Internetové bankovnictví UB je jedna věc, ale nejdřiv by mě musel někdo převědčit, abych se stal jejím klientem... Malá nevýrazná banka, s malým počtem klientů a poboček (v Praze jen dvě!), která není ani levná, ani nevyniká kvalitou nebo rozsahem služeb... Prostě banka, která neví, co chce nebo jí je to jedno...
Vážený pane Pavle,
neznám Vaše měřítka na velikost banky, možná Vám jen chybí informace. Proto Vám i čtenářům nabízím několik údajů: Union banka má 1092 zaměstnanců, 91 on-line propojených obchodních míst po celé České republice, bilanční sumu 25,2 mld. Kč a zisk 74,7 mil. Kč (údaje k 30. 6. 2002). V Praze najdete pracoviště banky na 12 místech: * expozitura Národní tř. 115/24 - P1 * expozitura Jindřišská 17 - P1 * expozitura Seifertova 9 - P3 * expozitura Táboritská 23 - P3 * pobočka Nuselská 34 - P4 * expozitura nám. Hrdinů 3 - P4 * jednatelství Nádražní 47/90 - P5 * jednatelství Makovského 1349 - P6 * pobočka Strossmayerovo nám. 1 - P7 * expozitura Ovenecká 19 - P7 * jednatelství V Olšinách 78 - P10 * jednatelství Na Křečku 365 - P15. Internetové bankovnictví využívají klienti již více než dva roky a v současné době je jich přes 2500. Celkem banka spravuje 183 000 klientských účtů.
Od května tohoto roku Union banka poskytuje občanům čtyři nové balíčky produktů a služeb, které vychází z nejfrekventovanějších potřeb při správě rodinných financí. U všech balíčků -- Konta PROGRES, Konta EFEKT, Konta JUNIOR a Konta AMOS je bankou poskytována platební karta zdarma, mezibankovní jednorázové i pravidelné platby jsou zvýhodněny nižším poplatkem, atd. Důraz je zde kladen na přímé bankovnictví. O výhodnosti se můžete přesvědčit na modelových příkladech na www.union.cz nebo v letácích na nejbližším obchodním místě. Případné dotazy Vám ochotně zodpoví pracovnice Klientského centra 0800-158 665 nebo na union@union.cz.
Z Ostravy Vám přeji krásný letní den
Vlastimil Nohejl
Public Relations
Netscape 4.78 jsem testoval jen jednou a přihlášení se nepodařilo z důvodu chybějících souborů na serveru banky, možné je, že jsem měl smůlu...
V Opeře jsem nezkoušel zadat platební příkaz, pouze pohyb po bance, možná jsem měl zrovna štěstí :-).
Mozilla 1.0 probíhalo hlavní testování (sám ji používám jako hlavní browser) a krom uváděných nedostatků s volbou menu se v průběhu zkoušení neobjevila žádná potíž.
Já doufám, že se z toho poučí i ostatní banky.
Konkrétně já mám účet u Živnobanky a přestože jsem se snažil seč jsem mohl, prostě jsem to jejich bankovnictví nerozběhal. Tam kde mám přístup jsou buď dvoutisícovky nebo NT a ani na jednom nemám přístup jako administrator, takže mám smůlu.
Pište jim (Živnobance). Mně odpověděli (když jsem se ptal, kdy pojedou v Mozille), že technicky to není problém, ale že klientů, kteří mají Mozillu, je málo. No jistě, když jim to s Mozillou nejede, tak tam nikdo Mozillou nemuže chodit.
Asi by bylo vhodné je bombardovat opakovaně.
Jasně, pište všem správcům sítě, kde vám některý z browserů utlačovaný Microsoftem neběží! Šiřte dál Mozillu.