Má vůbec cenu řešit údaj na tachometru? Auto kupuju podle toho, v jakém je stavu, a stav ložisek, ošoupání volantu či řadicí páky a další věci, které ovlivňuje především nájezd, pro mě mají minimální rozhodovací hodnotu, protože to vyměníte za tisícovku či dvě, zatímco ty podstatné části, které mnohem více ovlivňuje způsob nájezdu a údržba, budou dražší než celé auto. Klidně může to auto mít najeto 200 kkm a být ve stavu, že bez problémů ujede ještě jednou tolik, nebo může mít 40 kkm a zlikvidovanou převodovku i turbo, protože předchozí majitel byl „TDi závodník“.
Souhlasím, koupil jsem (v roce 2013) Passata z dovozu na 130 000. R.v. 2010. Celkem možný nájezd. Projel jsem ho, ozkoušel, prohlédl kvůli havárii a poté koupil. Interiér i exteriér krásný, nevěřil bych ani těch 130 000, hádal bych kolem 50 000. Následujících 75000 najel pouze s výměnami oleje. Teď mě dle info výrobce čekají rozvody. Takže i kdyby auto stočené bylo, záleží na jeho reálném a pocitovém stavu. Koupě byla maximálně dobrou volbou. Navíc vždy jsou záruky na skryté vady v momentě prodeje.