžiku, kdy se přišel pouze informovat na možnost úvěru, považuju já osobně za vrchol neserióznosti. V zápisu totiž není uveden důvod, PROČ se potencionální klient rozhodl, že úvěr čerpat nebude. Svého času jsem s tím měla sama potíže. Spolupracovala jsem totiž s firmou, která prováděla Mystery shopping. Ač jsme byli při zadávání úkolu ubezpečeni o tom, že nesmíme poskytnout osobní data, nebylo možno zadání úkolu bez poskytnutí osobních dat splnit (zadavatel netušil, že úkol nelze splnit bez poskytnutí osobních dat – on tedy vůbec neznal provozní podmínky toho, co jsme měli na pobočkách ověřit!!). Poskytla jsem tedy osobní data, splnila úkol a zadavatele jsme já i moji další kolegové upozornili na chybu v zadání. Za nějaký čas jsem šla žádat o úvěr a ejhle, firma mne měla zanesenou v registru s tím, že jsem se u nich byla informovat na úvěr. Protože tam není uvedeno, proč jsem ho nečerpala (a je opravdu velký rozdíl v tom, zda jsem se já dobrovolně rozhodla úvěr nečerpat nebo zda mi byl bankou pro nesplnění některé podmínky pro malou důvěryhodnost zamítnut), měla jsem s tím problém. Mohla jsem někomu vysvětlovat, že jsem se na úvěr šla ptát jako Mystery shopper? Pokud jsem se rozhodla úvěr nečerpat, měla banka dotaz vymazat nebo ještě lépe neměla moje data uchovávat. Přesto měla banka můj dotaz v systému zadefinovaný ještě 3 roky po mé návštěvě. Nějak mi to připomínalo Matrix.

  • 7. 8. 2010 16:14

    bez přezdívky

    Promiňte ale jak může zadavatel nevědět, co od zákazníků požaduje? Co si to zase vymýšlíte?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).