Názory k článku Jak Komerční banka informuje své klienty

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 8. 2002 10:40

    Karel Hanton (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    nedávno jsem zažil jednu nepříjemnou zkušenost s Komerční bankou, která se dobře hodí pod nadpis "Jak Komerční banka informuje své klienty". Jsem rád, že jsem objevil Váš server, protože bych rád informoval i jiné zákazníky, kteří níže popsanou zkušennost zatím neobjevili.

    S Komerční bankou nemám tak špatné zkušenosti, tím více mě tato událost mrzí. Před časem jsem si u Komerční banky založil "Expreskonto KB" s elektronickým bankovnictvím a k tomu jsem získal mezinárodní platební kartu. Ta podle honosných reklam je nejlepší pro platby v zahraničí: bez poplatků a převod je (považte si) kurzem "střed".

    Letos jsem navštívil Anglii a plně jsem zde využil svoji mezinárodní kartu. Při vědomí, že používám nejvýhodnější možnost placení jsem si půjčil auto, platil jsem v obchodech a podobně. Při návratu jsem samozřejmně byl zvědavý, jak mé platby proběhly. Hned jsem začal, pomocí mého elektronického bankovnictví, sledovat docházející platby a taky jsem se pokusil spočítat si, jestli se banka "nespletla" v přepočtu kurzu. A hle ono to nevycházelo.

    Tak jsem zavolal na "Informační linku Komerční banky", mimochodem dobře fungující informační linku, a tam jsem se dozvěděl, že od 1.4.2002 se převody počítají kurzem "prodej". Na otázku, jestli se banka pokusila informovat své zákazníky, jsem se dozvěděl, že to bylo určitě na některém výpise. Pomyslel jsem si: "Asi na zadní straně letáčku hlásajícím: Svěřte svá osobní data nám a naším partnerům (a vyděláte ohromné peníze na sběru papíru)". Po této informaci jsem se slušně rozloučil s myšlenkou: "neznalost neomlouvá".

    Před nedávnem jsem obdržel pompézní dopis, kde jsem se dozvěděl, že můj balíček "Expreskonto KB" změnil způsob financování, a že všechny obsažené služby se teď platí jednou položkou, což údajně přináší nemalé úspory. V mém případě to jsou cca. 2,- Kč mesíčne.

    Resume: To že ušetřím dvě koruny měsíčně, mi bylo oznámeno nádherným samostatným dopisem. A naopak že na každé zahraniční platbě kartou tratím cca 1.5% oproti očekávání, jsem byl podle sdělení informován jen velmi povrchně.

    Rád bych touto cestou sdělil informaci ostatním zákazníkům Komerční banky, kteří nejsou tak pečlivý a stále si libují, jak je výhodné platit kreditní kartou.

    Děkuji za pozornost,
    Karel Hanton

  • 12. 3. 2009 19:38

    jarka (neregistrovaný)
    Mrknete sem, neverila jsem co ctu www.komercnibanka.biz
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).