Ten ekoteroristický poplatek je pěkný humus. Řada starších aut je ještě ve slušném stavu a mohla by ještě sloužit, kdyby se dala rozumně převést bez tohoto šíleného poplatku. Mohli by je používat třeba starší důchodci k jejich občasným jízdám na nákup a k lékaři, popř. na návštěvu, mohl by je používat čerství vlastníci řidičáků, než se naučí pořádně jezdit. Obě kategorie nemají moc dopravních nehod. To si ekoteroristi fakt myslí, že ten, kdo dá sotva zdroje na starší ojetinu, si koupí nějakou lepší a za víc, popř. auto nové? Pokud budeme mít takového zákony, tak bude lidová tvořivost pokračovat, po zvýšení DPH i v jiných oblastech. Už dneska se běžně provádějí nezdaněné barterové obchody, ty mně opravíš sekačku, já ti dám košík jablek. To se chceme vrátit do 19.století?
A pokud to dobre chapu tak to podleha zdaneni stejne jako jakekoli jine obchodu. Pouze nedochazi prevodu na penize a zpet. Nicmene ucetni hodnotu je potreba vycislit, ze skladu odepsat hodnotu a pripadne pripsat hodnotu obdrzeneho zbozi. Jediny rozdil tu je ze si obchodnici vetsinou nepridaji marzi, ale to je venkoncem jedno, protoze to co by dostal sujekt do zisku, by zase vydal jako naklad, takze nula od nuly by posla.
Přesně tak, zrovna já mám takové auto. U nás by se platilo za převod 3000 Kč a v Německu bych dostal tu nejlepší nálepku pro vjezd do těch jejich zón.
Navíc mezi Euro 2 a 3 je minimální rozdíl. Motor se ničím neliší, akorát Euro 3 má více lambda sond než Euro 2, protože je má jak před tak i za katalyzátorem.